معرفی بازی Project CARS 2 برای PC

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/06
معرفی بازی Project CARS 2 برای PCبازی Project CARS 2 محصولی از استودیوی بازی سازی Slightly Mad است که در سبک شبیه سازی، مسابقه ای و ماشین سواری طراحی و ساخته شده و کمپانی BANDAI NAMCO در 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 96) این بازی را منتشر کرده است. Spirit of Le Mans جدیدترین بسته الحاقی این بازی است که چند خودرو و محتوای جدید را به گیم‌ پلی اضافه می‌ کند.
نسخه‌ی اول این سری توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و به محبوبین بالایی دست پیدا کند. سازندگان بازی، جلوه‌ های بصری و گرافیک بازی را تا حد دیوانه‌ واری افزایش داده‌ اند و عنوان جدیدشان را با قابلیت 12K و با پشتیبانی از هدست‌ های واقعیت مجازی عرضه کرده‌ اند.
معرفی بازی Project CARS 2 برای PC
بیش از 180 خودروی دارای لایسنس از بهترین و معروف‌ ترین خودروسازان دنیا، در بازی طراحی شده است. همچنین، تمام موتور اسپورت‌ های جدید مانند IndyCar؛ Oval Racing و Rallycross به بازی اضافه شده است. سیستم پویای آب و هوا و سطح زمین (جاده‌ های برفی، یخی، آسفالت، خاکی و ...) به خوبی طراحی شده و کاملا بر عملکرد خودروها و هدایت آن ها تاثیر می‌ گذارد. چرخه‌ ی زمانی کامل نیز در بازی وجود دارد و به‌ صورت همزمان از ساعت و فصل تبعیت می‌ کند.
advertising