فال روزانه یکشنبه 16 دی 97

خواندنیطالع بینی

- 97/10/16
فال روزانه یکشنبه 16 دی 97

فال امروز متولدین فروردین


اگر بيش از حد احساس استرس می‌كنی شايد به ايجاد تغييراتی در نوع زندگی يا شيوه برخوردت با استرس نيازمندی. بهتر است بين وظايف كاری، مسئوليت‌ها و اوقات فراغتت تعادل برقرار كنی.

فال امروز متولدین اردیبهشت


در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بينی. دوست داری كارهای زيادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. بايد آن را در بهترين راهی كه تشخيص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی.

فال امروز متولدین خرداد


حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

فال امروز متولدین تیر


امروز به راحتی می توانید انتقادهای دیگران را بپذیرید، زیرا به نظر می رسد که این انتقادها به شیوه ای مثبت به شما انتقال داده می شود. اگر چه دوست دارید شما را تایید کنند، اما قبل از هر چیز دیگری تمایل دارید که رویکردتان را اصلاح کنید. وقتی دیگران نظری به شما می دهند منظورشان این نیست که اشتباهات تان را به شما یادآوری کنند، در عوض می خواهند کاری کنند که در نهایت موفق شوید. اگر به دقت به آن ها گوش کنید حقایقی را خواهد فهمید که زندگی تان را از این رو به آن رو می کند.

فال امروز متولدین مرداد


شما در حال حاضر نمی‌توانید به اندازه‌ای که دوست دارید روی اطرافیانتان حساب کنید. به نظر می‌رسد همین که یک اتفاق جدی پیش می‌آید، همه دور و بری‌هایتان غیبشان می‌زند. و در نهایت متزلزل بودن یکی از نزدیکانتان ممکن است بازتاب بی‌میلی‌های شما باشد که نتیجه آن داشتن یک رابطه ناسالم است. اما هنوز هم نیازی نیست فرد دیگری را مجبور کنید تا از دستورات شما پیروی کند. به جای اینکه صبر کنید تا این رابطه به شما لطمه بزند زودتر آن را به هم بزنید.

فال امروز متولدین شهریور


شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که دیگران ممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب‌نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.
فال روزانه یکشنبه 16 دی 97

فال امروز متولدین مهر


به نظر می رسد که با تعارفات دیگران راحت نیستید، زیرا هنوز قانع نشده اید که شایسته ی چنین تعریف و تمجیدهای هستید. با این که دیگران از شما قدردانی می کنند، اما هنوز گرفتار خاطراتی هستید که اعتماد به نفس تان را کاهش می دهند. یاد بگیرید که در مقابل امور اجتناب ناپذیر نایستید، به جای این که خودتان را پشت دیوار شک و تردید پنهان کنید بهتر است در قلب تان را باز بگذارید و عشق و محبت دیگران را بپذیرید.

فال امروز متولدین آبان


هدفی که مدت ها به دنبال آن بوده اید هنوز هم از شما بسیار دور است. همین باعث می شود تا امروز بی خیال آن بشوید و دیگر آن را پیگیری نکنید. اما این بار به این معنی نیست که شما هرگز نمی توانید آن را محقق کنید. شاید این وقفه باعث شود بهتر فکر و تصمیم گیری کنید. اصلا ناامید نباشید.

فال امروز متولدین آذر


مساله مهمی در محل کار باعث می شود تا تلاش های زیادی در جهات بهبود امور شغلی خود انجام دهید. البته در میانه انجام کارها چند باری دچار این تردید می شوید که آیا توانایی و مهارت انجام چنین کارهایی را دارید! اما اجازه ندهید این افکار منفی شما را از ادامه تلاش ها بازدارد. با همه تمرکز و دقت خود به جلو پیش بروید و به خود ایمان داشته باشید. امروز بین دو انتخاب گرفتار می شوید و نمی دانید کدام یک بر دیگری برتری دارد. هر دو این افراد ویژگی های خوبی دارند که باعث جذب شما می شود اما نمی دانید کدام را بیش از دیگری دوست دارید. اما بدانید به اندازه کافی بزرگ هستید و باید تصمیم صحیح اتخاذ کنید.

فال امروز متولدین دی


کار مهمی به قدرت مدیریت و تمرکز و توجه بسیار زیاد شما نیاز دارد. پشتکار و ارده ای عجیب امروز همه وجود شما را فرا می گیرد و می توانید به خوبی از عهده وظایف خود بر بیایید. البته خیلی هم سخت کار نکنید. در میان راه کمی به خود استراحت بدهید تا ناگهان از پا در نیایید. این بار آن قدر در کار غرق می شوید که غذا خوردن را فراموش خواهید کرد. انرژی های امروز باعث می شوند تا در مقابل رابطه کنونی خود واکنش دفاعی نشان بدهید. اما بهتر است روی رفتار و افکار خود کنترل داشته باشد و اگر مساله ای ناراحت کننده به وجود آمده است، ببخشید و فراموش کنید.

فال امروز متولدین بهمن


شما به طور کلی و در حالت عمومی، در مورد مسایل کاری بسیار استعداد و نبوغ بالایی دارید. اما امروز احساس می کنید این حس به طور کلی از بین رفته و ریشه آن خشکیده است. هر چه قدر هم تلاش کنید نمی توانید ایده های جدید ارایه دهید. بهتر است همه تمرکز امروز خود را بر کارهای روزمره و عادی بگذارید. فردا روز دیگری است و شاید شانس موفقیت شما زیاد باشد.

فال امروز متولدین اسفند


امروز بدون اینکه بدانید چرا، احساس دلتنگی، بی حالی و بی حوصلگی دارید. بسیار تلاش می کنید تا دلیل این کسالت را بیابید. حقیقت این است که دلیل خاصی برای آن وجود ندارد. اما بدانید این احساس پایدار نیست و فردا دوباره به حالت عادی باز خواهید گشت. شاید لازم باشد بیرون بروید و کمی تفریح کنید.
advertising