پاور هاوس200 با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک‌ تر از شرکت انکر

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/09/18
پاور هاوس200 با ظرفیت بالا و ابعاد کوچک‌ تر از شرکت انکرانکر نسل جدیدی از پاوربانک PowerHouse 200 با ابعاد کوچک‌ و قیمتی پایین‌تر در نمایشگاه CES 2018 معرفی کرد.

محصول جدید انکر در سال جاری میلادی با قیمت 299.99 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که حدود 200دلار از نسل اول PowerHouse ارزان‌تر است.

ظاهر این پاورهاوس شباهت بسیاری به باتری خودرو دارد؛ اما از طراحی ظریف‌تر و جذاب‌تری بهره می‌برد و امکان شارژ طیف گسترده‌ای از لوازم و محصولات الکترونیکی را فراهم می‌آورد؛ ضمن اینکه می‌تواند نقش منبع تغذیه‌ی لوازم خانگی را نیز ایفا کند. انکر مدعی است پاورهاوس علاوه‌ بر آنکه محصولی مناسب برای آن دسته از افرادی است که همواره به‌ دنبال راهکاری جایگزین برای شارژ گجت‌های خود هستند، می‌تواند راهکاری مناسب برای مواقع اضطراری و قطعی‌ برق نیز باشد.

به اعتقاد انکر، شما می‌توانید پاورهاوس را در منزل نگه‌داری و در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید یا از این دستگاه به‌عنوان منبع انرژی گجت‌های خود در سفرهای چندروزه‌ و کوتاه بهره ببرید؛ با این حال به‌ نظر می‌رسد که PowerHouse 200 بیش از هرچیز، گزینه‌ای مناسب برای دسته‌ی دوم افراد باشد؛ چرا که نسل پیشین این محصول با ظرفیت 424 وات‌ساعتی خود، گزینه‌ی بهتری برای مقابله با بلایای طبیعی محسوب می‌شود.

ظرفیت پاورهاوس جدید، حدود 200 وات‌ساعت و وزن آن نزدیک به 3 کیلوگرم (به‌طور دقیق، 3.17 کیلوگرم) است که نسبت به نسخه‌ی پیشین با وزن 4.3 کیلوگرمی، دستگاه به‌مراتب سبک‌ تری محسوب می‌شود. نسخه‌ی جدید پاور هاوس از یک خروجی 100 وات AC نیز بهره می‌برد که می‌توان از آن برای تأمین انرژی مورد نیاز بسیاری از لوازم خانگی مدرن استفاده کرد.
advertising