فال این هفته پی ام سی از شنبه 4 خرداد تا 10 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/03/01
فال این هفته پی ام سی از شنبه 4 خرداد تا 10 خرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


خودتان را دست کم نگیرید و مطمئن باشید که توانایی های شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید می باشد، وقتی دیگران شما را فردی قوی و مقتدر می دانند پس چرا شما خودتان را ضعیف و بی اراده می پندارید؟! کافیست به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید تا ببینید چقدر شرایط برایتان دگرگون میشود. سعی کنید با احساسات تان تصمیم نگیرید و کمی عاقلانه تر رفتار کنید، ادامه این روند موجب سوء استفاده اطرافیان خواهد شد. شرایط مالی تان را به خوبی تغییر می دهید و از پس خودتان بر می‌آیید، این قضیه مطمئناً حس حسادت دوستان و اطرافیانتان را تحریک خواهد کرد پس مراقب باشید

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


صبور باشید و سعی کنید همچنان به تلاش و پشتکار ادامه دهید، مطمئن باشید که اوضاع پایدار نخواهد ماند و بالاخره روز های خوب شما هم از راه خواهد رسید، شاید هم اکنون در سختی و مشکلات باشید اما خداوند آن روی سکه را هم به شما نشان می دهد. متاسفانه هیچ گاه از نظر عاطفی ارتباطی قوی و مستحکم نداشتید و این قضیه شما را اندوهگین می کند اما در عوض ازدواجی عالی پیش رو دارید و می توانید برای اولین بار عشق را در زندگی تجربه کنید. از نظر مالی این روزها در شرایط خوبی به سر نمی برید اما به زودی پولی به دستتان می رسد که تا حدی دغدغه هایتان را برطرف می کند.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


این ماه که ماه تولدتان می باشد مطمئناً سرشار از اتفاقات مثبت و عالی برای تان خواهد بود و همچنین موقعیت های تازه ای پیش روی تان قرار خواهد گرفت، البته متولدین این ماه کمی بیخیال هستند و بیشتر اوقات از کنار مسائل مهم به سادگی عبور می کنند، اما اگر شما هم بخواهید به این شیوه عمل کنید مطمئناً پیشرفت خوبی به دست نخواهید آورد. این ماه از نظر عاطفی برایتان شگفت انگیز خواهد بود، اگر در ارتباطی هستید بدانید که از قبل مستحکم تر خواهد شد اما اگر هم اکنون تنها هستید مطمئناً پیشنهاد عاشقانه ای در را خواهید داشت پس خودتان را آماده کنید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


متاسفانه تا زمانی که خودتان نخواهید نمی توانید تغییرات بزرگی در زندگیتان صورت دهید و همواره محکوم به ثبات شرایط هستید پس سعی کنید روی پاهایتان بایستید انتظار کمک از اطرافیان تان نداشته باشید. فردی در برابر تان قد علم می‌کند و اجازه نمی‌دهد کارهای تان را به درستی پیش ببرید این فرد ممکن است قوی تر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کنید و باید در این مسئله از فردی باتجربه کمک بخواهید. اگر احساس می کنید شریک عاطفیتان با شما صادق نیست بهتر است حتما یک صحبت جدی با او داشته باشید و سنگ هایتان را وا بکنید تا آرامش به این ارتباط بازگردد.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


اهداف بزرگی در سر می پرورانید که اگر آنها را عملی کنید مطمئنا نه تنها آینده خودتان بلکه حتی آینده اطرافیانتان را هم تحت تأثیر قرار خواهید داد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خودتان و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. به زودی در زمینه عاطفی موضوعاتی برایتان روشن می شود و اسراری فاش می شود که می تواند کاملاً این ارتباط را به پایان برساند، نباید برای این قضیه خودتان را سرزنش کنید چراکه شریک احساسیتان بسیار پنهان کار است. ممکن است اواخر ماه شخصی با هدف شراکت کاری به جانب تان بیاید اما متاسفانه با او به جایی نمی رسید و بهتر است هیچ کاری را آغاز نکنید که بر ضررتان تمام خواهد شد.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


مشکلات و اختلافات زیادی در زندگی تان وجود دارد که شما را نگران ساخته و همواره مجبور هستید با آنها دست به گریبان باشید اما فکر نکنید که فقط برای شما چنین اتفاقاتی روی می دهد این امر کاملاً طبیعی است و با اندکی تمرکز می توانید خودتان را از این وضعیت خلاص کنید. موقعیتی پدید می‌آید که باید به اعصابتان مسلط باشید و بدانید که عصبانیت چاره‌ساز نیست اگر فردی حرف هایتان را نمی فهمد باید کاملاً منطقی با او برخورد کنید نه اینکه متوسل به زور شوید. تا اواسط خردادماه اتفاقاتی برایتان روی می دهد که به هیچ عنوان انتظارش را نداشتید و مجبور هستید خودتان را با شرایط وفق دهید ،در هر صورت این قضیه شروعی است برای کسب موفقیت.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


