ساخت سریال دورهمی دختران صفویه به کارگردانی بهاره رهنما

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/21
ساخت سریال دورهمی دختران صفویه به کارگردانی بهاره رهنمابهاره رهنما از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی تصمیم گرفته است تجربه کارگردانی را نیز در کارنامه هنری خود به ثبت برساند.

بهاره رهنما ساخت اولین سریال نمایش خانگی خود با نام «دورهمی دختران صفویه» را به زودی آغاز خواهد کرد. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون قرار است به زودی ساخت اولین سریال نمایش خانگی خود را با نام «دورهمی دختران صفویه را آغاز کند.
وی قبل از این یک مستند به نام «صدام کن: مامان» را آغاز کرده بود که این روزها آخرین مراحل تولید را سپری می کند.

طرح فیلمنامه این سریال به نویسندگی بهاره رهنما در خانه سینما ثبت شده و اکنون مراحل پیش تولید خود را سپری می کند. علاوه بر تیم کارگردانی حرفه‌ای که در این کار حضور دارند، کارگردان دیگری هم در کنار بهاره رهنما در پروژه «دورهمی دختران صفویه» حضور خواهد داشت.
سرپرستی نویسندگان این سریال بر عهده اصغر عبداللهیان است.

بازیگران سریال دورهمی دختران صفویه


هنوز نامی از بازیگرانی که قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازند منتشر نشده است.

داستان سریال دورهمی دختران صفویه


این فیلم درباره 7 زن است که در دوران دبیرستان با هم دوست بوده اند و حال پس از گذشت سال ها از دوران مدرسه دور هم جمع می شوند و تصمیم می گیرند که تئاتری را بازسازی و اجرا کنند.

کارگردان سریال دورهمی دختران صفویه


بهاره رهنما کارگردان این سریال است. این سریال که قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع و پخش شود دومین تجربه کارگردانی رهنما پس از مستند صدام کن مامان است.
advertising