سریال سرباز به زودی در شبکه سه

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/18
سریال سرباز به زودی در شبکه سهسریال سرباز با بازی آرش مجیدی ، پدرام شریفی ، سیاوش خیرابی و دیگر چهره های سرشناس سینما و تلویزیون به زودی به شبکه سه سیما می آید.

سریال سرباز با پدرام شریفی و آرش مجیدی در شبکه سه


سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سریال جدید شبکه سه سیما است که به زودی روی آنتن این شبکه میرود.

بازیگران و چهره های شناخته شده دنیای سینما و تلویزیون در سریال سرباز به ایفای نقش هایی متفاوت پرداختند و به زودی با این سریال به شبکه سه سیما می آیند.

خلاصه داستان سریال سرباز


هادی مقدم دوست نویسنده سریال وضعیت سفید با سریالی جدید به شبکه سه سیما می آید. سریال سرباز به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی سریال جدیدی برای شبکه سه سیما است که به زودی روی آنتن این شبکه میرود

بازیگران سریال سرباز عبارتند از :


آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، پدرام شریفی، کاوه آهنگر، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی و ... بازیگران این سریال را تشکیل میدهند.

سریال سرباز روایتی از زندگی یک سرباز به نام یحیی با بازی آرش مجیدی و ماجراهای آن با همسرش یلدا با بازی الیکا عبدالرزاقی و رفقای هم خدمتی اش است که در 40 قسمت 45 دقیقه ­ای برای شبکه سه سیما ساخته می­شود.
advertising