فال این هفته پی ام سی از شنبه 10 فروردین 98 تا جمعه 16 فروردین 98

خواندنیطالع بینی

- 98/01/12
فال این هفته پی ام سی از شنبه 10 فروردین 98 تا جمعه 16 فروردین 98

فال هفتگی PMC متولدین فروردین


سعی کنید؛ در زندگی تان هیچگاه بی گدار به آب نزنید با این کارتان با مشکلات بزرگی در زندگی خود روبرو خواهید شد و به دردسرهای فراوان مواجه می شوید باید کارهای تان را به طور مرتب و منظم به انجام برسانید تا مشکلات بزرگ در شما ایجاد نشود،، شما می توانید خیلی زود موفقیت و سربلندی را در زندگیتان سرازیری کنید سعی کنید؛ در زندگی تان ناامیدی را در خود ایجاد نکنید تا میتوانید انرژی های مثبتی در وجود خود داشته باشید تا خیلی زود به سربلندی و موفقیت بالایی دست پیدا کنید و شادی را در خود به وجود بیاورید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت


از هوش و ذکاوت تان به خوبی استفاده کنید سعی کنید؛ در مسیرهای قدم گذاری کنید که آینده تان را به نحو احسن بسازد و شما را به آرامش و آسایش در امورات زندگی برساند،، از کسانی که باعث بهم خوردگی اوضاع زندگی تان می شوند دوری کنید آنها فقط می خواهند شما را به دردسر بیندازد و مشکلات زندگی زندگیتان را بیشتر و بیشتر کنند پس بهتر است؛ مراقب خود در زندگی باشید و در رفت و آمد با کسانی باشید که برایتان ارزش بسیاری دارد.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد


سعی کنید؛ هیچ گاه بدون اجازه دست به کاری نزنید اگر می‌خواهید تصمیم گیری هایی در زندگی خود داشته باشید باید با بزرگان تان مشورت کنید تا به درد سر های خیلی زیادی مواجه نشوید و بتوانید به آرامش و آسایش خودتان را برسانید و شادی و خوشبختی را در زندگیتان به وجود بیاورید،، هیچگاه در زندگی به دیگران اعتماد نکنید و راز دلتان را با آنها در میان نگذارید ممکن است برایتان مشکلات سخت و دشواری به وجود بیاورد،، که حل شدنش برایتان سخت و غیر قابل انجام است تا می توانید باید از قدرت شجاعت درونی تان استفاده کنید، و به ترس درون تان غلبه کنید تا پیروز شوید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر


بهتر است؛ هر چه زودتر افکار بیهوده را از ذهن خود خارج کنید تابه دردسر های فراوانی در زندگیتان مواجه نشوید سعی کنید؛ با احتیاط کارهایتان را به انجام برسانید تا با مشکلات بزرگی در زندگی تان روبرو نشوید،، بتوانید به خوبی از پس مشکلات زندگی خود بر بیاید و شادی را به دست بیاورید،، شخصی می‌خواهد برایتان مشکلات فراوانی در زندگی ایجاد کند باید مراقب سلامتی و تندرستی خود در زندگی باشید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد


بهتر است؛ از مشکلات زندگیتان هراسی به دل خود راه ندهید باید با مشکلات خود به خوبی غلبه کنید تا بتوانید در مسیر های روشنایی قدم گذاری کنید و خودتان را به هدفتان نزدیک کنید،، به زودی با شخصی در کاری شرکت خواهید کرد که برایتان موفقیت آمیز خواهد بود شما می توانید خیلی زود به آرزوهایتان دست پیدا کنید،، به شرط آن که خودتان را به فساد آلوده نکنید به خوبی و خوشی کارهایتان را به طور مرتب و منظم انجام دهید.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور


به زودی خواسته های قلبی تان عمل خواهد شد و شما به هدف های خود در زندگی خواهید رسید،، بهتر است؛ در زندگی برای خود برنامه ریزی داشته باشید تا موفقیت تان چند برابر شود بتوانید به آرامش و آسایش خودتان را برسانید،، شما لایق بهترین ها هستید پس بهتر است؛ به دنبال انرژی های مثبت زندگی تان باشید و خودتان را از انرژی های منفی دور کنید تا شادی و خوشبختی همیشه در زندگیتان سرازیر شود،، و شما را از پستی بلندی های زندگی به خوبی عبور دهد.