قدر دوستانتان را بدانید و انقدر به آنها آزار و اذیت نرسانید، شاید گمان کنید که همیشه در کنارتان حضور دارند اما صبر آنها هم روزی تمام میشود. ممکن است اختلافاتی با افراد خانواده داشته باشید و برای برطرف کردن آن نیاز به کمک بزرگترهایتان پیدا کنید اما بدانید که در این مسیر کاملاً تنها هستید و خودتان باید این مشکلات را ریشه یابی کنید. جابجایی شغلی در پیش دارید و یا ممکن است به علت سهل انگاری که می‌کنید اخراج شوید، در هر صورت این ماه کمی برایتان چالش‌برانگیز خواهد بود پس آماده هر چیزی باشید. به احتمال زیاد تا اواخر ماه پیشنهاد ازدواج در پیش دارید پس خودتان را آماده کنید

فال هفتگی PMC متولدین آبان


گمان نکنید هر اتفاق ناخوشایندی که در دنیا وجود دارد فقط برای شما روی می دهد و یا به اصطلاح بد شانس هستید، تمامی انسانها در موقعیت های دشوار قرار خواهند گرفت و شما از این امر مستثنی نیستید پس به جای اینکه با این تفکرات منفی ذهن تان را مریض کنید سعی کنید از هر سد و مانعی برای خودتان پلی به سوی پیشرفت بسازید و زندگی را به کام خود نمایید. ممکن است تا اواسط ماه پول خوبی به دستتان برسد اما نباید ولخرجی کنید چرا که بسیار مقروض هستید و تا زمانی که بدهی هایتان را نپردازید آرامش نخواهید یافت. اگر مستاجر هستید شاید مجبور به جابه‌جایی شوید و این قضیه برایتان زحمت زیادی به وجود می‌آورد

فال هفتگی PMC متولدین آذر


موقعیت سفری برایتان به وجود می‌آید که بسیار برایتان خوشایند خواهد بود و از دغدغه های فکری خلاص خواهید شد پس سعی کنید به کارهایتان سر و سامان دهید و با فکر و خیال راحت عازم این سفر شوید. بر خلاف تصورتان هیچ دشمنی در اطراف تان ندارید، شما گمان می کنید دیگران به شما حسادت می کنند در صورتی که چنین چیزی نمی باشد و این فقط از تفکرات منفی خودتان سرچشمه می گیرد. اگر در حال حاضر نمی توانید اوضاع مالیتان را مدیریت کنید سعی کنید از یک فرد با تجربه کمک بخواهید و در رابطه با این مسئله بی‌تفاوت نباشید که آینده برایتان دشوار خواهد شد.

فال هفتگی PMC متولدین دی


سعی کنید مسائلی که در گذشته روی داده را فراموش نمایید و این قدر خودتان را درگیر آنها نکنید، این کار فقط موجب می شود از زمان حال باز بمانید و مدام در اندوه و حسرت باشید، اگر حساس و زودرنج هستید سعی کنید خودتان را قوی‌تر کنید تا راحت تر با مسائل و مشکلات کنار بیایید. از نظر عاطفی در حال حاضر موقعیت خوبی دارید و این قضیه می تواند شما را امیدوار کند اما شما هیچ چیز از شریک احساسی تان نمی دانید و تا زمانی که نتوانستید پی به مسائل پنهانی زندگیش ببرید، هیچ عمل جدی با او انجام ندهید که در آینده پشیمان خواهید شد.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


تا زمانی که نتوانید مهر و محبت را در قلبتان جای دهید متاسفانه همه با شما سر جنگ خواهند داشت و مجبور هستید حرف های تلخ دیگران را به جان بخرید، سعی کنید از دشمنی و نفرت به دور باشید و قلبتان را پاک نمایید تا راحت تر بتوانید زندگی کنید. دعوا و درگیری هایی برایتان وجود خواهد داشت و تا اواخر ماه با افراد خانواده و یا دوستانتان به مشکل خواهید خورد، برای برطرف شدن این مسائل مطمئناً باید منطقی با آنها برخورد کنید. اگر از نظر مالی تحت فشار هستید باید از اطرافیان تان بخواهید کمی کمکتان کنند تا این شرایط دشوار را پشت سر بگذارید

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


میخواهید تصمیمات مهمی برای زندگی تان بگیرید و چند وقتی است که با خودتان کلنجار می‌روید اما متاسفانه راه به جایی نبرده ای، بهتر است از افرادی با تجربه کمک بگیرید و بی گدار به آب نزنید. اگر پیشنهاد همکاری دریافت کردید سعی کنید در این رابطه خوب فکر کنید و پل های پشت سرتان را خراب نکنید چرا که ممکن است دیگر راه بازگشتی برایتان وجود نداشته باشد. اوایل ماه خبری به دستتان می رسد که کاملاً شما را شوکه خواهد کرد و مجبور هستید برای بهبود اوضاع به یک سفر کوتاه مدت بروید. اگر می خواهید تغییراتی در دکوراسیون منزل تان صورت دهید مراقب باشید که ممکن است وسیله ارزشمندی را گم کنید و تا مدتها دنبالش بگردید.
advertising