فال روزانه شنبه 4 اسفند 97

خواندنیطالع بینی

- 97/12/04
فال روزانه شنبه 4 اسفند 97

فال امروز متولدین فروردین


هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.


فال امروز متولدین اردیبهشت


کنترل خود را خیلی زود ازدست میدهید..درگیری ، با شخص یا اشخاصی با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده مشاجره و زد و خورد با دیگران.

فال امروز متولدین خرداد


ولخرجی نکنید و اگر می توانید خودداری کنید به زودی به اندوخته شخصیتان احتیاج پیدا خواهید کرد.

فال امروز متولدین تیر


روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یك رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌كند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شكست‌خورده و مایوس است.


فال امروز متولدین مرداد


با عطوفت و مهربانی و عشق می توانید همه را به سوی خود جلب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید.

فال امروز متولدین شهریور


مدتی است که درانتظار به سرمیبرید.ازسوی کسی ک منتظرش هستید یک تلفن ویا پیغامی خواهید داشت.
فال روزانه شنبه 4 اسفند 97

فال امروز متولدین مهر


مکالمات و گفتگوهایی که میانتان صورت می گیرد و باعث انس و الفت بین شما می شود - گفت و شنودهایی که از سر دلدادگی و دلباختگی طرفین نسبت به یکدیگر است.

فال امروز متولدین آبان


وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

فال امروز متولدین آذر


راهتان درست است راهتان را ادامه دهید. در راه، در برخورد با سختی ها قوی باشید و در مقابل حرف زور و نابجا که جلوی پیشرفتتان را می گیرد بایستید.

فال امروز متولدین دی


کوچک کردن خود در مقابل کسی که به شما ازبالا نگاه میکند به هیچ وجه کارخوبی نیست. ارزش خود را حفظ کنید تا دچار یاس و نا امیدی نشوید.

فال امروز متولدین بهمن


عصبی شدن ، استرس - مشاجره همراه با استرس را از سر گذراندن ، کم طاقت شدن ، کم تحمل شدن به علت مشکلات روحی ، خانوادگی ، یا شغلی یا اجتماعی

فال امروز متولدین اسفند


خبر جدیدی دریافت می کنید که باعث خوشحالی خواهد شد وشانس باشمایارخواهد بود.این خبرمیتواند برنده شدن یابردن جایزه ای باشد.
advertising