اطلاعاتی از بخش Career Mode بازی DiRT Rally 2.0 منتشر شد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/14
اطلاعاتی از بخش Career Mode بازی DiRT Rally 2.0 منتشر شدبا این که چندی پیش اعلام شد بخش Career Mode در بازی DiRT Rally 2.0 نیز حضور خواهد داشت اما اطلاعاتی از این بخش و ویژگی‌ های آن در دسترس نیست. حال به تازگی گزارشات جدیدی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این بخش را به اشتراک می‌ گذارد. دیگر زمان زیادی به انتشار بازی اتومبیل‌ رانی جدید استودیوی کدمسترز (Codemasters) یعنی DiRT Rally 2.0 باقی نمانده است. یکی از ویژگی‌ های مورد انتظار این بازی، بخش Career Mode است و بازی‌ بازان بسیار کنجکاو هستند تا بدانند این بخش دارای چه ویژگی‌ های جدیدی خواهد بود. تا به امروز سازندگان در رابطه با این موضوع سکوت کرده و اطلاعاتی از این بخش قرار نداده بودند.
بر اساس گزارش منتشر شده، ساختار بخش Career Mode در بازی DiRT Rally 2.0 به مانند نسخه‌ ی اول خواهد بود. پنج تایر (Tire) برای بازی‌ بازان در نظر گرفته شده است که با رسیدن به تایر پنج، بازی‌ بازان به سطح Master خواهند رسید که البته رقابت در این سطح و حفظ آن بسیار چالش برانگیز است. بازی‌ بازان قادرند در هر تایر از هر اتومبیلی استفاده کنند و البته قدرت اتومبیل‌ های هوش مصنوعی نیز بر اساس قدرت اتومبیل آن‌ ها تنظیم می‌ شود. به بیان ساده‌ تر حتی اگر در تایر‌های پایین از اتومبیل‌ های رده بالا استفاده کنید، به هیچ عنوان حریفان آسانی نداشته و رقابت بسیار نزدیک خواهد بود.
بازی DiRT Rally 2.0 در تاریخ 2 اسفند ماه (26 فوریه 2019) برای کنسول‌ های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و همین‌ طور رایانه‌ های شخصی در دسترس خواهد بود.
advertising