برترین پلیرهای کامپیوتر در سال 2019 کدامیک هستند

علمی و تکنولوژینرم افزار

- 98/10/01
برترین پلیرهای کامپیوتر در سال 2019 کدامیک هستنداین روزها فرمت های مختلفی برای ویدیو رونمایی شده اند که ما بدون هیچ گونه اطلاعی یک یا چند ویدیو سنگین و پرحجم را دانلود می کنیم و اما کمی بعد شاهد این خواهیم بود که فایل دانلود شده فرمتی متفاوت دارد و ما نمی توانیم آن فایل را باز کنیم. با این وجود اولین کاری که ممکن است انجام دهیم، این است که در گوگل جستجو « پلیر کامپیوتر » را انجام خواهیم داد تا بتوانیم به برنامه ای مناسب دسترسی پیدا کنیم!

با این وجود لازم به ذکر است که پلیرهای مختلفی وجود دارند که با دانلود آنها فقط میزان حافظه کامپیوتر خود را اشغال می کنیم و هیچ کاربرد خاصی نخواهند داشت! برخی از فرمت های جدید شامل MKV، FLV، AVI، MP4، MOV و... می باشند. اما در کل یک پلیر باید ویژگی های مختلفی را در قالب یک برنامه به کاربر خود ارائه دهد که هم طراحی آن زیبا باشد و هم بتواند تمام نیازهای کاربر خود را برطرف کنند.

این فاکتورها مهم هستند و طبیعتا برای هر کاربر این اهمیت بالایی دارد تا بتواند با نصب یک برنامه، به تمام نیاز های روزمره خود پاسخ دهد و دیگر برای باز کردن هر فایل با فرمت متفاوت، چند ساعتی را صرف جستجو، دانلود، نصب و آزمون و خطا فایل مربوطه نکند. به همین دلیل در این مطلب بهترین پلیرهای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.
برترین پلیرهای کامپیوتر در سال 2019 کدامیک هستند

KMPlayer


پلیر KMPlayer یکی دیگر از پخش کننده های رسانه ای برای سیستم عامل ویندوز است که کاملا رایگان می باشد و توانایی پخش کلیه فایل های ویدیویی و صوتی اصلی را دارد که با دانلود و نصب این برنامه، می توانید خودتان را از هر پلیری بی نیاز سازید و به همین دلیل این پلیری، یکی از پلیرهای بی نظیر و کاملا کاربردی می باشد. این برنامه می تواند از UHD، 4K و 3D به خوبی پشتیبانی کند و کاربر می تواند از فیلم های باکیفیت بالا لذت ببرد. همچنین همان گونه که گفته شد، این برنامه دارای طراحی زیبا و چشمگیری است که با نصب و باز کردن آن پشیمان نخواهید شد و هر زمان ترغیب خواهید شد که زمان بیشتری را در این برنامه بگذرانید. اولین بار در سال 2002 این برنامه توسط یک شرکت کره ای رونمایی شد.

Media Player Classic – Home Cinema


دقیقا همانطور که از نام آن مشخص است، یک پخش کننده رسانه ای کلاسیک می باشد که یکی از پلیرهای قدیمی و مجهز است که در این لیست ما قرار گرفته است و لازم به ذکر می باشد که این پلیر نه تنها در سال 2019 جزء یکی از بهترین پلیرهای کامپیوتر می باشد، بلکه هر سال به عنوان یکی از بهترین پلیرها بوده است. توسعه دهندگان این نرم افزار کامپیوتری این نسخه را نسبت به نسخه های قدیمی بهبود بخشیده اند و نرم افزار سریع و بسیار کم حجمی را طراحی کرده اند که با دانلود آن می توانید هر گونه فایلی را پخش کنید. همچنین یک خبر خوش برای کاربران برنامه «کمتاسیا» یا "camtasia" که با نصب این برنامه می توانند فایل های خروجی کمتاسیا را به راحتی باز کنند و این واقعا یک برنامه مورد نیاز خواهد بود که شاید پلیرهای دیگر نتوانند چیزی همانند آنرا پیدا کنند.
با این وجود این برنامه رایگان می تواند در سیستم های قدیمی به سادگی باز شود و این یکی از دلایل اصلی محبوبیت این برنامه می باشد که دارای ویژگی های مهم و همچنین کاربردی را داراست.

