با مدل موی زنانه 2018 آشنا شوید

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/12/12
با مدل موی زنانه 2018 آشنا شوید

با بهترین مدل موهای زنانه 2018 آشنا شوید


انواع بهترین و شیک ترین و جذاب ترین مدل مو هاي زنانه جذاب 2018 رابه شما نمایش میدهیم تا استایل جذابی برای خودتان در تابستان رقم بزنید. تنوع مدل مو هاي سال ۲۰۱۸ زیاد است و برای هر اندازه مو یک مدل متنوع درنظر گرفته شده است. اگر دوست دارید درسال ۲۰۱۸ یک تغییر اساسی به ظاهرتان بدهید یکی از این مدل موها را انتخاب کنید.
با مدل موی زنانه 2018 آشنا شوید

آبشاری و لایه لایه


خیلی ها برای بیشتر نشان دادن حجم موها مدل آبشاری یا لایه لایه کوتاه می‌کنند. مدل مو هاي لایه لایه باید موجدار باشد و رنگ موی آمبره زیبایی آنرا دو چندان میکند.

مدل موی باب یکی از مدلهای بسیار مشهور است و کسانی که آمادگی مو هاي زیاد کوتاه را ندارند می‌توانند قد موها را کمی بلندتر بگیرند که به آن مدل باب بلند میگویند.به گزارش پارس ناز مدل باب یک مدل کلاسیک است که نیاز چندانی به مرتب کردن ندارد. به این مدل موها می‌توانید تنوع بدهید و برای رنگ کردن آن مدل آمبره، هایلایت یا رنگ ساده را انتخاب کنید.

کروکات و آندکارت


کسانی که میخواهند تغییر اساسی به مدل مو هاي خود بدهند و مشکلی با مو هاي کوتاه ندارند می‌توانند مدل کروکات یا آندرکات را امتحان کنند. در مدل آندرکات قسمت بالای موها کمی بلندتر است. رنگ موی روشن این مدل مو را زیباتر نشان می‌دهد.

پیکسی


اگر دوست ندارید موها را بیش از حد کنید مدل پیکسی را امتحان کنید. یک مدل موی اسپرت و زیبا به سبک فرانسوی که هم برای خانمها و هم برای آقایان مناسب است. برای این مدل موها بهتر است رنگ هاي روشن یا مدل چند رنگ بکار ببرید.

هندسه ای


برای کسانی که از مو هاي به هم ریخته و نامنظم خوششان نمی‌آید مدلهای هندسه اي مناسب است که امسال مد شده اند. این مدل موها به توجه و مراقبت زیادی نیاز دارند و کوچک ترین ایراد در آن بسیار نمایان است. پس باید آرایشگر و رنگ موهایتان را بادقت انتخاب کنید.

مدل ساسون


برای این مدل موها که از دهه ۷۰ و ۸۰ آمده اند باید رنگ مو هاي کلاسیک بکار ببرید.
advertising