SSD های قابل حمل Kingmax KE31 با کارایی و سرعت بالا

علمی و تکنولوژیرایانه و سخت افزار

- 97/10/25
SSD های قابل حمل Kingmax KE31 با کارایی و سرعت بالانیاز به سرعت بالا در ذخیره سازهای قابل حمل، بالا گرفته و "کینگ مکس" (Kingmax) نیز در این راستا SSD های قابل حمل KE31 را معرفی می کند. این محصولات تنها 35 گرم وزن داشته و در برابر شوک نیز مقاوم هستند. سالید های قابل حمل جدید کینگ مکس از اینترفیس USB 3.1 Gen 1 پشتیبانی کرده به گفته این شرکت، سرعت خواندن و نوشتن در آنها به 490 و 390 مگابایت در ثانیه نیز می رسد.

سالید های قابل حمل Kingmax KE31 به طور تقریبی تا 5 برابر سریعتر از هارد دیسک ها بوده و دارای حافظه نهان SLC Caching هستند. این محصولات دارای فناوری LDPC Error Correction Code به منظور شناسایی و رفع خطا بوده و از خطاهای R/W جلوگیری می کند. این محصولات از Xbox و PS4 نیز پشتیبانی کرده و می توان بازی ها را بر روی آنها ذخیره کرد.

سالید های قابل حمل Kingmax KE31، دارای ظرفیت های 240، 480 و 960 گیگابایت هستند. کینگ مکس اعلام کرده است که تمامی SSD های Kingmax KE31 مورد آزمایش های تخصصی قرار گرفته و یک وارانتی 3 ساله نیز به همراه آنها است. فضای ذخیره سازی قابل حمل با ظرفیت بالا و اندازه ای کمتر از کف دست!
advertising