مهمترین خودروی تاریخ از نظر جیمز می

خودروسایر

- 98/03/28
مهمترین خودروی تاریخ از نظر جیمز میجیمز می صحبت کردن درباره‌ی خودروها را دوست دارد. او در ویدئوهایی که قبلاً منتشر کرده درباره‌ی دزدیدن یک جگوار، دنبال کردن خودرویی اشتباهی در زمان فیلم‌برداری قسمتی از تاپ گیر و حتی بررسی کوتاه یک هوندا سیویک تایپ R صحبت کرده است. واضح است که جیمز می اوقات فراغت زیادی ندارد اما زمانی که چنین وقتی را پیدا کند دوست دارد روی نیمکت پارک نشسته و بازهم درباره‌ی خودروها صحبت کند!
در جدیدترین ویدئویی که کانال Drivetribe منتشر کرده، می درباره‌ی چیزهای زیادی صحبت کرده است. بخشی از این ویدئو که توجه ما را به خود جلب کرده جایی است که از می درباره‌ی خودرویی که ماشین بازها حتماً باید پیش از مرگ برانند سؤال پرسیده می‌شود. نظر او یک آلفارومئو یا یک مینی اصیل و کلاسیک نیست. انتخاب او فولکس‌واگن بیتل است و دلیل آن را به شما می‌گوییم.

می گفته است:
از نظر من اگر شما به تاریخ خودرویی علاقه‌مند باشید و البته آن را با مفاهیمی همچون انسان و پیشرفت جامعه در نظر بگیرید باید بیتل را برانید. بدون هرگونه سؤالی باید گفت بیتل جالب‌ترین خودروی تاریخ است. اصلاً به این فکر هم نکنید که بیتل پرفروش‌ترین خودرو بوده است.
مهمترین خودروی تاریخ از نظر جیمز می
خب البته برخی با بخش پایانی سخنان می موافق نیستند. پرفروش‌ترین خودروی تاریخ تویوتا کرولا بوده است که فروش آن بیش از 45 میلیون دستگاه بوده و این در حالی است که میزان فروش فولکس‌واگن بیتل از سال 1938 تا 2003 برابر با 21529464 دستگاه بوده است؛ اما از سویی فروش کرولا مربوط به نسل های مختلف و متمادی آن است در حالی که بیتل کلاسیک در واقع یک خودرو با تغییراتی جزئی بوده است.

مجری اسبق تاپ گیر این‌گونه سخنان خود را ادامه داده است:
بیتل مهم‌ترین خودروی تاریخ است. اگر شما به بحث خودروها علاقه‌مند باشید باید آن را برانید. شاید هم از این خودرو متنفر باشید اما باید آن را برانید. بیتل هرچه قدیمی‌تر باشد بهتر است.

می همچنین در بخشی از ویدئوی منتشر شده درباره‌ی هیجان‌انگیزترین خودروهایی که او به‌زودی می‌راند و همچنین درباره‌ی دیگر موضوعات جالب صحبت کرده است. شاید بخشی از گفته‌های او را لو داده باشیم اما بدانید که می تسلا را دوست دارد!
advertising