5 برند برتر لوازم آرایشی

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/04
5 برند برتر لوازم آرایشی

Christian Dior


برند فرانسوی لوازم آرایشی کریستین دیور در سال ۱۹۴۶ به وسیله‌ی طراح مشهور کریستین دیور تاسیس شد. همان طور که شما می‌دانید این برند محصولات دیگری از جمله پوشاک، کفش وکیف و جواهرات، عطر و … را نیز در سبد کالاهای خود جای داده است. برند Dior در واقع سرگروه دیگر برندهای شنل، ورساچه، گوچی و پراد نیز به شمار می‌رود.

از محصولات آرایشی برند Dior می‌توانیم به براش، رژ لب، رژ گونه، سایه چشم، مداد ابرو، مداد چشم، خط چشم، مداد لب ریمل و لاک ناخن اشاره کنیم. رژ گونه کریستین دیور در مدل ویبرنت کالر، همان بوی خوشی را دارد که در بالا اشاره کردیم. مداد ابروی آلترا فاین نیز با داشتن کیفیت بالا، از ریزش ابرو جلوگیری کرده و دوام بالایی از خود نشان می‌دهد.

CHANEL


برند لوکس Chanel که در میان بهترین مارک‌های لوازم آرایشی جهان جای دارد، در سال ۱۹۰۹ میلادی به وسیله‌ی گابریل کوکو شنل تاسیس گردید. مد و پوشاک شنل فرانسوی موفقیت‌های زیادی به دست آورد. این برند در بخش لوازم آرایشی نیز قدم‌های بزرگی برداشته و محصولاتی باکیفیت بالا ارائه کرد. عطرهای Chanel نیز طرفداران خاص خود را داشته و این برند در تولید عطرهای منحصر به فرد مشهور است.

رژ لب‌های شنل دارای خاصیت مرطوب کنندگی بالایی بوده و در عین حال که مخملی و بسیار زیبا به نظر می‌رسند؛ به هیچ وجه خشکی لب‌ها را به همراه نخواهند داشت. اگر یک بار از کانتور شنل نیز استفاده کنید، متوجه خواهید شد که تمامی ایرادات پوست شما محو شده و بافت مخملی و بسیار زیبایی چهره‌تان را می‌پوشاند.

MAC


برند لوازم آرایش مک را می‌توانیم مشهورترین برند زیبایی جهان بدانیم. این برند برای چندین سال متوالی در میان سه برند برتر جهانی لوازم آرایشی جای داشته است. فروشگاه‌های لوازم آرایشی مک در کشورهای مختلف جهان قرار دارند و می‌توان گفت که این برند ۵۰۰ فروشگاه مستقل در این کشورها دارد.

در این فروشگاه‌ها همیشه کارشناسان زیبایی به مشتریان مشاوره در خصوص انتخاب بهترین محصولات، متناسب با رنگ پوست و حالت چهره‌شان ارائه می‌کنند.آمار ارائه شده توسط کمپانی MAC حاکی از آن است که گردش مالی سالیانه آن به چیزی نزدیک به ۱ بیلیون دلار می‌رسد. این کمپانی در سال ۱۹۸۴ میلادی توسط فرانک توسکان در تورنتو تاسیس گردید.

LOREAL


برند LOREAL در سال 1909، توسط یک شیمیدان فرانسوی آلمانی بنامیوجین پل لویی شولر تأسیس شد که اولین بار او یک فرمول رنگ مو را ساخت و سپس برند آرایش شولر محبوب شد و محصولات آرایش پوست و مو شولر گسترش پیدا کرد و او محصولات خود را به آرایشگران فرانسوی به فروش رساند. در ۳۱ جون ۱۹۱۹ شولر شرکت خود را بانام Société Française de Teintures Inoffensives (شرکت رنگ مو فرانسه) ثبت کرد و به‌مرورزمان این شرکت به LOREAL تبدیل شد و محبوبیت بهترین برند لوازم‌آرایش 2019 از آن خود کرد. تحقیق و نوآوری درزمینهٔ زیبایی بود. در سال 1920 این شرکت سه کارشناس شیمیایی استخدام کرد تا سال ۱۹۵۰ این تیم ۱۰۰ نفرِ بود تا سال ۱۹۸۴ به ۱۰۰۰ نفر رسید و امروزه تقریباً ۸۲۰۰۰ است. LORAEL در حال حاضر بیش از ۵۰۰ علامت تجاری و هزاران محصول منحصربه‌فرد در تمام بخش‌های کسب‌وکار زیبایی را شامل می‌شود: رنگ مو، لوازم‌آرایشی و بهداشتی، پاک‌کننده‌ها، محصولات پوست که یکی از بهترین برند مراقبت از پوست است وهمینطور LOREAL توانست درزمینهٔ لوازم‌آرایش یکی از بهترین برند آرایش 2019 شناخته شد. همان‌طور که اشاره کردیم محصولات پوست LOREAL یکی از بهترین برند مراقبت از پوست است. و تنوع بسیاری در انواع کرم‌های مراقبتی پوست دارد ازجمله: کرم آبرسان، کرم ضد چروک، کرم لایه‌بردار و…است که در بین تمامی خانم‌ها محبوبیت دارد.

NARS


برند فرانسوی نارس Nars یکی از مطرح‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای لوازم آرایشی است که توسط هنرمند و عکاس معروف فرانسوا نارس Francois Nars در سال ۱۹۹۴ به ثبت رسیده است. فرانسوا نارس در سال ۱۹۵۹ در جنوب فرانسه به دنیا آمد و از کودکی تحت تاثیر مادرش، علاقه خود را به فشن نشان داد تا این که در سال ۱۹۸۴ پس از اتمام تحصیلاتش به نیویورک رفت و به خاطر سبک مدرنی که در کارش داشت به سرعت به موفقیت رسید و در چاپ و انتشار چندین مجله مد مثل Vogue و Elle با چهره‌های سرشناس همکاری داشت. با لوازم آرایشی برند نارس NARS جذابیت زنانه ی خود را بیشتر کنید
advertising