آشنایی با بهترین شبیه ساز اندرویدی Leapdroid

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 97/09/08
آشنایی با بهترین شبیه ساز اندرویدی  LeapdroidLeapdroid بی شک یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید می باشد و درواقع از بقیه رقیب ها یش بهتر است و از بازی های موبایل در دسکتاپ می توانید لذت ببرید.

ممکن است که شما نیز یکی از استفاده کنندگان نرم افزار Bluestacks باشید، اگرچه این نرم افزار به شدت محبوب می باشد، اما دیگر بهترین نیست. برند ما اعلام می کند که قوی ترین شبیه ساز بازی های اندرویدی بر روی کامپیوتر را ساخته است که با نام Leap Droid شناخته می شود. نرم افزار لیپ دروید برای ویندوز های 10، 8، 7 ساخته شده است و هم چنین روی نسخه های 32 یا 64 بیتی به خوبی اجرا می شود. هر کس دلیل خودش را برای اجرای بازی های اندرویدی بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ دارد، ولی یکی از دلایلی که اغلب برای بازیکنان پیش می آید این است که می خواهند بازی اندرویدی خود را بر روی صفحه ای بزرگتر انجام دهند. یکی از راه هایی که با آن می توانید این کار را انجام دهید، LeapDroid می باشد.
Leapdroid لیپ دروید یک نرم افزار جدید و قدرتمند برای شبیه سازی اندروید و نصب بازی بر روی کامپیوترهای شخصی می باشد و از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار اجرای متعدد آن می باشد و اینکه این برنامه رایگان است و با x86 و ARM game ها نیز سازگار می باشد. این نرم افزار تضمین می کند که بیشترین مقدار FPS را برای شما به نمایش بگذارد. این به این معنی است که شما بازی روان، بدون هیچ گونه ایست و Dly ای را با بیشترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد. همچنین، سیستم شبیه سازی کیبورد این نرم افزار نیز به خوبی تمامی کنترل ها و رابط برنامه را تشخیص داده و به نمونه کامپیوتری آن، تبدیل می کند. به نظر می رسد فشار دادن دکمه های کیبورد، بهتر و راحت تر از ضربه زدن بر روی اسکرین سیستم عامل اندرویدی باشد، چرا که دیگر خیالتان بابت افتادن هرگونه خش بر روی اسکرین راحت است. شما می توانید LeapDroid را به شکل چندگانه باز کنید تا بتوانید چندین اکانت مختلف را روی یک کامپیوتر داشته باشید. این نرم افزار به طور خودکار آپدیت می خورد و اگر هر گونه باگی در آن پیدا شود، به سرعت رفع می شود. پیشنهاد می شود که از سیستم قوی برای این نرم افزار استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار LeapDroid :



پاسخ سریع به دستورات و میزان استفاده کم از سی پی یو نسبت به برنامه های مشابه

گرافیکی با رزولشن بالا و روان

شبیه سازی کنترل های بازی برای کامپیوتر

سازگاری کامل با انواع رایانه های شخصی

قدرتمند و اجرا کننده 99% از بازی های اندرویدی بر روی کامپیوتر

قابلیت کپی کردن متن بین هاست و سیستم اندرویدی

ساپورت از GLES 1.1 و GLES

انتخاب رزولشن به صورت دلخواه

توانایی کپی متن بین شبیه ساز و سیستم میزبان
advertising