فال هفتگی PMC متولدین مهر


این هفته دچار خوش بینی هستید، از این جهت برای تان دشوار شده که مشکلات بالقوه ای را که در مسیرتان وجود دارد ببینید. اگرچه قدرت تفکر مثبت می تواند تا یک مسیر طولانی شما را با خودش ببرد، اما به این معنی نیست که لزوماً خواهید توانست بر تفکرات نادرست و استدلال های غلط غلبه کنید. وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود، طوری وانمود نکنید که انگار همه چیز خوب است. ارزیابی واقع بینانه ی جوانب مثبت و منفی، شانس موفقیت تان را افزایش می دهد.

فال هفتگی PMC متولدین آبان


این هفته احساسات تان بسیار آشکارند و باعث می شوند که آسیب پذیر به نظر برسید. ممکن است به عنوان راه چاره نوعی صبوری نامتعارف را در پیش بگیرید، یعنی حساسیت خود را انکار کنید و از این مساله ی مهم کناره بگیرید. وقتی سعی می کنید تا این راهکار غیر منطقی را با دیگران در میان بگذارید، راه حل دیگری خودش را نشان می دهد. یکباره می فهمید که دیگر نیازی نیست که احساسات تان را پنهان کنید، قدرت درونی تان آن چنان خواهد درخشید که همه آن را درک می کنند.

فال هفتگی PMC متولدین آذر


به جای این که سعی کنید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق برنامه ی شما پیش بروند، بهتر است با مشکلات برنامه ریزی مواجه شوید. شاید فکر کنید که تقریباً غیر ممکن است که برنامه ریزی تان را تغییر دهید، اما در نهایت یک اصلاح مختصر می تواند باعث شود که روز با جریان ملایم تری پیش برود. اگر الآن بر خلاف میل تان سعی کنید انعطاف پذیر باشید، در نتیجه ی آن فرصتی طلایی به شما داده می شود که در غیر این صورت آن را از دست خواهید داد.

فال هفتگی PMC متولدین دی


این هفته به تمام حرف هایی که زده می شوند توجه کنید، حتی در یک مکالمه ی معمولی، زیرا ممکن است چیزهایی در آن پنهان شده باشند که در ظاهر به نظر نمی رسند. گفت و گوی معمولی درباره ی وضع هوا می تواند اطلاعات مهمی را فاش کند. به خاطر داشته باشید که اگر این هفته پیام مهمی دریافت کردید، نیازی نیست که همین الآن پاسخ اش را بدهید. قبل از این که تصمیم بگیرید که در مرحله ی بعد چه کار کنید، وقت بگذارید تا انتخاب های مختلف را بررسی نمایید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن


ممکن است این هفته دیگران منظور شما را اشتباه متوجه شوند، مثلاً وقتی چیزی را با نیت خوب می گویید ممکن است دیگران این حرف شما را طوری بفهمد که انگار به دنبال قدرت هستید. اما فعلاً علاقه ای به خطر انداختن قدرت دیگران ندارید؛ فقط می خواهید که همه چیز آن طوری که درست است انجام شود و فکر می کنید قبل از این که چیزی به بیراهه برود باید مداخله کنید. در شیوه ای که در پیش گرفته اید خیلی تحکم آمیز عمل نکنید؛ صبور باشید و انگیزه های تان را تا جایی که ممکن است به روشنی توضیح دهید. وقتی حرف تان را زدید، اجازه دهید تا دیگران خودشان مسیر خود را انتخاب کنند.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند


ممکن است تصویر ایده آلی که از آینده دارید آن قدر زنده به نظر برسد که وقتی می فهمید از شرایط فعلی تان خیلی دور است دچار هراس شوید. اما این همیشه خبر بدی نیست وقتی که ابرهای خیالات به زمین می بارند، زیرا این همان جایی است که چرخ ها جاده ی زندگی را لمس می کنند و این درست همان زمانی است که کار واقعی شما آغاز می شود. هر دو طرف را تجربه کرده اید: هم خیالات واهی را دیده اید و هم واقعیت عریان را. اکنون زمان آن رسیده است که راهی جادویی بسازید که به شما اجازه می دهد تا آزادانه بین این دو دنیای نا مربوط حرکت کنید.
advertising