جایزه جام طلایی جشنواره شانگهای چین به فیلم سینمایی قصر شیرین

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/04
جایزه جام طلایی جشنواره شانگهای چین به فیلم سینمایی قصر شیرینطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری فیلم سینمایی قصرشیرین به عنوان نماینده ایران در جشنواره شانگهای توانست سه جایزه را از این جشنواره بین المللی از آن خود نماید.
در پایان بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای فیلم سینمایی قصر شیرین به عنوان نماینده ایران در این جشنواره بین المللی سه جایزه را از آن خود نماید.
حامد بهداد برای بازی در فیلم سینمایی قصر شیرین به طور مشترک با یک بازیگر چینی جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت نمود و سید رضا میرکریمی کارگردان قصر شیرین علاوه بر جام طلایی، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره شانگهای را به دست آورد.
این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با استقبال مواجه شد و در اولین نمایش بین المللی در جشنواره فیلم شانگهای نامزد دریافت جایزه جام طلایی شد.

ژانر فیلم سینمایی قصر شیرین


این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی قصر شیرین


داستان فیلم درباره مردی میانسال به نام جلال مرادی است که طی تصادفی خانواده ای را به قتل رسانده اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندانی اش، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری برای زندگی می رود. اما پس از گذشت دو سال به خاطر مرگ مفچغزی همسرش به شهرش بازمیگردد .

بازیگران فیلم سینمایی قصر شیرین


حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر،بابک لطفی ، زهیر یاری، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی قصر شیرین به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی قصر شیرین


فیلم سینمایی قصر شیرین به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی تهیه و ساخته شده است.
advertising