انتخاب یک سکس تراپیست یا درمانگر روابط جنسی خوب

پزشکی و سلامتجنسی

- 97/10/20
انتخاب یک سکس تراپیست یا درمانگر روابط جنسی خوبانتخاب تراپیست مناسب بستگی به وضعیت خاص فرد و یا افرادی که به دنبال درمان هستند و همچنین محدوده تخصص تراپیست دارد. فردی که به دنبال یک سکس تراپیست است ممکن است با هم جنس خود راحت تر بتواند در مورد مسائل جنسی صحبت کند.با این حال تمام متخصصان جنسی برای آموزش مسائل احساسی، فیزیکی و بیولوژیکی که می تواند فعالیت جنسی مردان و زنان را تحت تاثیر قرار دهند آموزش دیده اند.در جلسات، یک سکس تراپیست برای کمک به شخصی و یا زوجی که به دنبال دستیابی به یک وضعیت ذهنی و احساسی بهتر به منظور لذت بردن از تجربه جنسی خود هستند، با آنها صحبت خواهد کرد.

جلسات آموزنده و کلامی هستند و تمام تمرینات و تماس های فیزیکی در خارج از جلسه انجام می شود. تراپیست ها ممکن است به عنوان بخشی از این روند، کسانی که تحت درمان هستند را تشویق کند که تمرینات خاصی را با شریک زندگی خود انجام دهند اما هیچ وقت برای انجام کاری مجبور نمی شوند.

سکس تراپیست یا درمانگر روابط جنسی


سکس تراپی نوعی روان درمانی است که مسائل مربوط به سلامت روان و یا نگرانی های عاطفی در مورد عملکرد و تمایلات جنسی را مورد بررسی قرار می دهد.می توان گفت یکی از راه های تقویت قوای جنسی و بهبود رابطه جنسی کمک گرفتن از مشاور است. روانشناسان خاصی در این زمینه تعلیم دیده اند که به آن ها سکستراپیست یا درمانگر روابط جنسی گفته می شود. بسیاری از مشکلاتی که در روابط زناشویی به وجود میاید به خاطر مشکلات جنسی است و خیلی از مشکلات جنسی ریشه در مشکلات ذهنی دارند. سکس تراپیست برای درمان اختلالات جنسی کمک می کنند که ریشه مشکلاتشان را پیدا کرده و برای رفع آن ها تلاش کنید.
advertising