فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی مجوز نمایش گرفت

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/03/03
فیلم آشفتگی به کارگردانی فریدون جیرانی مجوز نمایش گرفتطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری سینمای کشور به تازگی فیلم سینمایی آشفتگی به همراه دو فیلم دیگر توانستند مجوز نمایش را دریافت کنند.
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی، در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش سه فیلم «بی‌حسی موضعی» به تهیه‌کنندگی حبیب رضایی و کارگردانی و نویسندگی حسین مهکام ، «جان‌دار» به تهیه‌کنندگی ابراهیم طالش‌مجیدی، کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و نویسندگی مشترک حسین امیری دوماری ، پدرام پورامیری و محمد داودی و «آشفتگی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فریدون جیرانی را صادر کرد.
هنوز از زمان دقیق اکران این فیلم سینمایی اطلاعاتی منتشر نشده است. آشفتگی برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم توانست در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین فیلمبرداری را از آن خود نماید.

ژانر فیلم سینمایی آشفتگی


فیلم سینمایی آشفتگی در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

داستان فیلم سینمایی آشفتگی


داستان آشفته‌گی، درباره زندگی دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد است. بردیا و باربد با این که برادر هستند و رابطه خوبی هم با هم دارند اما از همان زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند.

بازیگران فیلم سینمایی آشفتگی


بهرام رادان، مهناز افشار، مهران احمدی و نازنین صلح جو بازیگرنی هستند که در فیلم آشفتگی به ایفای نقش می پردازند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی آشفتگی


فریدون جیرانی کارگردان فیلم آشفته گی است. وی هم چنین تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را نیز بر عهده دارد. فریدون جیرانی در حال حاضر سریال نهنگ آبی را در شبکه نمایش خانگی دارد.

سایر عوامل فیلم سینمایی آشفتگی


موسیقی: کارن همایون فر، فیلمبرداری: مسعود سلامی و تدوین : بهرام دهقان
advertising