نشانه هایی که عشق واقعی مرد به زن را آشکار می کند

سبک زندگیازدواج

- 97/10/14
نشانه هایی که عشق واقعی مرد به زن را آشکار می کندحس محبت و دوست داشتن يك وديعه الهي است كه در وجود همه انسان‌ها قرار داده شده و هر كسي بنا بر شخصيتي كه دارد اين حس را به گونه‌اي متفاوت بروز مي‌دهد. در زندگي همه ما بارها پيش آمده كه از خودمان مي‌پرسيم آيا همسرم يا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟ اما رسيدن به پاسخ اين سؤال براي خيلي از ما دشوار است چون اخلاقيات آقايان و بروز احساسات دروني‌شان در بيشتر مواقع با خانم‌ها متفاوت است و بالطبع نشانه‌هاي دوست داشتن و ابراز علاقه براي مردان شباهتي به روش‌هاي زنان ندارد. برخي ويژگي‌ها به صورت ذاتي در وجود انسان‌ها قرار دارد كه البته بنابر شرايط حاكم بر محيط زندگي شكلي به خود مي‌گيرد. به هر حال هيچ‌وقت اين موضوع را فراموش نكنيد كه هر انساني روش منحصربه‌فردي براي ابراز علاقه دارد و نمي‌توان توقع داشت كه مردها هم مانند زنان احساسات‌شان به راحتي روي زبا‌ن‌شان بچرخد. آقايان بيشتر با رفتارهاي‌شان به شما نشان مي‌دهند كه چقدر به شما اهميت مي‌دهند و چقدر شما را دوست دارند.

خصوصیات یک عشق واقعی در مردان چیست


1.عشق واقعی ممکن است بعد از اتفاقات نا خوشایند به بی تفاوتی تبدیل شود اما هیچ گاه به نفرت تبدیل نمی شود.
2. اگر عشقتان روزی به تنفر تبدیل شد بدانید عشق نبوده است.
3. آدم عاشق مهربان است و ازعشق مراقبت و مواظبت می کند.
4.عشق واقعی به دنبال آگاهی و شناخت طرف است تا از آن لذت ببرد.
5. رابطه عاشقانه ای که شاد نباشد دروغ است ، آدم عاشق همیشه دنبال شناخت است تا بتواند بیشتر دوستش داشته باشد.

نشانه های واقعی عشق در مردان


1.عشق واقعی دارای شوق و شور و هیجان است.
2.خصوصیت عشق واقعی فعال بودن است.
3.عشق واقعی دارای امنیت و آرامش است و از سوء ظن و تشویش و اضطراب دور می باشد.
4.عشق واقعی موجب ایجاد احساس بهتر و پیشرفت می شود.

علائم عشق واقعی در رفتار مردان


1.عشق دارای حرمت است یعنی در آن هر دونفر برابر هستند، یکی هستند، انسان هستند و یکی بر دیگری برتری ندارد.
2.خصوصیت دیگر این است که اگر نتوانستیم در زندگی چیزی را تغییر دهیم آن را بپذیریم .
3.عاشق واقعی هنگامی که از هم جدا می شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می شود و نگران شماست.
4.عاشق واقعی آن گونه که هستید شما را دوست دارد و نمی خواهد شما را تغییر دهد و دوست ندارد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید وشما برای او بهترین هستید.

علائمی که نشان می دهد یک مرد عشقش واقعی است


1.برای به دست آوردن دل عاشق واقعی نیاز به خرید لوازم گرانقیمت، البسه، جواهرات و ماشین نیست تا مورد تایید و تحسین او قرار بگیرید.
2.عاشق واقعی برای دور کردن رقبای عشقی برایتان گل می فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید.
3.عاشق واقعی در شما انگیزه و اعتماد به نفس ایجاد می کند تا در کارهای خود موفق باشید و همیشه با دقت به حرفهایتان گوش می دهد و با راهنمایی های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت های بالاتر کمک می کند.

عشق واقعی مردان را چگونه می کند


1.عاشق واقعی به شما اطمینان می دهد که تنها فرد مورد علاقه او هستید و برای ادامه زندگی شما را انتخاب کرده است.
2.زمانی که نزد عشق واقعیتان هستید در کانون توجه و اهمیت او قرار دارید و افراد یا اتفاقات پیرامون ذهن او از شما منحرف نمی کنند.
3.عاشق واقعی از ابراز عشق و علاقه در جمع نمی هراسد و این موضوع را عمومی و علنی می کند.

رفتارهایی که عشق واقعی مردان را نشان می دهد


1.زمانی که با عشق واقعیتان صحبت می کنید او مستقیما پاسخ شما را می دهد و هیچ گاه با طرح سوالات جدید از پاسخ دادن به شما طفره نمی رود.
2.عاشق واقعی از معرفی شما به اعضای خانواده به ویژه پدر و مادر و دوستانش ابایی ندارد و از آشنا شدن با اقوام و دوستان شما خوشحال می شود. باید بدانید فردی که تمایلی به دادن اطلاعات از خود به شما ندارد و نیز از آشنا کردن شما با والدین، دوستان و همکاران خود خودداری می کند فرد مناسبی برای ازدواج نیست.
advertising