گوشی مخصوص بازی نوبیا در نمایشگاه MWC 2018

علمی و تکنولوژیموبایل و تبلت

- 97/10/17
گوشی مخصوص بازی نوبیا در نمایشگاه MWC 2018Nubia به دلیل استفاده از مواد ممتاز و ویژه در گوشی‌های جذاب خود شهرت دارد. در نمایشگاه MWC 2018 این شرکت چینی یک مدل پیش‌ نمونه از تلفن هوشمند بعدی خود را به‌نمایش گذاشت که به‌طور اختصاصی برای اجرای بازی‌های سنگین طراحی شده است.

برای علاقه‌مندان جدی بازی‌ها، داغ شدن ابزارهای موبایل (گوشی‌ها یا تبلت‌ها) همیشه یک مشکل جدی بوده است. حالا Nubia مدعی است که این مشکل را با استفاده از چهار روش خلاقانه برطرف کرده است. اولین راهکار، استفاده از یک ساختار فن در داخل ابزار است که به‌گفته Nubia از «سیستم آشفتگی» (turbulence system) برای افزایش جریان هوا در داخل ابزار بهره می‌گیرد. ویژگی دوم، پوشش داخلی است که از ماده نانوکربنی ساخته شده است. این پوشش به همراه قابلیت بالای بدنه گوشی در انتشار حرارت، رسانایی حرارتی مناسبی را فراهم می‌کند تا گرمای تولید شده در داخل گوشی سریع‌تر دفع شود. در نهایت، بخش خارجی بدنه گوشی از طراحی آیرودینامیک اتومبیل‌های ورزشی با برش الماس الهام گرفته شده است که شرکت تولیدکننده مدعی است بازدهی خنک‌کنندگی گوشی را افزایش می‌دهد.
گوشی مخصوص بازی نوبیا در نمایشگاه MWC 2018
این گوشی هنوز یک پیش‌نمونه مفهومی است و به همین دلیل هنوز نمی‌توان در مورد میزان موفقیت طراحی آن اظهار نظر کرد. وجود نوارهای LED قرمز در پشت گوشی، ظاهر منحصربه‌فردی برای آن ایجاد کرده است. به‌گفته مسئولان Nubia، این گوشی در سال جاری با استفاده از جدیدترین پردازنده و احتمالا با حافظه RAM بالا عرضه خواهد شد.
advertising