4 روش برای داشتن ظاهری جدید

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/07
4 روش برای داشتن ظاهری جدیددر این مطلب 4 روش برای داشتن ظاهری جدید و زیبا برای شما توضیح خواهیم داد.
4 روش برای داشتن ظاهری جدید

رنگ کردن مو


موهای شما، از اهمیت بسیار خاصی برخوردارند و از آنجا که قاب چهره نیز محسوب می شوند ، هر تغییر کوچکی در موی سر شما ، ظاهر جدیدی به شما هدیه میکند. رنگ کردن مو یکی از سریع ترینروش ها برای تغییر استایل است و هر رنگی اعم ازمشکی یا فندقی شرابی، بلوند، حال و هوای کاملاً متفاوتی ایجاد می کند .

استفاده از کلاه گیس


چنانچه تمایل به رنگ کردن یا کوتاهی مو ندارید و از آن دسته افرادی هستید که اهل ریسک کردن در ارتباط با موهای خود نیستند ، کلاه گیس ، جایگزین بسیار مناسبی در این زمینه است.
کلاه گیس ها با تنوع بسیاری که در مدل ، رنگ و اندازه دارند ، امکانات زیادی برای شما فراهم میکنند تا شما به راحتی هر مدل مویی را که دوست دارید انتخاب کنید. تنها نکته منفی این روش ، قیمت بالای کلاه گیس های با کیفیت می باشد که البته توصیه اکید ما نیز پرهیز از کلاه گیس های ارزان و بی کیفیت است.ایای این روش ، ارزان بودن آن است بویژه اگر در منزل و توسط خودتان انجام شود . در ضمن اگر از نتیجه راضی نباشید به راحتی می توانید از رنگ موی دیگری استفاده کنید.

لباس، کفش، کیف یا زیورآلات جدید


بیشتر اوقات تنها یک گردن بند ، یک جفت کفش یا یک کیف جدید ، بسیار بیش از آنچه فکرش را می کنید ، ظاهر شما را تغییر می دهید، لذا چنانچه پس انداز مختصری دارید با خریدن تنها یک آیتم جدید ، دارای استایلی متفاوت و مد روز تر شوید.

پیرسینگ (سوراخ کردن بینی، گوش و ...)


سوراخ کردن بینی ، گوش، ناف ، لب و هر جای بدن برای جای دادن یک نگین، حلقه یا هر شی تزیینی کوچک ، اصطلاحاً پیرسینگ نامیده می شود که در سال های اخیر بسیار رواج یافته است و تغییرات قابل توجهی در ظاهر پدید می آورد. با توجه به اینکه انجام پیرسینگ کمی دردناک است و اگر تصمیم به برداشتن آن داشته باشید رد آن بر روی پوست می ماند ، بهتر است قبل از پیرسینگ ، کاملاً از انجام آن اطمینان حاصل کنید.
advertising