ایده هایی برای تزیین میز با شمع برای مهمانی ها و مناسبت های مختلف

مد و زیباییدکوراسیون

- 99/03/14
ایده هایی برای تزیین میز با شمع برای مهمانی ها و مناسبت های مختلفروش های زیادی برای زیباسازی میز با شمع وجود دارد که هر یک از این روش ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید با توجه به میزان مهارت و بودجه ای که دارید از این روش های خلاقانه ایده بگیرید و تزیینات جالبی را روی سطح میز ایجاد نمایید.
ایده هایی برای تزیین میز با شمع برای مهمانی ها و مناسبت های مختلف
نور شمع آرامش خاصی را به محیط اطراف می بخشد و شما می توانید برای زیباسازی فضای داخلی منزل یا تالار ها از شمع های ساده یا فانتزی استفاده نمایید.

برای انجام تزیینات میز تولد و میز نامزدی و … به کمک شمع بهتر است از میوه های کاج و گیاهان سرسبز و گل های رنگی و گلبرگ های طبیعی و مصنوعی و … نیز استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید سطح میز زیباتر به نظر برسد بهتر است از تعداد زیادی شمع با اندازه کوچک و متوسط و بزرگ استفاده نمایید و شمع ها را در کنار یکدیگر قرار دهید سپس در اطراف شمع های تزیینی ، گلبرگ و گل و … قرار دهید.

اگر تمایل دارید برای تزیینات میز ناهارخوری یا میز جلومبلی از شمع آرایی استفاده نمایید می توانید شمع ها را درون تنگ های شیشه ای قرار دهید سپس تنگ ها را روی میز قرار دهید همچنین استفاده از شمع های تزیینی روی سطح میز باعث می شود تا تزیینات شما حرفه ای و جذاب تر به نظر برسد.

برای پذیرایی از مهمان هایتان در جشن تولد یا مراسم عروسی و نامزدی بهتر است میز غذاخوری را تزیین نمایید که در این صورت می توانید در وسط میز شمع ها با ابعاد بزرگ و کوچک را قرار دهید سپس سایر وسایل مورد نیاز را در اطراف شمع ها قرار دهید.

اگر هفت سین را روی میز می چینید بهتر است برای ایجاد جذابیت بیشتر شمع های فانتزی و تزیینی را در اطراف میز و لا به لای اجزای هفت سین قرار دهید.

در این مطلب با انواع ایده های جالب برای زیباسازی میز با شمع آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید تزیینات خاص و متفاوتی را روی سطح میز های کوچک و بزرگ انجام دهید و از این طریق جذابیت دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را تکمیل نمایید.
advertising