فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت

خواندنیطالع بینی

- 98/02/23
فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت

فال امروز متولدین فروردین


چیزهایی که برای شما دارای ارزش هستند دارند تغییر می کنند؛ آنچه زمانی برایتان بسیار مهم بود اکنون دیگر اهمیت چندانی ندارد. متأسفانه آنقدر افکار مختلف در سرتان هستند که نمی توانید تصمیم بگیرید چه جهتی را باید در پیش بگیرید. با این حال باید پیش از آن که بخواهید شخص دیگری را وارد این ماجرا کنید کمی صبر کنید و خودتان جوانب مختلف را در نظر بگیرید. بار دیگر و به ویژه در مورد روابطتان با دیگران، اولویت هایتان را از نظر بگذرانید و به جای این که به رقابت فکر کنید برای همکاری تلاش کنید. مواظب باشید بیش از اندازه به دیگران وعده و وعید ندهید، آنها در مقابل به این اندازه ای که شما فکر می کنید برایتان وقت و انرژی نخواهند گذاشت.

فال امروز متولدین اردیبهشت


شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید. امروز ذهنتان هر لحظه به سویی می دود و هزار فکر مختلف در سرتان هستند. وقت زیادی برای این که صبر کنید و به حرکت بعدیتان فکر کنید نخواهید داشت.

فال امروز متولدین خرداد


سیاره بخت شما یعنی ونوس در چرخه قهقرایی خود قرار گرفته است و شما در این سال جدید وسوسه شده‌اید که به جای ابراز کردن آرزوهایتان آنها را برای خود درونی سازید. باوجود این امروز وقتی که از سوی یک منبع قدرتمند محدودیت‌هایی برایتان ایجاد می‌گردد، از رسیدن به آرامش درونی ناامید می‌شوید. سرکشی و نافرمانی فقط تلف کردن وقت و انرژی است؛ چراکه شما احتمالا بر فشارهای بیرونی که بهتان تحمیل می‌شود پیروز نخواهید شد. پس عاقلانه جبهه خود را انتخاب کرده و سعی کنید با بدیهیات نجنگید. امروز فقط به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده‌اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید.

فال امروز متولدین تیر


خودتان را به عنوان فردی پیشرو که می خواهد برای اولین بارز مرزی را پشت سر بگذارد در نظر بگیرید. اهمیت خودتان را قبول کرده و تأیید کنید. خودتان، حقوق و عقایدتان را باور داشته باشید، تردید و بلاتکلیفی تنها اثراتی منفی و بازدارنده روی عملکردتان خواهد داشت. به جای رفتار منفعلانه سعی کنید در هر شرایطی نقشی فعال در زندگی خود داشته باشید و در رویارویی با مشکلاتی که امروز ممکن است در برابرتان قرار بگیرند شجاع باشید تا پاداشی که لیاقتش را دارید دریافت کنید. اگر نسبت به اهدافتان شور و اشتیاق لازم را داشته باشید ایستادگی در مقابل عوامل بازدارنده درونیتان برای شما راحت تر خواهد بود.

فال امروز متولدین مرداد


یک رابطه نزدیک و صمیمی ممکن است این روزها شدیدتر و مشتاقانه تر شود. خوشبختانه عطارد پیغام دهنده با ونوس دوست داشتنی سیاره حاکم شما در ارتباط است و به شما با کلماتی که نیاز دارید تا خودتان را توصیف کنید به شما نیرو می‌دهد. اما حتی با کمک این پیغام دهنده آسمانی ممکن است لازم باشد که بعضی چیزها بیان شود به خاطر اینکه ونوس هنوز در حال سقوط است. البته این مسئله زیاد مهم نیست؛ امروز هیچ میانبری وجود ندارد که برای سریع تر رسیدن شما به هدف یاری تان کند. به خاطر تغییرات ایجاد شده در سال جدید سیاره بخت‌تان شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما، گاهی هم به مانع برمیخورید.

