یوبیسافت ساخت بازی Pioneer را لغو کرد

علمی و تکنولوژیکنسول و بازی

- 97/10/27
یوبیسافت ساخت بازی Pioneer را لغو کرداگر Watch Dogs 2 را بازی کرده باشید، احتمالاً این مأموریت معروف را به خاطر دارید که «مارکوس هالووی»، پروتاگونیست اصلی بازی به یکی از دفاتر یوبیسافت در سانفرانسیسکو نفوذ می‌ کند. که ظاهراً به یکی از پروژه‌ های آینده یوبیسافت در دنیای واقعی اشاره می‌ کرد. متأسفانه این پروژه که بسیاری آن را تحت عنوان Pioneer (پیشگام) می‌ شناختند اکنون کنسل شده است. براساس چند توییت از سازندگان اسبق یوبیسافت ، Pioneer به خواب ابدی فرو رفت.
یوبیسافت ساخت بازی Pioneer را لغو کرد
الکس هاچینسون، کارگردان اسبق تیم یوبیسافت از اولین کسانی بود که با جمله RIP Pioneer (در آرامش بخوابی Pioneer) همراه با ایموجی گریان به کنسل شدن این بازی اشاره داشت. جاناتان کوپر، یکی دیگر از سازندگان اسبق استودیو نیز که اکنون در ناتی‌ داگ مشغول است توییت مشابهی پست کرد و این بازی علمی تخیلی از Watch Dogs 2 را در آن قرار داد.

تاکنون جزئیات بسیار کمی از Pioneer در اختیار طرفداران قرار گرفته است و تنها چیزی که می‌ دانیم این است که بازی قرار بود در فضایی علمی تخیلی جریان داشته باشد. بنابراین خبر کنسل شدن این پروژه چندان دور از ذهن هم نبود. اما همچنان جای افسوس دارد که یک آی‌ پی جدید قبل از این که اولین قدم‌ هایش را بردارد به در بسته برخورد کند.
advertising