راهنما انتخاب و خرید عطر مردانه مناسب شخصیت

مد و زیباییاکسسوری

- 97/11/15
راهنما انتخاب و خرید عطر مردانه مناسب شخصیتبرای برخی افراد عطر مورد استفاده ی روزانه شان به بخشی از شخصیت آن ها تبدیل می شود و مانند یک امضای شخصی برای آنان که دوستشان دارند احساس آشنایی و نوستالژی فراهم می کند. اما چگونگی انتخاب عطر مناسب برای آقایان که با شخصیت و از آن مهم تر شیمی بدن شان مطابقت داشته باشد، سوال بسیاری از افراد می باشد.انتخاب عطر مناسب برای آقایان و همچنین خانم ها، به دو عامل سلیقه ی شخصی و شیمی بدن بستگی دارد. هنگامی که عطری برای شما خوشایند بود، حتما آن را امتحان کنید. بوی عطری که در شیشه قرار دارد بر روی پوست متغیر است. از آن جایی که هورمون ها و فورمول های بدن هر فرد متفاوت است بر بوی نهایی تاثیر می گذارد. برای پیدا کردن عطر مورد نظر خود به کمی آزمون و خطا احتیاج دارید، اما ما به کمک چند راهنمایی این کار را برای شما آسان تر خواهیم کرد.

نکات انتخاب عطر مناسب برای آقایان


آیا می دانید حس بویایی ما با خاطراتی که داریم ارتباط نزدیکی دارد؟ به یک بوی آشنا فکر کنید که خاطرات قدیمی را برای شما زنده می کند. بوی گل ها در یک روز گرم، آفتابی و بهاری؛ بوی باران تازه هنگامی که به سمت مدرسه می رفتید؛ یا حتی بوی ادکلن پدرتان که مدت ها پس از ترک خانه هنوز باقی می ماند. کمی در مورد بوی مورد علاقه ی خود یا حتی آن دسته از عطرها که دوست ندارید و آن چه احساسات شما را تحریک می کند بیندیشید. سپس از آن ها یک لیست بسازید. این نقطه ی خوبی برای یک شروع خواهد بود.

با استفاده از حس بویایی خرید کنید


اگرچه هر عطری به نوبه ی خودش منحصر به فرد است، اما می توانیم به طور کلی آن ها را به چند دسته تقسیم بندی کنیم تا گزینه ها برای انتخاب عطر مناسب محدود تر شوند.

عطر مناسب برای آقایان با بوی گل


بوی گل یک بوی رمانتیک و پیچیده است. آن ها اعتماد به نفس، احساسات و عشق را از عطر گل های رز، یاسمین و سنبل الهام گرفته اند.
راهنما انتخاب و خرید عطر مردانه مناسب شخصیت

عطر مناسب برای آقایان با بوی زمینی


رایحه های چوبی برگرفته از عناصری مانند نعناء هندی و چوب صندل به این عطرها شخصیتی آرام و زمینی بخشیده است. آن ها احساس رمز و راز را تراوش می کنند و اجازه می دهند شما همچنان الهام بخش بمانید.

عطر مناسب برای آقایان با بوی تازه و با طراوت


عطرهای انرژی بخش و با طراوتی مانند بوی مرکبات، نعنا و علف سبز این رایحه را دارند. برای یک تجربه ی متفاوت در طول روز کمی از آن استفاده کنید.

عطر مناسب برای آقایان با بوی رایحه ی گرم


رایحه های نوستالژیکی مانند وانیل، قهوه و تانک ها و اسباب بازی های قدیمی به شما احساس راحتی و آرامش می بخشد. این عطرها یادآوری مهمان نوازی های گرم و الهام بخش و احساس رضایت است.همه ی عطرفروشی ها لیستی از عطرهای خود در دسته بندی های مشخص شده دارند. به محض این که رایحه ی مورد نظر خود را شناسایی کنید یافتن عطر مناسب آسان خواهد بود.

زمان آزمایش کردن


هنگامی که تصمیم گرفتید به چه بویی علاقه مند هستید از خانه بیرون بزنید و بوییدن را آغاز کنید. ترکیبات متفاوتی برای افراد مختلف وجود دارد. اگر می توانید یک تستر کوچک از عطری که به نظر شما خوشایند است تهیه کرده و آن را در محل کار، بیرون از خانه یا موارد روزمره استفاده کنید تا از بوی آن مطمئن شوید. باید اطمینان حاصل کنید که این بو را در هر شرایطی دوست خواهید داشت. هیچ چیز ناخوشایند تر از بویی که شما را خوشحال نکند نخواهد بود.

