فال کارتی سری ده

خواندنیطالع بینی

- 97/10/07
فال کارتی سری ده

فال کارت شماره 1


در رابطه با موضوع پرسشتان لازم است که سریع و بموقع دست به کار شوید. هراس به دل راه ندهید. شجاعانه و قاطعانه با مسائل روبرو گردید. زندگی هرگز برای مدت طولانی هموار پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی فرا می رسند و به شما یادآوری می کنند تا با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید که احساسات شما منطقی را که جهت رفع مشکلات نیاز دارید تیره و سست گرداند. هرچه که هست، با شهامت، درستکاری و عزمی راسخ پیش بروید.

فال کارت شماره2


پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

فال کارت شماره 3


آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟ میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال کارت شماره 4


در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

فال کارت شماره 5


موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

فال کارت شماره 6


شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

فال کارت شماره 7


موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.
advertising