هواوی احتمالا تلفنی با مکانیزم کشویی معرفی خواهد کرد

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/12/15
هواوی احتمالا تلفنی با مکانیزم کشویی معرفی خواهد کردپتنت ثبت‌ شده‌ی هواوی نشان می‌دهد این شرکت احتمالا به‌ زودی تلفنی هوشمند با مکانیزم کشویی معرفی می‌کند. این تلفن از نمایشگر بدون حاشیه و مجموعا چهار دوربین در جلو و عقب بهره می‌برد.

شیائومی می میکس ۳ و آنر میجیک ۲ دو نمونه از تلفن‌ های هوشمند مدرن با مکانیزم کشویی هستند. طراحی زیبا و بدون حاشیه این گوشی‌های هوشمند،‌ هواوی را هم به فکر ساخت تلفنی کشویی با برند خود انداخته است.

رندرها نشان می‌دهند این تلفن در کناره‌ها حاشیه بسیار باریکی دارد که تا بالای نمایشگر امتداد یافته است؛ اما حاشیه‌ی زیاد نمایشگر در قسمت پایین، این احتمال را کاهش می‌دهد که با محصولی پرچم‌دار روبه‌رو باشیم.

مکانیزم کشویی در این تلفن دو عدد دوربین با یک فلش ال‌ ای‌ دی را در خود جای داده است. با این‌ حال، اگر هواوی قصد داشته باشد این محصول را تولید کند، به‌نظر می‌تواند تعداد دوربین‌ها را بیشتر و تلفنی پیشرفته‌تر بسازد.
هواوی احتمالا تلفنی با مکانیزم کشویی معرفی خواهد کرد
روی قاب پشتی، حسگر اثرانگشت وجود ندارد؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت این حسگر داخل نمایشگر تعبیه شده است. البته، این امکان هم وجود دارد که هواوی حسگر اثرانگشت را با کلید پاور ادغام کند.

باتوجه‌به این رندرها، نمی‌توان به این نتیجه رسید که هواوی حتما محصولی با این مشخصات تولید خواهد کرد. درصورت تولید چنین محصولی باتوجه‌به اینکه تصاویر پرچم دار این شرکت (P30) افشا شده؛ پس، احتمالا این تلفن سری P smart یا Y خواهد بود.
advertising