فال شبانه چهارشنبه 7 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/07
فال شبانه چهارشنبه 7 آذر 97

فال امشب متولدین فروردین


شما نمی توانید آزادی مالی را تجربه کنید چرا که به دلیل مشکلات مالی که دارید از این امکان به دور هستید نگران نباشید این امر مقطعی است و به زودی مشکلات شما حل می شود

فال امشب متولدین اردیبهشت


مگر اینکه بر طبق محدودیت های یک حساب دخل وخرج عمل کنید. تعهد به حساب دخل و خرج چه در مسائل شخصی، و چه در مسائل کاری مجبورمان می کند بین خواسته و نیازمان انتخاب های حساب شده داشته باشیم. فال امشب متولدین خرداد

فال امشب متولدین خرداد


بخندید و از کار در کنار همکارانتان لذت ببرید. افراد ویژگی مشترک تقریباً تمامی مدیرعامل های موفق است.و باعث نشاط روحی شما میشود پس همیشه سحر باشید

فال امشب متولدین تیر


بدانید که پول بعد از خدمت اهمیت دارد. کار خوب ارزشی بسیار بالاتر از حق الزحمه آن دارد. برای همدیگر دعا کنید. در کنار هم غذا بخورید. در کنار هم کار کنید. بدانید که هر انسانی مخلوقی ارزشمند از خداوند است و استعدادهای زیادی در آنها نهفته است.

فال امشب متولدین مرداد


از کارمندانتان حمایت کنید و به آنها انگیزه دهید. کار خود را به خداوند و دیگران اهداء کنید. محل کار شما چه سازمانی دولتی باشد و چه خصوصی، باید سرشار از معنویت باشد.

فال امشب متولدین شهریور


به جایی که در آن کار می کنید وفادار باشید اما شکایات خود را مطرح کنید. کارگاه های آزاد برای آنها برپا کنید و آنها را از اخبار و اطلاعات جدید آگاه کنید تا بنای رشد و پیشرفت آنها باشد.
كنار غذایتان ماست میل كنید.
فال شبانه چهارشنبه 7 آذر 97

فال امشب متولدین مهر


آراسته و سالم باشید. کارمندان یک اداره یا شرکت باید به هم و به جایی که در آن کار می کنند وفادار باشند. اگر شکایتی دارند، آنرا مطرح کرده و راه حلی برای آن پیدا کنند. حلسات کاری برای همین منظور تدارک دیده می شوند.

فال امشب متولدین آبان


افرادیکه در محل کارتان هستند را دوست بدارید سخاوتمند باشید. محل کار را خانه دوم خودتان بدانید. افراد بالادست باید نگران کارمندان باشند. همه کارمندان باید بهداشت را به طور کامل رعایت کرده و ظاهری آراسته داشته باشند..

فال امشب متولدین آذر


با شادی و رضایت کار کنید. از غیبت کردن دوری کنید. به همه احترام بگذارید و مراعات حال همه را در محل کار بکنید. همکارانتان را مثل اعضای خانواده تان ببینید. با آنها با صداقت و مسئولیت پذیری رفتار کنید.

فال امشب متولدین دی


بیشتر از 8 ساعت در روز کار کنید دستاوردها زمانی به دست می آیند که با روحیه ای بشاش کار کنید. شاد بودن را باید از محل کار به خانه و خانواده تان هم منتقل کنید.
فال امشب متولدین بهمن
کمی بیشتر تلاش کنید. معمولاً آنهایی که بیشتر از 8 ساعت در روز کار می کنند افراد موفقی هستند. این افراد حتی در منزل هم کارهایی برای انجام دادن دارند. کنار کار تحصیل هم می کنند و کنار تحصیل کار نیمه وقت انجام می دهند. اینها می توانند ناظر و مدیر باشند.

فال امشب متولدین اسفند


یک تقویم سررسید برای خود داشته باشید و برای خودتان روی آن برنامه ریزی کنید. کارهایی را که از صبح تا شب می خواهید انجام دهید را در صفحه مخصوص هر روز یادداشت کنید. انگیزه اهمیت زیادی دارد. اگر برای 8 ساعت کار کردن در محل کار به شما حقوق می دهند، فقط به خاطر اینکه حقوق می گیرید کار نکنید. بیشتر از آن 8 ساعت کار کنید چون گاهی اوقات لازم است.
advertising