مذاکره جان سینا برای حضور در فیلم The Suicide Squad

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/30
مذاکره جان سینا برای حضور در فیلم The Suicide Squadفیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به کارگردانی جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در دست ساخت است که او وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را که گفته می‌شود تقریبا یک ریبوت است، نیز بر عهده دارد که در این فیلم تاکنون شاهد بازگشت بخشی از بازیگران قسمت اول و حضور یک بازیگر جدید بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدید دیگری ممکن است به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) اضافه شود. جان سینا، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Daddy's Home 2 (خونه بابا ۲)، فیلم Blockers (بازدارندگان) و فیلم Bumblebee (بامبل بی)، در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با کمپانی برادران وارنر برای حضور در این فیلم از مجموعه دی سی (DC) است.

با این حال،‌ اطلاعاتی از نقش احتمالی سینا در فیلم The Suicide Squad در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که او قرار است نقش یکی از شخصیت‌های جدید این فیلم را بازی کند. سینا دومین بازیگر جدید این فیلم است که قرار است نقش جدیدی را نیز بر عهده داشته باشد. پیش از این ادریس البا به جمع بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad اضافه شده و قرار بود نقش ددشات را به‌جای ویل اسمیت بازی کند، اما نقش این شخصیت حذف شد تا البا نقش شخصیت جدیدی را در فیلم جوخه انتحار بازی کند، اما اطلاعاتی از نقش البا در این فیلم نیز در دسترس نیست. علاوه بر البا و سینا، انتظار می‌رود که در فیلم The Suicide Squad شاهد بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ، وایولا دیویس در نقش آماندا والر و جوئل کینامن در نقش ریک فلگ، باشیم.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از دنیای DC قرار است در طول سال ۲۰۱۹ آغاز شود. فیلم Suicide Squad به کارگردانی دیوید آیر در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با وجود دریافت نقدهای متوسط و ضعیف، این فیلم موفق شد که بیش از ۷۴۶.۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.
advertising