فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/26
فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


برای سروکله زدن با فردی که نمی خواهد یا نمی تواند طرز فکر خود در رابطه با موضوع خاص را عوض کند، وقت خود را تلف نکنید. بالاخره می رسد روزی که خودتان این مساله را درک می کنید و چه بهتر زودتر از این وضعیت بیرون بیایید. اگر قرار است کاری انجام دهید، آن را آغاز کنید. به دیگران هم اجازه دهید به روش خود زندگی کنند. اگر تاکنون به طور مخفیانه کسی را دوست داشته اید، امروز می توانید یک قدم جلوتر بروید. می توانید خود را در قلب او جا کنید. البته خیلی با هیجان و عجله این کار را انجام ندهید و آهسته پیش بروید.

فال امروز متولدین اردیبهشت


امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید. زیرکانه ترین سیاست شما این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

فال امروز متولدین خرداد


امروز موج خروشانی از انرژی فیزیکی را دریافت می کنید که خودتان هم حيرت زده می شوید، اما همین حالا شما در تلاش هستید که یک ایده جدید را متوقف کنید، به خصوص اگر پیش از این احساس عدم امنیت داشتید. چیزی بهتان میگوید که باید تغییراتی در برنامه‌هاي منطقی تان بدهید تا سبب ایجاد حرکتی شوید و این اصلا ریسک بدی بنظر نمی آید. امروز به ندای درونتان خاطرجمعی کنید. اگر افکارتان ارزشمند باشد، پس تا چند روز صحیح و معتبر هستند. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند.

فال امروز متولدین تیر


از اینکه در مهمانی ها و خوشحالی ها در کنار دوستان خود باشید یا محبت خود را به آنها نشان و همیشه تلفن هایشان را پاسخ دهید، خوشحال هستید. اما آیا این حمایت را در روزهای سخت و لحظه های ناراحتی نیز از آنها دارید؟ حمایت خود از آدم ها را در همه موقعیت ها از آنها داشته باشید. فقط رفیق روزهای خوب نباشید. وفاداری به انسان ها باید همیشگی باشد. امروز وقتی متوجه می شوید فردی خاص به شما توجه دارد، می خواهید غرق در لذت شوید. دوست دارید به او نشان دهید تا چه اندازه عمیق او را دوست دارید. حتی با اینکه ذاتا محافظه کار هستید اما امروز دوست دارید این احساسات را بروز دهید.

فال امروز متولدین مرداد


شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید

فال امروز متولدین شهریور


امروز شما کمی ‌ازخودراضی شده اید، برای این که شما چیزی را میدانید که دیگران سعی در فهمیدن آن دارند. اطرافینتان دور و بر شما می چرخند و تلاش می کنند که همه ی چیز رابه خوبی و خوشی تمام کنند! اما شما می دانید که آن ها وقت کافی ندارند. اگر آن ها فقط کمی ‌منتظر نگه داشته شوند، ناگهان عطارد ظاهر شده و کار بهتری انجام داده و بهشان کمک می کند عاقلانه تر و حتی آسان تر کار کنند. افراد دیگر شخصیت خودشان رابه شما نشان نمی دهند، اما شما در حین کار میتوانید آنرا ببینید! ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری و موفقیت بوجود بیاورید.
فال روزانه یکشنبه 26 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


امروز فکر بسیار بازی دارید و احساس می کنید در اوج دنیا نشسته اید. البته توجه داشته باشید شاید افراد دیگری نیز همچون شما خود را در بالاترین نقطه دنیا ببینند و نباید با آنها مخالفت کنید. امروز ، اینکه افکار خود را برای دیگران شرح دهید مشکلی ندارد اما بیان احساسات می تواند ایجاد مشکل کند. بهتر است در این مورد کمی تجدید نظر کنید. اگر مجرد هستید، بیرون بروید و با آدم های جدید آشنا شوید و شاید توانستید رابطه عاشقانه ای آغاز کنید. اگر هم در رابطه ای هستید، سعی کنید بیشتر یکدیگر را بشناسید و در مورد اختلاف نظرها با یکدیگر حرف بزنید.

