فال روزانه شنبه 25 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/25
فال روزانه شنبه 25 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.

فال امروز متولدین اردیبهشت


شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است. در رابطه با اطرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

فال امروز متولدین خرداد


امروز شما نمی توانید به اسانی از علایق خود در خانه چشم پوشی كنید و حتی وقتی به سر كار می روید تا بدان جا هم كشیده میشوند. شما مطمئن هستید كه تا موقعی كه احساساتتان ناگهانی سر ریز نكرده‌اند، قادر هستید آن ها را تحت كنترل خود داشته باشید. وقتی كه این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابر این تا دیر نشده عجله كنید؛ هرچه در دل‌تان دارید در طول روز بیرون بریزید. شما شجاعت و دلیری بیش از حدی برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود.

فال امروز متولدین تیر


امروز در میان گروهی از افراد یا در جلسه ای حضور خواهید داشت که موضوع اصلی صحبت های آنها، مسایل ماورایی و متافیزیک است. شهود و بینش درونی شما امروز بسیار زیاد است و خیلی خوب می توانید همه مسایل مطرح شده در این جلسه را درک کنید. با افرادی که در این جلسه هستند دوستی نزدیک تری برقرار خواهید کرد و برای ملاقات های بعدی با آنها برنامه ریزی می کنید. امروز این شهامت را می یابید تا به شریک عاطفی خود اجازه دهید تا تغییرات موردنظرش را انجام دهد و این تغییر می تواند جابه جایی از مکان کنونی باشد. هرچه هست، رابطه دونفره شما را وارد فاز جدیدی می کند. شما نیز به این باور می رسید اگر کسی را دوست دارید باید نیازهایش را درک کنید

فال امروز متولدین مرداد


شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال امروز متولدین شهریور


شما رابطه دوستانه خاصی با یك نفر برقرار كرده‌اید، و هم اکنون فكر می‌كنید كه اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه ی زندگی‌تان تغییر كند و از این رو به آن رو بشود. بنابر این این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته كرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده كه خیلی بی‌احتیاط عمل كنید. اما اگر شما بخواهید با تكیه كردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امكان دارد یك نفر دیگر بشما خیانت كند. بنابر این سعی كنید كه به خاطر منافع یك نفر دیگر كاری انجام ندهید.
فال روزانه شنبه 25 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


یادگیری مسایل مربوط به ماورا و معنوی همه افکار امروز شما را به خود اختصاص می دهند. شما بسیار تمایل دارید در مورد اعتقادات و یادگیری های خود در این حوزه با دوستان و نزدیکان صحبت کنید. این مکالمه ها حس رستگاری و وارستگی به هر دو شما می دهد. حتی شاید حس های هنری شما را برانگیخته کنند. بنابراین اگر قلم به دست گرفتید و شروع به نوشتن افکار خود کردید، تعجب نکنید. اگر به دنبال یافتن فردی از جنس مخالف هستید که با طرز فکر، رویاها و افکار شما هم فاز باشد، امروز بهترین فرصت برای جست‌وجو است. امروز روز خوش شانسی است و می توانید با فردی ملاقات داشته باشید که همه جانبه برایتان ارزشمند است.

فال امروز متولدین آبان


امروز از وسوسه‌ها دوری کنید که روز ناراحت کننده ای نداشته باشید! برای اینکه اگر زیادی ریسک پذیر باشید ممکن است فقط شخصی که خیلی دوستش دارید را از خودتان برنجانید. این مشکلی واقعی است که از میزان فعالیتهایتان می‌کاهد، برای اینکه ظاهرا همه چیزها برای شما مهم تر از این مشکل هستند و به نظر می‌رسد که شدت احساسی شما از رفتار‌های افراطی حمایت می‌کند. بااین حال وقتی به اواسط هفته نزدیک تر می‌شویم, شما آرزو می‌کنید که ای کاش همه رازهایتان را فاش نکرده بودید! فراموش نکنید که لازم نیست همه رویاها و خیالات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال امروز متولدین آذر


اگر امروز یك روز كاری به حساب می آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینكه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و بشما میگوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین كار و تفریح یكی را انتخاب كردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه كه باشد شما نمی توانید در برابرش ایستادگی كنید. امروز فرصت خوبی برای کشف مشکلات و محدودیت هایی است که در رابطه عاشقانه خود حس می کنید. امروز سعی کنید با دید مثبت با هم هم‌کلام شوید و سعی در شناخت بهتر هم داشته باشید.

فال امروز متولدین دی


الهامات و خروج های معنوی که در روزهای اخیر دچار آنها بوده اید باعث می شوند تا همه افکار و شور و هیجان خود را یادداشت کنید. حتی شاید برای چاپ آنها نیز تصمیماتی داشته باشید. نوشتن و یادداشت کردن حس های درونی و حالات روحی بیشتر زمان امروز شما را به خود اختصاص می دهد. حتی شاید در این راستا در کلاس های آموزشی یا سخنرانی های مرتبط شرکت کنید. همیشه یادگیری خوب است. در مورد حس های عاشقانه نیز باید بدانید، امروز حس امنیت زیاد به رابطه عاطفی خود دارید. اما بالاخره متوجه می شوید او اکنون در کنار شما نیست و نمی دانید حس خوب یا بد در مورد کارهای شما به شما بدهد. اما همچنان شما را دوست دارد و می خواهد پشتیبانتان باشد

فال امروز متولدین بهمن


تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.

فال امروز متولدین اسفند


همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است.
advertising