VLC Media Player


هر زمان که حرف از بهترین پلیرها در سال 2019 و سال های گذشته زده می شود، همیشه نام پلیر VLC در 5 پلیر اول جهان قرار دارد که یک پلیر اوپن سورس برای تمام سیستم عامل های محبوب جهان در دسترس است. این پلیر توسط تیم VideoLAN طراحی و شناخته شده است که تعداد زیادی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. با گذشت سال ها، VLC شهرت زیادی بدست آورده است و این شهرت چیزی همانند یک نام ساده نیست و بیشتر به دلیل ویژگی های کاربردی و مهم در آن است که با استفاده از آن می توانید هر فرمتی را اجرا کنید! همچنین این نرم افزار دارای گزینه های مختلف سفارشی سازی است که می تواند به شما در ایجاد تجربه کارکرد بهتر شما می تواند موثر واقع شود و در عین حال در تمام نسخه های ویندوز قابل اجرا است و هیچ کندی را تجربه نخواهید کرد.

PotPlayer


پلیر PotPlayer در طول چند سال اخیر موفق شد تا با پلیرهای مختلفی همچون VLC رقابت شدیدی داشته باشد و نام خود را در میان پلیرهای محبوب جای دهد. این نرم افزار چند رسانه ای برای سیستم عامل ویندوز توسط یک شرکت اینترنتی واقع در کره جنوبی طراحی و ارائه عموم کاربران جهان شده است. با این وجود PotPlayer چندین ویژگی خاص و منحصر بفردی دارد که می تواند به سادگی در میان انواع پلیر کامپیوتر اعم از VLC مورد انتخاب عموم کاربران قرار گیرد. علیرغم ویژگی ظاهری زیباتر، این برنامه می تواند از انواع فرمت های مختلف پشتیبانی کند. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به کنترل روشنایی، صدا، رنگ، کاهش نویز و... را بدست آورد. اما PotPlayer محدود به ویندوز است.

5KPlayer


برنامه پلیر کامپیوتر 5KPlayer یکی از بهترین و مشابه ترین پلیرها به پلیر ویندوز 10 می باشد که دارای طراحی و سبک و سیاق بسیار جذاب و زیبایی می باشد. مجموعه طراح این برنامه مدعی است که می تواند تقریبا تمام فرمت های فیلم و موزیک را بدون هر گونه نرم افزار جانبی اجرا کند. رابط کاربری 5KPlayer واقعا بسیار زیبا و جذاب است که با گزینه های دیگر می توانید آنرا زیباتر کنید.

Kodi


پلیر Kodi قبلا به نام XBMC شناخته شده بود که یکی دیگر از پلیرهای رایگان و اوپن سورس لیست ما می باشد که این پلیر در اصل یکی از جذاب ترین محیط های کاربری را به خود اختصاص داده است که می توانید در محیط آن چند ساعتی وقت سپری کنید. این پیشنهاد ما بقدری مستحکم می باشد که در صورت عدم استفاده از ویندوز مدیا سنتر ما این گزینه را به شما پیشنهاد می کنیم. Kodi یک مدعی قدرتمند به عنوان رسانه و پلیر می باشد که به دلیل رابط کاربری آن، صفحه نمایش بزرگتر و حتی جذاب تر آن می باشد که می تواند از فرمت های مختلفی پشتیبانی کند و شما را از هر گونه پلیر دیگر منع خواهد نمود. از نظر ما این بهترین پلیر کامپیوتر می باشد.

Plex


در سال 2015 میلادی، Plex تغییر اساسی به خود داد که در طی اقدامی Plex Home را جایگزین Plex Media Player کرد. همچنین Plex به شما اجازه می دهد تا تصاویر، ویدیوهای شخصی و غیر شخصی، موسیقی و... را بدون از دست دادن آنها مراقبت کنید. این برنامه می تواند تمام مجموعه های شما را سازماندهی کند و جلوه فوق العاده ای را ببخشد. همچنین شما می توانید با استفاده از این برنامه، می توانید تنظیماتی را اعمال کنید که بجز خودتان شخص دیگری نتواند به فایل های دیگر دسترسی پیدا کند! این برنامه تقریبا از هر نوع فایلی پشتیبانی می کند و در عین حال می توانید فیلم های خود را در محیط تلویزیون مشاهده کنید.

DivX Player


یکی دیگر از پلیرهای محبوب و جذابی که ما قصد معرفی آنرا به شما عزیزان داریم، پلیر کامپیوتر DivX Player می باشد که مجموعه طراح آن مدعی هستند که HEVC playback رایگان را به مشتریان خود ارائه می کنند! ناگفته نماند که این پلیر برای پخش فرمت های DivX، MKV، MP4 و AVI بهینه سازی شده و می تواند از این موارد پشتیبانی کند. همچنین شما می توانید با استفاده از این پخش کننده رسانه محبوب و جهانی برای تماشای ویدیوهای 4K استفاده کنید و لذت ببرید.
advertising