فال روزانه سه شنبه 18 تیر

خواندنیطالع بینی

- 98/04/17
فال روزانه سه شنبه 18 تیر

فال امروز متولدین فروردین


به زودی معاملات پولی در پیش رو دارید که باعث خوشحالی و آرامش گرفتن روح و روان شما می شود موفقیت و سربلندی را در زندگی برایتان به وجود می آورد و شما را به هدفتان می رساند.

فال امروز متولدین اردیبهشت


مهارت های بسیار زیادی در وجودتان نهفته است به زودی به تمام مشکلات و سختی های زندگی خود غلبه خواهید کرد، و موفقیت و سربلندی را در زندگی تان به دست می آورید خیلی زود به مقامات بالا دست پیدا خواهید کرد.

فال امروز متولدین خرداد


سعی کنید؛ در زندگی اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا بتوانید به مقامات بالا و شادمانی خود را نزدیک کنید و به پیروزی برسید، اگر فرد بی انگیزه و بی اراده ای باشید در زندگیتان به نابودی خواهی…

فال امروز متولدین تیر


عجله کنید روزهایتان را به بطالت می گذرانید این باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر می رود.

فال امروز متولدین مرداد


به هر کسی که ظاهر عالی و خوب داشت اعتماد نکنید. حرف های زیبا و با ادب او شما را تحت تاثیر قرار ندهد. در اصل طبل توخالیست. به حرف و نصیحت کسی گوش کنید که واقعا برایتان دل می سوزاند و با تجربه تر از شماست. دلتان می خواهد به یک سفر بروید برایتان خوب است.

فال امروز متولدین شهریور


به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است.
فال روزانه سه شنبه 18 تیر

فال امروز متولدین مهر


حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آن می باشد. در تاریکی هستی که روزنه ای برای فرار پیدا نمی کنی. دلت را قوی کن. با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوا باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود.

فال امروز متولدین آبان


رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید.

فال امروز متولدین آذر


تو که خودت به همه چیز واقف هستی پس چرا غصه می خوری. کاری نکن که احترام خودت را از دست بدهی. سرمایه ی اندک تو تبدیل به بزرگترین سرمایه ها خواهد شد. و این بخاطر تدبیر و عقل خودت می باشد. تو از خدا طلب کن او هم به تو کرم می کند.

فال امروز متولدین دی


امیدوار باش. ناامیدی علامت نرسیدن است. بالاخره یکی از نیات تو مورد قبول خداوند واقع می شود. با این غصه اي که می خوری خود را بیمار کرده ای اطرافیان تو هم از غصه ی تو غصه می خورند خوددار باش و امیدوار.

فال امروز متولدین بهمن


همه چیز به خیر و خوبی تمام می شود. عجله نکن گره از کار بسته ی تو باز می شود. یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای را حتما ادا کنی.چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری

فال امروز متولدین اسفند


از اینکه مژده ی رسیدن به مقصود را به تو داده اند مغرور نشو و ایمانت را از دست نده. مالت را بیخود به کسی نبخش. کمی خوددار باش به دست آوردن هر چند آسان است ولی نگه داشتن آن سخت می باشد. یک حاجت دیگر هم داری که به آن مراد هم میرسی.
advertising