تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/09/01
تفاوت روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چیست

معرفی و شناخت روش های میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن


میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن و تاتو ابرو و خالکوبی، کلید واژه های محبوب عاشقان مد در روزگار امروزی هستند که خیلی ها بخشی از وقت و سرمایه خود را به تنها به دلیل همراهی با استایل مد و لباس فلان آرتیست یا فوتبالیست به این موضوعات اختصاص میدهند و طیف های مختلف سنی را درگیر کرده است. تاتو را افیونی برای سرمایه جوانان میدانند و سازمان های سلامت، انجام آن را بستری برای انتقال باکتری های خطرناک به بدن و تهدید سلامت میدانند. شاید به همین دلیل است که خالکوبی، مانعی برای اهدا خون به شمار می رود.

میکروبلیدینگ یک نوع تاتو محسوب می شود اما تفاوت های زیادی با تاتو دارد. در این روش بر خلاف تاتو که رنگدانه و جوهر با دستگاه به زیر پوست تزریق می شود و آسیب های پوستی را سبب می شود، به روش دستی و با یک وسیله غیر الکتریکی این کار انجام می‌ شود و درد و سوزش کمتری دارد. خطوط ایجاد شده برای ابرو، به شکلی نامنظم و ریز و درشت است که همین مسئله سبب می‌شود، ابرو نمایی طبیعی‌تر و زیباتر به خود بگیرد.

با این حال، میکروبلیدینگ و میکروپکمنتیشن، کلید واژه های محبوب بانوان در شبکه های اجتماعی محسوب میشود که سالانه شمار زیادی از بانوان جوان را به سمت خود میکشاند. شیدینگ ابرو و میکروبلیدینگ، روشی برای مدل دار کردن ابرو است. ابرو میتواند نقش مهمی در میمیک چهره و باز شدن صورت و تاثیرگذاری آن داشته باشد. مدل دار کردن ابرو و ترمیم ابرو بانوان، بخشی از فرآیندهای آرایشی موقت تقریبا ارزان است که در دستور کار خیلی ها قرار گرفته و برای هر نوع جنس و رنگ پوستی قابل انجام خواهد بود اما عوارض خطرناکی دارد که باید در نظر داشته باشید.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن


تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ در دستگاه آن ها می باشد.دستگاه میکروپیگمنتیشن یک دستگاه برقی و اتوماتیک است اما دستگاه میکروبلیدینگ دستی و بدون برق کار میکند و نوع تیغه ها و کارتریج هایی که استفاده میشود با دستگاه میکروپیگمنتیشن متفاوت است

میکروبلیدینگ یک روش انجام آرایش دائمی است و زیر مجموعه تاتو به حساب می آید اما نیمه دائمی. چون در این روش جوهر به غشا میانی پوست وارد می شود نیمه دائمی به حساب می آید. در این روش خیلی سطحی کار می شود و خیلی زود پاک می شود، هاشورها بسیار ضریف و نازک زده می شود.

میکروپیگمنتیشن هم مانند میکرو بلیدینگ روشی نیمه دائم در تاتو کردن محسوب می شود با این تفاوت که در میکروپیگمنتیشن از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده شده و رنگ دانه ها به لایه های عمیق تری از پوست به نام لایه درمال نفوذ می کنند که این روش ماندگارتر از روش های میکروبلیدینگ است.

اگر دفعه اول هست که می خواهید اقدام به انجام میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن کنید و هنوز مطمئن نیستید که این کار را دوست دارید یا خیر، بهتر است از میکروبلیدینگ استفاده کنید چون اگر از نتیجه کار راضی نباشید یا پشیمان شوید، به راحتی بعد از گذشتن دو یا سه ماه از بین می رود.
advertising