بهترین مدل‌ های عینک برای خانم‌ هایی که می‌خواهند متفاوت باشند

مد و زیباییاکسسوری

- 98/02/24
بهترین مدل‌ های عینک برای خانم‌ هایی که می‌خواهند متفاوت باشندبه خاطر داشته باشید که عینک آفتابی مورد نظر شما باید 100% چشمانتان را از اشعه‌های مضر UVA/UVB در امان نگه دارد. در ابتدای خرید عینک روی لیبل آن را نگاه کنید، این نکته حتما باید روی لیبل آن درج شده باشد.
اگر قصد خرید عینک‌های گران‌قیمت را دارید به شما توصیه‌ می‌کنیم که سعی کنید به سمت مدل‌های کلاسیک بروید زیرا این مدل عینک‌ها نه تنها هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شوند بلکه می‌توانید در تمامی فصول سال از آن‌ استفاده کنید.
در هنگام خرید عینک آفتابی به خاطر داشته باشید که رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی وجود دارد که می‌توانید عینک مناسب خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید اما توصیه‌ی ما به شما این است که با توجه به رنگ موهایتان و همچنین انتخابی که در نوع لباس پوشیدن دارید، عینکتان را تهیه کنید. برای مثال افرادی که دارای موهای قهوه‌ای هستند بهتر است از فریم‌های مشکی استفاده کنند و افرادی که دارای پوست‌ سفید هستند از رنگ‌های پاستیلی برای انتخاب فریم عینکشان اجتناب کنند زیرا این رنگ‌ها باعث می‌شود تا صورتتان بی‌رنگ به نظر برسد.
همچنین باید توجه داشته باشید که عینک‌ها در لنزهای متفاوتی به فروش می‌رسند، برای مثال لنزهای پلاریزه بازتاب روشنایی زننده‌ی سطوح را کاهش می‌دهند که همین موضوع باعث می‌شود که تصاویر و اجسام به نظر واضح‌تر دیده می‌شوند. لنزهای پلی کربنات انعطاف‌پذیری بیشتری دارند، همین موضوع باعث می‌شود که مناسب کودکان و کسانی که دارای سبک زندگی فعال هستند، باشد. همچنین این نوع لنزها لکه‌پذیر نیستند بنابراین به راحتی کثیف نمی‌شوند.

عینک ریبن Ray Ban مدل RB2132 غیر پلاریزه


یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مدل عینک‌ آفتابی که در میان خانم‌ها به ویژه خانم‌های جوان طرفداران بسیاری پیدا کرده این مدل از برند محبوب Ray-Ban می‌باشد. بدنه‌ی این عینک از پلاستیک ساخته شده و امروزه از جمله عینک‌هایی است که اکثر افراد از آن استفاده می‌کنند. لنزهای این عینک به دلیل تخت بودن و صافی مناسب اکثر افراد با هر مدل فرم صورتی است و همچنین علاوه بر خانم‌ها آقایان نیز از این مدل استفاده می‌کنند. نکته‌ی جالب در مورد عینک Ray-Ban این است که پلاستیک به کار رفته در آن در رنگ‌های مختلف متناسب با سلیقه‌های متفاوت موجود است.

عینک Ray Ban مدل RB3025 خلبانی


در اوایل دهه‌ی 80 عینک‌ مدل خلبانی برای اولین بار توسط هنرپیشه‌ی معروف جانی دپ مورد استفاده قرار گرفت و از آن به بعد نیز مورد توجه بسیاری از افراد معروف و همچنین مردم قرار گرفت. در حقیقت این عینک در ابتدا نظر سلبریتی‌های هالیوودی نظیر ویکتوریا بکهام را گرفت و از آن پس این مدل در بین خانم‌ها نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. درست همانند سایر عینک‌های Ray-Ban این مدل نیز در رنگ‌های مختلف برای فروش در مغازه‌ها قرار داده شده است. جالب است بدانید اولین سری این عینک‌ها در سال 1950 از یک فلز نازک و کلاسیک ساخته شده بود. لنزهای این عینک از شیشه ساخته شده‌اند به همین علت بسیار با دوام بوده و هرگز روی آن خش نمی‌افتد. همچنین فیلترهای UV بسیار قوی روی این عینک تعبیه شده که چشمان شما را در برابر نورهای مضر محافظت می‌کند. اگر جزء افرادی هستید که علاوه بر شیک بودن به مراقبت از چشم‌هایتان نیز بسیار اهمیت می‌دهید، این مدل قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

عینک های ورزشی پلازیزه از برند Duduma


خانم‌هایی که به انجام فعالیت‌های ورزشی نظیر دو، دوچرخه‌سواری و گلف می‌پردازند به یک عینک آفتابی برای محافظت از چشمانشان در طول انجام هر کدام از این فعالیت‌ها نیاز دارند. اکثر خانم‌های ورزشکار، فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی خود را در طول روز انجام می‌دهند از این رو احتیاج به یک محافظ خوب برای زمانی که زیر نور آفتاب هستند، دارند. نکته‌ی بسیار مهم در مورد عینک آفتابی Duduma این است که این مدل به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که به طور 100% از چشمان شما محافظت خواهد کرد. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد این مدل عینک‌ها، به هیچ عنوان در طول فعالیت به زمین نمی‌افتند همچنین فشار کمی به کناره‌های سر شما وارد می‌کنند تا در طول انجام حرکات جنبشی به سرتان کم‌ترین فشار ممکن وارد شود. عینک‌های ورزشی پلاریزه‌ی Duduma برای سفرهای شما نیز همراه بسیار خوبی خواهند بود.

عینک آفتابی Ray Ban مدل مستر کلاب کلاسیک


این مدل عینک‌های برند Ray-Ban هم در بین خانم‌ها و هم در میان آقایان بسیار محبوب واقع شده‌اند. این محبوبیت به گونه‌ای بوده که این مدل را به یکی از عینک آفتابی‌های جذاب که همیشه مد هستند، تبدیل کرده است. مانند مدل‌های دیگر این برند، این عینک هم در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شده و جنس دسته‌های این مدل نیز از پلاستیک و فلز ساخته شده است.

عینک آفتابی مدل Erika Wayfarer


یکی دیگر از عینک‌هایی که هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شوند و می‌توانید در تمامی فصول سال از آن استفاده کنید قطعا مدل Erika Wayfarer است که مخصوص بانوان طراحی شده است. با این‌که لنزهای این عینک پلاریزه نیستند اما 100% چشمان شما را در برابر اشعه‌ی مضر UV محافظت می‌کند. پس با تهیه‌ی این مدل عینک علاوه بر جذابیت و تکمیل استایلتان از چشمانتان با اطمینان خاطر محافظت خواهید کرد.

عینک های مدل گربه ای


عینک آفتابی‌های مدل گربه‌ای برای صورت‌های بیضی و مربعی بسیار مناسب هستند. به دلیل خطای دیدی که این عینک روی صورت شما به وجود می‌آورد باعث برجسته نشان دادن استخوان گونه‌ی شما می‌شود که این موضوع می‌تواند تغییر شگرفی هم در چهره و هم در استایل شما بوجود بیاورد. به دلیل خاص بود مدل آن یک انتخاب جسورانه برای استایل‌های ساده و مینیمال می‌باشد و به عنوان یک اکسسوری می‌تواند جلوه‌ی خاصی به استایل شما ببخشد.
advertising