فال شبانه چهارشنبه 1 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 98/02/30
فال شبانه چهارشنبه 1 خرداد

فال امشب متولدین فروردین


از قضاوت های بیهوده پرهیز کنید و هر حرفی که می شنوید را باور نکنید انسان های زیادی وجود دارند که همواره به دنبال تخریب دیگران می باشند و حرف هایشان می تواند کاملا قانع کننده باشد، اما شما باید هوشیار و آگاه باشید.

فال امشب متولدین اردیبهشت


اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که به قدرت خداوند پی می برید و متوجه می شوید که همه چیز در دستان او می باشد پس سعی نکنید که خلاف جهت آب شنا کنید که بازنده خواهید شد.

فال امشب متولدین خرداد


در رابطه با شریک عاطفی و یا همسرتان حرف‌هایی به گوشتان می رسد که پایه و اساسی ندارد و این شایعات روابط میان شما و این فرد را سرد میکند، اما بهتر است توجهی نشان ندهید و بیهوده زندگیتان را خراب نکنید.

فال امشب متولدین تیر


اسراری در دل دارید که اگر برملا شود می‌تواند مشکلات زیادی برای اطرافیان تان به وجود بیاورد اما دیگر نمی توانید آن را پنهان کنید، بهتر است به آرامی این کار را انجام دهید و به یکباره همه چیز را خراب نکنید.

فال امشب متولدین مرداد


اگر شخصی از شما درخواست کمک دارد بهتر است دستش را پس نزنید و تا جایی که می توانید به او یاری برسانید چرا که این فرد مطمئنا در آینده چندین برابرش را برایتان جبران خواهد کرد.

فال امشب متولدین شهریور


هر چقدر که دیگران تلاش می‌کنند تا شما را به راه درست هدایت کنند باز هم مسیر خودتان را می روید و به هیچ عنوان به حرف دیگران توجه نمی کنید شاید با این کار خودتان را بزرگ بپندارید اما مطمئن باشید که آسیبی فراوان خواهید خورد.
فال شبانه چهارشنبه 1 خرداد

فال امشب متولدین مهر


تغییرات بزرگی در زندگیتان روی می‌دهد که پذیرفتن آنها برایتان مدتی به طول می انجامد اما زمانی که به خودتان بیایید متوجه می شوید چقدر آینده تان تحت تاثیر قرار گرفته و می توانید از این پس زندگی راحت تری داشته باشید.

فال امشب متولدین آبان


اگر کمی صبر و تحمل به خرج دهید مطمئنا شرایط به نفعتان می شود و می توانید کارهای تان را به خوبی پیش ببرید، عجول نباشید و سعی کنید آرامش تان را حفظ کنید.

فال امشب متولدین آذر


امروز به هیچ عنوان در جمع ها اظهار نظر نکنید و سعی کنید کاملاً ساکت باشید چراکه شرایط به نفع تان نیست و حتی ممکن است شما را به تمسخر بگیرند، چرا که اطلاعات کافی در رابطه با مسائل موردنظر ندارید.

فال امشب متولدین دی


به صورت مخفیانه دلبسته فردی هستید اما جرات ابرازش را ندارید چرا که احساس می‌کنید ممکن است شما را پس بزند بهتر است دلتان را به دریا بزنید و حرفهایتان را بگویید در غیر این صورت ممکن است در آینده پشیمان شوید.

فال امشب متولدین بهمن


تلاش کنید تا نصیحت پذیر باشید و رفتارهای نامناسب تان را قبول کنید اگر بخواهید با خودخواهی به همین صورت پیش بروید، تنها و منزوی خواهید شد و همه را از دست می‌دهید.

فال امشب متولدین اسفند


برای حل مشکلات تان نباید به این آن رو بیاندازید و مدام تحقیر شوید، شما توانایی های بسیاری دارید که اگر آنها را بشناسید مطمئناً خودتان را از این وضعیت خلاص خواهید کرد.
advertising