لودر بدون سرنشین خودران ساندویک

خودروسایر

- 97/08/09
لودر بدون سرنشین خودران ساندویکلودرهای خودران ساندویک بیش از 20 سال است که مورداستفاده قرار می‌گیرد و در زیر زمین بیش از 2 میلیون ساعت کاری حضور داشته‌اند. مزیت سیستم خودران این است که می‌توانیم مردم را از محیط زیر زمین که خطرناک است به اتاق‌های کنترل امن در بالای زمین منتقل کرده و بنابراین ایمنی و راندمان کار مصرف‌کنندگان را افزایش دهیم.
لودر بدون سرنشین خودران ساندویک
سیستم خودران این لودر با هدایت لیزری کار کرده و لودر می‌تواند مسیر را ضبط کرده و ایمن‌ترین و کارا ترین مسیر را انتخاب کند. ازآنجایی‌که تجهیزات معدنی در زیر زمین کار می‌کنند بنابراین این سیستم از لیزرها، سنسورها و ژیروسکوپ بهره می‌گیرد. در زیر زمین نمی‌توان از جی‌پی‌اس سود برد.
به منظور نشان دادن خودکارسازی در تجهیزات معدنی، این کمپانی یک لودر سنگین معدن را که 11 متر طول و 41 تن وزن داشته را بدون اینکه راننده‌ای پشت فرمان باشد در یک مسیر پرپیچ‌وخم به حرکت درآورده است

به نظر می‌رسد حضور خودروهای خودرانی که بدون دستور مالک بتوانند او را به اداره، مغازه و خانه ببرند کمی طول خواهد کشید و محدودیت‌های فنی هم وجود دارند که باعث کندی پیشرفت این تکنولوژی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به شرایط آب و هوایی متنوع و خطوط جاده‌ی کم‌رنگ اشاره کرد. اما تا آن زمان خودکار سازی اوضاع به دیگر جنبه‌های زندگی ما را نیز رسوخ پیدا خواهد کرد و ساندویک یکی از شرکت‌هایی است که این تکنولوژی را بکار گرفته است.
advertising