فال امروز متولدین شهریور


امروز وقتی که ماه وارد هفتمین خانه تان یعنی خانه رابطه‌ها می‌شود، ظاهرا اطرافیان شما از انجام دادن کارهای ساده و پیش پاافتاده خسته شده اند! خوشبختانه اکثر آنها خوش بین و مثبت اندیش و حتی گاهی اوقات الهام بخش هستند. شما از ارتباط برقرار کردن با آنها سود خواهید برد؛ چراکه شما را برای رفتن به سوی ایده های بزرگ تشویق می‌کنند و با ایمان و اعتقادشان بهتان انگیزه می‌دهند. ولی یادتان باشد شما هم درعوض می‌توانید با سهیم کردن آنها در افکار مثبتتان نقش موثری در زندگی آنها ایفا کنید. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و ترس دردسرساز می‌شود.
فال روزانه چهارشنبه 25 اردیبهشت

فال امروز متولدین مهر


امروز شما بدون آن که خودتان دلیل آن را بدانید تنش را در دنیای اطرافتان احساس می کنید. این احساس تنش و چالش ممکن است برای شما ایجاد نگرانی کند و به همین دلیل داشتن برخوردی منطقی با هر شخص و یا موقعیتی برای شما بسیار دشوار خواهد بود. وقتی دیگران کارهایتان را تأیید نمی کنند فکر نکنید این موضوع از روی دشمنی آنها با شماست. واکنش آنها به خود شما نیست،بلکه به رفتارتان و به احتمال خیلی زیاد هم از روی خیرخواهی آنها است. امروز حتما وقتی را هم برای فعالیت های جسمانی و ورزشی کنار بگذارید، باور کنید برای تخلیه فشارهای کاری و عاطفی که رویتان هستند نیاز شدیدی به این کار دارید.

فال امروز متولدین آبان


شما امروز سعی می‌کنید که خیلی ایده آلیست باشید، اما واقع بین بودن برای شما کار سختی است. ارتباط برقرار کردن نیز کمی برایتان سخت شده است، چرا که افکارتان هنوز برای خودتان تعریف نشده است. اگرچه این مانع رویاپردازی شما نمی‌شود، اما باعث می‌شود نتوانید دیگران را در افکارتان سهیم کنید. پس حالا در حالیکه تجربیات‌تان را برای خود نگه می‌دارید کمتر حرف بزنید. بیشتر به جایی که رویاهاتان شما را با خودشان می‌بردند توجه کنید. اگر به مسافرت رفتن فكر می‌كنید و یا می‌خواهید برای پیك نیك از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی كردن روز مناسبی است.

فال امروز متولدین آذر


باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

فال امروز متولدین دی


امروز چشمانتان را ببندید و با تکیه به حس درونیتان به سوی هدفی که در سر دارید بپرید و خیلی هم بلند بپرید و به خودتان اطمینان داشته باشید و خیالتان راحت باشد که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. امروز آنهایی که خنده را به لب هایتان می آورند برای شما بسیار جذاب هستند. این افراد همان هایی هستند که در حال حاضر باید در نزدیکی خود نگه دارید زیرا داشتن انرژی و نگاهی مثبت شما را به طور ناخودآگاه در مسیری مثبت و درست قرار خواهد داد. به جای این که بگذارید اتفاقاتی که در دنیای اطرافتان پیش می آیند باعث افسردگیتان شوند سعی کنید از زندگیتان لذت ببرید. این نگاه شماست که تعیین می کند زندگی زیبا هست یا نیست.

فال امروز متولدین بهمن


ممکن است امروز برای لحظاتی زندگی به نظرتان شیرین و دوست داشتنی بیاید، ‌با وجود اینکه مسائل و مشکلات زیادی دارید اما دوست ندارید که روزتان را برای فکر کردن به آنها هدر بدهید. باید کاری کنید تا جریان کارهایتان را کند و آرام کند اما احتمالا اتفاقی می‌افتد که نمی‌توانید به هدف تان برسید. زمانی که نمی‌دانید چکار باید بکنید بشدت گیج و دستپاچه می‌شوید. اما بتوانید اگر مسیر خود را در روزهای آینده تغییر دهید استرس و فشار روحی را کاهش می‌دهید. پس لازم نیست همین الان تصمیم مهمی‌بگیرید. خوشبختانه اكنون كه شما زیاد ماجراجویی و ریسك پذیری را دوست ندارید راحت‌تر می‌توانید با اوضاع و شریط كنار بیایید.

فال امروز متولدین اسفند


با خاطرات خودتان زندگی می کنید. دلتان گوهر اسرار زیبا و خوش است. رقیبان شما پیش رویتان قد علم کرده اند کاری نکنید که بعد های باعث پشیمانی شود. کسانی را دارید که حاضرند برای رسیدن به مقصود به شما کمک کنند. راه و روش تان آیین خوبان است.
advertising