فال شبانه دوشنبه 5 آذر 97

خواندنیطالع بینی

- 97/09/05
فال شبانه دوشنبه 5 آذر 97

فال امشب متولدین فروردین


سخاوتمند باشيد،این ویژگی در واقع سرمایه گذاری در آن چیزی است که به عنوان کارما شناخته می شود. به افرادی که با مشکلات درگیر هستند فکر کنید. شاید کمکی از شما بر بیاید

فال امشب متولدین اردیبهشت


بدون در دست داشتن کل اطلاعات قادر به تصمیم گیری كنيد با اینکه اطلاعات مهم هستند، اما هیچ وقت حصول اطمینان 100% ممکن نیست، یا حداقل زمانی که حرکت به جلو مطلوب است این امکان وجود ندارد. بسیاری از افراد موفق اظهار می کنند که به ندرت به تمام اطلاعاتی که برای اخذ یک تصمیم نیاز است دسترسی دارند. شاید کمک شما به آنها زندگی ایشان را تغییر دهد و نتیجه آن در زندگی شما نمود پیدا کند.

فال امشب متولدین خرداد


البته تصمیم گیری بدون هیچ پایه و اساسی اصلا صحیح نیست، اما باید به جای انتظار طولانی مدت برای دستیابی به اطلاعات کامل، قادر بود بر اساس آنچه در دست است تصمیمی عقلانی و کارشناسانه اخذ کرد.ممکن است فکر کنیم که کاملا نسبت به نتیجه گام بعدی که بر می داریم آگاهیم، ولی اگر با شکست مواجه شدیم باید از آن درس بگیریم و به تدریج بتوانیم موانع بین خود و موفقیت را از بین ببریم.

فال امشب متولدین تیر


خطر پذير باشيد،شکست در هر اقدامی ممکن است یکی از نتایج حاصله باشد. اما افراد موفق از اشتباهات خود برای بهتر شدن و پیشرفت کردن درس می گیرند. محققان دریافته اند که تمرکز حواس بهترین روش مبارزه با انتقاد از خود و احساسات منفی که می توانند مانع از موفقیت شوند است.

فال امشب متولدین مرداد


همیشه فهرستی از کارهایی که باید انجام دهيد را تهیه و دنبال كنيد ذهن خود را درگیر موارد غیرضروری نكنيد
افراد موفق تمرکز خود را بر تجربیات و مکالمات منفی قرار نمی دهند، اما از آنها درس می گیرند و تغییرات لازم را در روند کار خود ایجاد کرده و بر آنچه در همان لحظه رخ می دهد متمرکز می شوند.این افراد بطور معمول هر شب، فهرستی از اموری که باید روز بعد انجام شود را تهیه و بر اساس اهمیت، آنها را اولویت بندی می کنند و خود را مقید می دانند که در ساعات اولیه روز بعد دو مورد نخست ذکر شده در فهرست را به انجام برسانند.

فال امشب متولدین شهریور


رابطه های دوستی و صمیمی داشته باشید
یک واقعیت انکار ناپذیر در مورد انسان می گوید انسان فردی اجتماعی است و شادی که با حضور در جمع دوستانه به دست می آورد از راه دیگر نمی تواند کسب کند. بسیاری از افراد موفق به دقت اموری که باید در هر روز انجام دهند را برنامه ریزی و دنبال می کنند. یادداشت کردن این موارد، آنها را در مرکز توجه شما قرار می دهند و احتمال انجام آنها را بسیار افزایش می دهند
فال شبانه دوشنبه 5 آذر 97

فال امشب متولدین مهر


مهربان باشید احساس خوب منتقل می شود و مهربانی این احساس خوب را در شما به تک تک سلول هایتان منتقل می سازد و شما را به سمت موفقیت و شادی و داشتن زندگی آرام و لذت بخش هدایت می سازد.

فال امشب متولدین آبان


یک دوستی ارزشمند داشته باشید نه اینکه با هر کسی دوست صمیمی باشید بلکه با افراد با ارزش از لحاظ اخلاقی ارتباط برقرار کنید افرادی که به شما آرامش می بخشند.

فال امشب متولدین آذر


مسئولیت پذیر باشید این ویژگی یکی از اصلی ترین ویژگی های افراد موفق است و در توصیف این جمله همین بس که معروف ترین و موفق ترین انسان های دنیا افرادی مسئولیت پذیر و مسمم هستند.

فال امشب متولدین دی


از زیاده روی دوری کنید همه چیز را در حد تعادل داشته باشید و همه خواسته هایتان را متعادل کنید تا با زیاده خواهی و انتظارات غیر معمول خود را آزار ندهید. اما اگر فرد هوشیاری باشید خود را در بین موج های مثبت قرار می دهید تا هم برای خود و هم برای دیگران مثبت بیاندیشید و مثبت آرزو کنید . زمانی که شما خوب باشید زندگی و هدفان هم خوب خواهد بود.

فال امشب متولدین بهمن


خودتان را در صدر قرار دهید نه اینکه خود خواه و خود محور باشید اما زمانی که به خودتان ارزش واقعی بدهید به طبع این رفتار بسیاری از اشتباهات را مرتکب نخواهید شد و رضایت در زندگی شما موج خواهد زد.

فال امشب متولدین اسفند


لذت واقعی را تجربه کنید بدانید که چه چیزی واقعا شما را خوشحال و راضی می کند به دنبال همان بروید. موفقیت و زندگی خوب با رسیدن به هدف واقعی و شادی تحقق می یابد. برای دیگران بد نخواهید جامعه پر است از پایم های منفی و مثبت که فرد را این طرف و آن طرف می کشاند

advertising