گلایه ساعد سهیلی از سانسور گسترده سریال نهنگ آبی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/26
گلایه ساعد سهیلی از سانسور گسترده سریال نهنگ آبیسریال نهنگ آبی یک سریال در شبکه نمایش خانگی است که پخش آن از 9 بهمن ماه 1397 آغاز شده‌است. این سریال جذاب قرار است در 30 قسمت پخش شود.

ساعد سهیلی که از بازیگران سریال نهنگ آبی است و نقش اصلی را در فیلم بازی می کند خبر از سانسور گسترده فیلم داد و با انتشار پستی انتقادی در اینستاگرام خود از سانسور زیاد فیلم گلایه کرد. وی ادعا کرده که حدود 20 دقیقه از هر قسمت سانسور می شود. در ادامه متن اینستاگرامی ساعد سهیلی در این باره را می خوانید:

پست اینستاگرام ساعد سهیلی درباره سانسور نهنگ آبی


«همکارانم در سریالِ "نهنگ آبی" هر هفته با عشق و تلاش سعی می کنند ۶۰ دقیقه فیلمِ با کیفیت را تحویل شما عزیزان بدهند، اما با تأسف شاهدیم که گاهی 36 ، 37 ، یا 38 دقیقه به دست شما می‌رسد!!!.

از فاصله تدوین تا منزلِ شما چه کسی 22 دقیقه فیلم را با سلیقه ی خود تدوینِ دوباره و سانسور میکند؟! من نمیدانم ... نمیدانم و سخت ناراحتم ، هم ناراحتم هم گله دارم. من به جای او (که نمی شناسم) از شما پوزش میطلبم.

خواهشاً هر کسی هست خودش رو معرفی کند و از این کارش دفاع کند! حداقلش اینه که با اسمتون آشنا می‌شویم و اسمتون رو بجای میثم مولایی (تدوینگر) می زنیم. بَده؟»

ژانر سریال نهنگ آبی


سبک و ژانر نهنگ آبی اجتماعی-معمایی است.

داستان سریال نهنگ آبی


داستان فیلم درباره یک جوان دانشجوی رشته کامپیوتر است که توان برقراری ارتباط با آدم‌ها را ندارد و بیشتر وقت خود را با سایت کتابخوانی‌اش که خودش ساخته می‌گذارند. وی پس از مدتی در یک شرکت به عنوان مسئول امنیت شبکه استخدام می‌شود و این شروع ماجراهای زندگی تازه او است.
گلایه ساعد سهیلی از سانسور گسترده سریال نهنگ آبی

بازیگران سریال نهنگ آبی


ساعد سهیلی، لیلا حاتمی، حسین یاری ، مصطفی زمانی، حمیدرضا آذرنگ، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ستاره پسیانی، دیبا زاهدی، مجید مظفری، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، الهام کردا و ماهور الوند بازیگران این سریال ماجراجویانه هستند.

تهیه کننده و کارگردان سریال نهنگ آبی


سعید ملکان تهیه کننده فیلم و فریدون جیرانی کارگردان نهنگ آبی می باشد.
advertising