فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 شهریور تا جمعه 29 شهریور

خواندنیطالع بینی

- 98/06/25
فال پی ام سی این هفته از شنبه 23 شهریور تا جمعه 29 شهریور

فال این هفته PMC متولدین فروردین:


به دنیای اطرافتان هرطور که نگاه کنید همانطور با شما رفتار می کند بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. اوضاعتان از این که هست بهتر می شود. برای پیگیری مطلبی که برایتان مهم است با جایی تماس خواهید گرفت و خبر خوبی خواهید شنید. اجازه ندهید از سر سادگی تان موقعیت خوبی را از دست بدهید.

فال این هفته PMC متولدین اردیبهشت:


نسبت به محیط اطرافتان هوشیار تر باشید. اگر فکر می کنید راه خطا رفته اید هرچه زودتر تغییر مسیر بدهید، از همین امروز اقدام کنید و از امور گذشته به کلی خود را جدا کنید. غافله عمرتان می گذرد این دم بدون اضطراب و پشیمانی را دریابید.کاری نکنید که حسرت امروز را بخورید بیشتر مراقب سلامتی تان باشید.

فال این هفته PMC متولدین خرداد:


برایتان بهتر است که مدتی معاشرت هایتان را کمتر بکنید. بیشتر مراقب باشید قصه زندگی تان را خودتان بنویسید. اجازه بدهید دیگران نظرشان را راحت به شما بگویند اما تصمیم نهایی را خودتان بگیرید، بهتر است. به مراسمی دعوت می شوید و بهانه ای می آورید تا از رفتن سر باز بزنید، بیهوده مقاومت می کنید به این مراسم بروید.

فال این هفته PMC متولدین تیر:


همان کسی که به شما نزدیکترین است بهترین یار و یاورتان است، از او کمک بگیرید و بی پروا و بی واسطه مشکل خود را با او در میان بگذارید و از او راهنمایی بخواهید. بیش از این دست دست نکنید پاسخ سوالی را که به تعویق می اندازید بدهید و خودتان را خلاص کنید. ملاقات مهمی پیش رو دارید بهتر است به این جلسه آماده بروید.

فال این هفته PMC متولدین مرداد:


تعارف آمد و نیامد دارد، برای انجام کاری که علاقه و یا شرایط انجامش را ندارید بیش از حد تعارف نکنید که به دردسر خواهید افتاد. این که در گذشته چه موقعیتی داشته اید آنقدر مهم نیست، مهم این است که برای امروزتان چه می کنید و می خواهید کجا بایستید. راهی را که هزار بار امتحان کرده اید و جواب نگرفته اید عوض کنید و عمرتان را تلف نکنید.

فال این هفته PMC متولدین شهریور:


کسی که با عشق و ایمان گام بر می دارد اگر از مال دنیا بی بهره باشد هم موفق خواهد شد. روی خودتان و داشته هایتان حساب کنید که نهایتا همین ایمان به خود و اراده تان موجب پیروزی تان می شود. شخصی منتظر کمک و مساعدت غیرمالی شماست از او دستگیری کنید تا نیتی که در دل دارید هرچه سریعتر انجام گیرد.

فال این هفته PMC متولدین مهر:


پروژه ای که در سر دارید به شرط آنکه علاقه، اراده و سرعت عمل داشته باشید به جای خوبی خواهد رسید. شما از زندگی خوبی برخوردار هستید ارزش آن را بدانید و ناشکری نکنید. وسواس فکری را از خودتان دور کنید، غصه خوردن دردی را دوا نمی کند. مسافری از راه می رسد. در مورد تغییر شغل و مکان اگر باید عجله کنید.

فال این هفته PMC متولدین آبان:


ملاقات مهمی خواهید داشت. در مورد تغییر شغل یا مکان اگر باید عجله کنید حتما با فردی با تجربه به مشاوره بنشینید. از شخصی در اطرافتان که درباره همه چیز غر می زند و دایما ناراضی است هرچه زودتر فاصله بگیرید، بیهوده انرژی تان را از شما می گیرد. خبر خوشی خواهید شنید و از شادی مژدگانی می دهید.

فال این هفته PMC متولدین آذر:


در مورد مسائل کاری یا مالی در موقعیتی خاص قرار می گیرید و مجبور به انتخاب می شوید.برای کسی که دوستش دارید وقت بگذارید و از توقعتان کم کنید.تداوم یک رابطه احساسی مثل یک گلدان گل نیازمند مراقبت و نگهداری است، حواستان به رابطه تان باشد. برای رفتن به یک سفر تدارک خواهید دید.

فال این هفته PMC متولدین دی:


بعد از گذشت زمان شما هنوز هم دلسرد و ناراضی هستید بهتر است کمی به خودتان بیایید و برای زندگی تان هدف های جدید بگذارید و برای رسیدن به آنها سعی و تلاش را آغاز کنید. از فرصت هایتان اسفاده کنید تا وقتی که خورشید طلوع می کند و شما نفس می کشید هنوز امید هست و می شود خیلی چیزها را تغییر داد.

فال این هفته PMC متولدین بهمن:


از خانه بیرون بروید، رفتن به یک مسافرت برایتان لازم است. با گروهی که دوستشان دارید زمان را سپری کنید. هر کاری را در موقع خودش انجام بدهید و بگذارید شیرینی آن لحظه برایتان خاطره انگیز باقی بماند. رفاه مالی و معنوی را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد اگر خودتان را اسیر فکر و خیال نکنید.

فال این هفته PMC متولدین اسفند:


افکار بهم گره خورده تان را رها کنید تا از سبکی لذت ببرید.شخصی در اطرافتان که مرتکب اشتباه شده، مسئولیت رفتارش را به گردن خواهد گرفت با او مدارا کنید، بعضی ها ندانسته و ناخواسته اشتباه می کنند و هم خودشان و هم دیگران را به دردسر می اندازند بیش از این خودتان را اذیت نکنید.
advertising