برای انتخاب عطر مردانه بگذارید شخصیت شما بینی تان را راهنمایی کند


به یاد داشته باشید عطر مناسب که انتخاب می‌کنید معرف شما خواهد بود. بنابراین انتخاب عطر مناسب که شخصیت شما را منعکس کند، بسیار مهم است.اگر شما یک شخصیت مصمم همراه با یک جذابیت پیچیده و در عین حال مرموز دارید، عطر مردانه بر پایه عنبر و مشک انتخاب کنید. مردان جذابی که همیشه به دنبال ماجراجویی هستند، باید ترکیبی با رایحه چوب بخرند.مردان آراسته و اسپرت، بیش‌تر از همه با عطری احساس راحتی می‌کنند که به اندازه‌ی خودشان پر انرژی و پر شور باشد، بنابراین به دنبال عطرهای تازه و نیرو بخش مرکبات، و عطر مردانه سبز باشید و آن‌ها را در طول روز تجدید کنید تا قدرت‌شان را حفظ کنند.اگر به چیزهای رمانتیک علاقه دارید، عطر مناسب با رایحه‌ی گل‌ها را انتخاب کنید.مردان حاکم و جاه طلب که دوست دارند بر همه چیز کنترل داشته باشند، با یک عطر مردانه فوگر (سرخس مانند) قوی، یک پیام قدرتمند به دیگران می‌‌فرستند.

برای انتخاب عطر مردانه بر روی شیمی بدن تان کار کنید


شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن عطر مناسب ، باید بیش‌تر از یک بار به مغازه‌ی عطر فروشی سر بزنید. درست است که رفت و آمدهای متعدد به بازار به بهانه‌ی پیدا کردن عطر مناسب ، یک فرایند خسته کننده خواهد بود، اما به ما اعتماد کنید. هنگامی که سرانجام عطری پیدا کنید که باعث شود بوی فریبنده‌ای بدهید، متوجه خواهید شد که ارزش این همه تلاش را داشته است.هر بار، بیش‌تر از سه عطر را بو نکنید، و یک چیز پشمی مانند روسری، نزدیک بینی‌تان قرار دهید و بین عطرها بو بکشید تا حفره بینی‌تان تمیز شود. در پایان، عطری که با بوی طبیعی بدن‌تان، بیش‌ترین هم‌خوانی را داشته باشد، عطری نیست که با بوییدن آن از داخل بطری، بیش‌تر از همه جذبش می‌شوید، بلکه عطری است که پس از اینکه بیش از نصف روز روی پوست‌تان باقی ماند، همچنان بوی شگفت انگیزی داشته باشد.

برای خرید عطر مردانه محل زندگی و برنامه ی زمانی تان را در نظر بگیرید


برای اینکه شدت عطر مردانه مناسبتان را مشخص کنید، از شیوه‌ی زندگی و شهری که در آن زندگی می‌کنید استفاده کنید. اگر به طور منظم با همکارانتان برخورد نزدیک دارید، باید از چیزی که به نظر دیگران بسیار قوی یا از نظر شیمیایی تحریک کننده است، دوری کنید. با این حال، بیرون رفتن در شب، عطر مناسب و قوی‌تر را می‌طلبد. اگر چند بار در هفته بیرون می‌روید، عطر مناسب هم روز و هم شب است یا عطر مردانه ای که به تدریج رایحه‌اش تغییر می‌کند و لایه لایه است را در نظر بگیرید. آب و هوایی که در آن زندگی می‌کنید نیز باید به شما کمک کند که عطرتان را متعادل کنید. به طور کلی، هرچه دما و رطوبت بیش‌تر باشد، عطر شما باید سبک‌تر باشد.

برای خرید عطر مردانه ترکیب مناسب خودتان را بشناسید


یک راه مطمئن برای به وجود آوردن عطر مناسب و منحصر بفرد این است که یک شیمیدان آماتور شوید و عطرها را با هم مخلوط کنید! شما برای این کار باید زمان زیادی را در فروشگاه‌های عطر سپری کنید، اما سعی کنید از دو لایه عطر مرانه استفاده کنید، مثلا اولین لایه، یک عطر جذاب با بوی مشک، و بعدی عطر مناسب شیرین‌تر باشد. در نهایت آنچه شما به دنبالش هستید، ترکیبی است که بهتر از هر یک از دو عطر در هنگامی که به تنهایی استفاده می‌شوند باشد. بهترین قسمت ترکیب عطر مناسب این است که انجام اینکار تضمین می‌کند که هرگز هیچکس دیگری از عطری که شما می‌زنید، استفاده نخواهد کرد.
advertising