تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون‌ های C9 و E9 ال‌ جی مشخص شد

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/12/27
تاریخ عرضه و قیمت تلویزیون‌ های C9 و E9 ال‌ جی مشخص شدشرکت ال‌جی به تازگی مدل‌های 2019 تلویزیون‌های OLED خود را عرضه کرده است. هم‌چنین این شرکت قیمت این تلویزیون‌ها را هم اعلام کرد. ال‌جی در زمینه تولید تلویزیون‌های OLED بسیار خوب کار می‌کند و کیفیت ساخت تلویزیون‌های این شرکت عالی است. از آن‌جایی که محصولات باکیفیت، گران هستند، تلویزیون‌های ال‌جی هم از این قاعده مستثنی نبوده و از تلوزیون‌های قبلی این شرکت گران‌تر هستند.

ال‌جی قصد دارد تا ماه آینده تلوزیون‌های 2019 در مدل‌ها C9 و E9 را به بازار عرضه کند. این مدل‌ها به ترتیب در اندازه 55 و 65 اینچ در ماه آوریل در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. مدل 65 اینچی C9 با قیمت 3499 دلار و مدل 55 اینچی آن به قیمت 2499 دلار به دست مشتریان خواهد رسید. مدل 77 اینچی C9 هم با قیمت 699 دلار عرضه خواهد شد. هم‌چنین مدل 55 اینچی E9 با قیمت 3299 دلار در بین ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. این دو مدل از تلوزیون‌های ال‌جی به ترتیب در ماه‌های مه و ژوئن عرضه خواهند شد.

این شرکت کره‌ای قرار است یک نسخه جدید از مدل والپیپر تلویزیون خود را عرضه کند، این مدل‌ها در ماه ژوئن عرضه خواهند شد. این مدل‌ها در اندازه‌های 65 و 75 اینچ در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. همه مدل‌های OLED 2019 ال‌جی دارای قابلیت‌هایی مثل پشتیبانی از ایرپلی 2 و HomeKit خواهند بود.

این تلویزیون‌ها بسیار زیبا و مستحکم ساخته شده‌اند، اما آنچه که بیشتر مردم به دنبال آن هستند تلویزیون رول‌شونده و غول‌پیکری است که ال‌جی آن را در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد. الجی اعلام کرده بود که این تلویزیون در ماه‌های آینده به بازار عرضه می‌شود، اما تاکنون هیچ‌چیزی درباره قیمت دقیق و زمان عرضه این تلوزیون به بازار گفته نشده است.
advertising