چگونه با تیپ مشکی شیک پوش شویم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/06/15
چگونه با تیپ مشکی شیک پوش شویمبسیاری از افراد به تیپ تمام مشکی علاقه خاصی دارند و این تیپ انتخاب اول آنهاست زیرا معتقدند تیپ مشکی ساده و کلاسیک است، هیچگاه از مد نمی افتد و در کل ویژگی هایی دارد که آن را خاص و همیشگی می کند. این افراد دوست دارند همیشه با پوشیدن لباس های مشکی بدون هیچ زحمتی خاص و متفاوت به نظر برسند. اگرچه تیپ مشکی یک استایل ساده است ، اما قوانینی دارد که اگر رعایتشان نکنید به جای آنکه جذاب تر دیده شوید، یک تیپ خسته کننده خواهید داشت.

اگر شما برخی مواقع استایل مشکی را انتخاب می کنید اما نگرانید که خسته کننده به نظر بیایید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نمایید تا با نکاتی که ارائه می دهیم تیپتان را از یکنواختی در آورید.

لوازم جانبی و تزئینی طرح دار انتخاب کنید


زمانی که تیپ سر تا پا مشکی زده اید ، لوازم جانبی و تزئینی شما بهتر دیده می شوند بنابراین سعی کنید زیباترین ها را انتخاب کنید. مثلا برای جذاب شدن تیپ مشکی تان یک کیف طرح پلنگی به دست بگیرید و مطمئن باشید اینگونه تیپ شما کسل کننده نخواهد بود.

از یک روسری ابریشمی استفاده کنید


یک پیشنهاد ویژه برای تقویت تیپ مشکی بدون اینکه از تک رنگی تیپ فاصله بگیرید ، این است که یک روسری ابریشمی را دور گردن تان گره بزنید.

کمربند فلزی یا رنگی ببندید


همه ما می دانیم که انتخاب رنگ مشکی در لباس ها سبب می شود لاغر تر به نظر برسیم اگر می خواهید با پوشیدن لباس های سر تا پا مشکی در حین لاغر به نظر رسیدن شیک و جذاب نیز باشید یک کمربند فلزی یا رنگی ببندید. این کمربند شیک روی زمینه مشکی خیلی خود را نشان می دهد و قدرت لاغر نشان دادن بیشتری به تیپ شما خواهد داد.
چگونه با تیپ مشکی شیک پوش شویم

از این قانون تبعیت کنید


اگر دامن کوتاه مشکی به تن کردید بهتر است لباس بالا تنه شما بلند باشد تا از بیرون زدن پوستتان جلوگیری شود . البته این نکته برای اکثر رنگ ها صدق می کند و فقط مخصوص تیپ مشکی نیست.

از زیورآلات مناسب استفاده کنید


از زیورآلات در کنار لباس مشکی تان استفاده کنید و برای این کار زیورآلات متالیک را انتخاب کنید یعنی رنگ شان هر چه براق تر باشد بهتر است. مثلا انتخاب زیورآلات طلایی در کنار مشکی زیبا می شود اما این طلایی بهتر است روشن باشد و به زردی نزند. بهتون پیشنهاد می کند از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن هایی که سنگ هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید زیرا رنگ مشکی بر روی پوست سایه ایجاد می کند. این سنگ ها باعث انعکاس نور روی سطح پوست شما خواهند شد و تا حدود زیادی سایه ها را از بین خواهند برد. برای زیباتر به نظر رسیدن همراه لباس مشکی تان از یک ست دستبند و گردنبند مروارید استفاده کنید.

بور نپوشید


تمام زیبا بودن رنگ مشکی به پر رنگ بودن آن است پس اگر قرار است لباس مشکی بپوشید باید از پررنگ ترین تناژ آن استفاده کنید.

سایز درست را انتخاب کنید


اگر سرتاپا مشکی میپوشید و می خواهید اندام شما خوش فرم و لاغرتر به نظر برسد به جای لباس های گشاد و آزاد, لباس هایی را انتخاب کنید که درست اندازه شما باشد زیرا انتخاب سایز درست هر لباس اهمیت زیادی در استایل شما دارد.

کفش های زیبا انتخاب کنید


برای جذابیت بخشیدن به تیپ مشکی ، لوازم جانبی شیک انتخاب نمایید. انتخاب کفش به سلیقه شما بستگی دارد. شما می توانید با تیپ سر تا پا مشکی خود یک کتانی زیبا و یا یک کفش های پاشنه بلند بپوشید تا جذاب زیبا به نظر برسید. بهتر است کیف و کفشتان یک رنگ و مغایر با رنگ مشکی باشد تا جذاب تر شوید.

ترکیب جنس ها تیپتان را جذاب می کند


اگر لباس های مشکی شما از جنس کتان است سعی کنید آن ها را با یک جنس دیگر مانند چرم، جیر یا خز مصنوعی ترکیب نمایید تا جذاب تر به نظر برسید.

با تضادها بازی کنید


کلید جذاب نگه داشتن تیپ های تک رنگ در چگونگی متعادل کردن اندازه ها است بدین معنی که لباس های بالاتنه گشاد را با لباس پایین تنه تنگ و یا شلوار های گشاد را با پیراهن های تنگ بپوشید و با تضاد ها بازی کنید.

لباس های مشکی دارای جزئیات ظریف را انتخاب نمایید


تیپ تمام مشکی برخی مواقع بسیار خشک و سفت به نظر می رسد. انتخاب لباس های مشکی که دارای جزییات جذابی هستند ، می تواند این تیپ را سیال و زیبا نماید. بنابراین لباس هایی را انتخاب نمایید که جزییات ظریفی داشته باشند مثلا بلوز مشکی را بپوشید که بالای آن و یا آستین هایش توری باشد و با این کار کمی پوست را هم نشان بدهید تا یک تیپ کاملا استاندارد و شیک داشته باشید. یا به جای پوشیدن یک شلوار معمولی ، شلواری انتخاب نمایید که جزییات ظریفی داشته باشد تا چشم همگان را متوجه زیبایی شلوارتان گردد.

مرتب باشید


اگر تیپ از بالا تا پایین مشکی را انتخاب کرده اید ، باید دقت کنید که همۀ آن ها مرتب, تمیز و اتوکشیده باشند.
advertising