فال امروز متولدین آبان


با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید. اگر نمی توانید با شریک عاطفی خود صادقانه حرف بزنید، شاید لازم باشد به او اجازه دهید تا سکان کشتی رابطه تان را به دست بگیرد. شاید شرایط بهتر شود.

فال امروز متولدین آذر


امروز پافشاری كردن روی اعتقاداتان، چه در محل كار، خانه و یا اجتماع كه باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می شود. روش خاص شما برای نگاه كردن به جهان میتواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابر این وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌كنید، هیچ حقیقتی را مخفی نكنید. با فكر كردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به دردنخور وقت تان را اتلاف نكنید. در عوض فقط لحظه حال را درك كرده و رهبری تمام كسانی كه میخواهند از شما پیروی كنند را برعهده بگیرید. شاید دیگران با حرف های خود زخم هایی بر دل شما بزنند، اما آرامش خود را حفظ کنید. بیشتر از اینکه در مقابل آنها موضع بگیرید، سعی کنید روی واقعیت های پنهان حرف هایشان تمرکز کنید. شاید خودتان هم قلبا با عقاید آنها موافق بودید.

فال امروز متولدین دی


امروز متوجه می شوید بدون اینکه خودتان متوجه بوده باشید، کارهای دیگران را تحت نظر دارید و کنترل می کنید. امروز با واکنش اطرافیان متوجه این مساله می شوید. اما خیلی به خود سخت نگیرید. شما مجبور نیستید مسوولیت تفکرات دیگران را به عهده بگیرید. البته این مساله فکرتان را امروز مشغول می کند و برای برطرف کردن این مشکلات شخصی، زمان زیادی را صرف خواهید کرد. هنگام مواجهه با مسایل عاشقانه، هیجان بسیاری را حس خواهید کرد. اگر نوعی سردی در رفتارهای اخیر شما وجود داشته است، امروز برطرف می شوند. امروز شاید لحظه هایی را تجربه کنید که قبلا به هیچ عنوان نداشته اید.

فال امروز متولدین بهمن


اکنون اتفاقات زیادی در زندگی شما افتاده که شما نمی‌توانید با آنها کنار بیایید. افراد پیرامون شما حتی آنهایی که دوستتان هستند به نظر می‌رسد که نسبت به همیشه عصبی‌تر هستند و می‌توانند شما را عصبانی کنند. سعی کنید که به ناراحتی‌های گذشته تان نگاهی بیندازید، شما نسبت به موضوعات بسیار ناچیز حساسیت بیش از حد نشان می‌داده‌اید. امروز وقتی که دودل هستید، به جای نگرانی‌هایتان فکرهای مثبتتان را بیان کنید. اگر هنوز هم تردید در شما باقی مانده است، فردا شخص مناسبی را پیدا کرده و ترسهایتان را با او در میان بگذارید.

فال امروز متولدین اسفند


شما امروز از مطرح كردن نیازها و افشا كردن دردلهایتان با یك دوست و یا همكار خیلی صمیمی‌خجالت نمی‌كشید. شما می توانید كاملاً رك حرفهایتان را بزنید و این موضوع اطرافیانتان را حيرت زده خواهد كرد، اما وقتی با لحن صمیمی ‌و خودمانی با آن ها صحبت می‌كنید آن ها نیز با كمال میل به حرفهای شما گوش میدهند. اطلاع پیدا كردن از مرزهایی كه دیگران برای خود تعیین كرده اند امروز به اسانی حاصل نمیشود، ولی لازم است كه حتما این كار را بكنید. امروز با خود تصور می کنید تا زمانی که تکلیف خود را با فردی که با او مشکل دارید، مشخص نکرده باشید، نمی توانید روز خود را آغاز کنید. اما بهتر است این حس را در وجود خود از بین ببرید.
advertising