چگونه یک خانم شیک پوش باشیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 97/09/16
چگونه یک خانم شیک پوش باشیمهر فردی استایل مخصوص به خود را دارد اما چه تفاوتی در نحوه لباس پوشیدن آنهاست که یکی از نظر ما خوش تیپ و دیگری شلخته به نظر می آید؟ داشتن ظاهری آراسته، ما را در نظر دیگران جذاب تر و محبوب تر خواهد کرد، از این رو باید در نحوه لباس پوشیدن مان نهایت دقت را به کار گیریم. آیا می دانید برای شیک بودن چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا ترفندهای شیک تر شدن ظاهر خانم ها را به شما بیاموزیم.
چگونه یک خانم شیک پوش باشیم

خصوصیات کیف شیک پوش ها


کیف یکی از اکسسوری هایی ست که بسیار به چشم می آید و می تواند روی ظاهرتان تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. از این رو بهتر است که در انتخاب آن نهایت دقت را به کار برید. از آنجا که یک کیف را سالیان سال هم می توانید به دست بگیرید، بهتر است به دنبال کیف هایی باکیفیت بالا باشید. معمولا کیف های دستی را برای محیط های کاری و کیف های دوشی را برای گشت و گذارهای بیرون از خانه استفاده می کنند.اگر می خواهید شیک تر از همیشه توی چشم باشید، کیفی به رنگ خنثی مانند کرم، طوسی یا مشکی را انتخاب کنید.اگر جنس کیف تان چرم است، هر از چند گاهی آن را با جلادهنده های چرم براق کنید. در زمان هایی هم که کیف تان را استفاده نمی کنید، آن را در جعبه یا نایلونی قرار دهید تا از گرد و غبار دور بوده و به مرور زمان فرم خود را از دست ندهد.مدل به دست گرفتن کیف تان هم اهمیت زیادی دارد. اگر به دست های ستاره های هالیوود دقت کرده باشید، خواهید دید که آنها کیف را روی آرنج شان نگه می دارند. با این حالت شیک تر از همیشه به نظر خواهید آمد.

نحوه عطر زدن یک خانم شیک پوش


حتی اگر جذاب ترین تیپ را هم داشته باشید، بدون زدن عطر، ظاهر شما تکمیل نخواهد شد. قبل از بیرون رفتن از خانه، مقداری از عطر را روی پوست تان (نه روی لباس یا مو) بزنید. مچ دست، آرنج و گردن از نقاطی هستند که بوی عطرتان را به خوبی پراکنده می کنند.مراقب باشید که عطر را در نواحی از بدن که به کرم های معطر آغشته است، نزنید، زیرا اسانس های آن با هم مخلوط شده و بوی ناخوشایندی را تولید می کنند. پس بهتر است که قبل از عطر زدن، از مرطوب کننده های بدون بو یا روغن بادام استفاده کنید.

زیورآلات مناسب یک خانم شیک پوش


اکسسوری می تواند ظاهر شما را تکمیل کند، به شرط آنکه به درستی انتخاب شوند. سعی کنید که از آویزان کردن اکسسوری هایی از جنس پلاستیک خودداری کنید و به جای آن زیورآلات کریستالی به کار برید.رنگ زیورلات نیز تاثیر زیادی بر ظاهرتان خواهد داشت. به جای زیورآلات روشن براق، بهتر است که از رنگ های تیره تر استفاده کنید. این را هم اضافه کنیم که زیورآلات سنگین بیشتر از زیورآلات سبک توی چشم خواهند بود.جدا از آن، کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که استفاده از زیورآلات در لاغر نشان دادن افراد بسیار موثر است. بنابراین اگر اندام چاقی دارید، می توانید به کمک این اکسسوری با یک تیر، دو نشان بزنید.سعی کنید که حداقل یک آویز داشته باشید. چه یک گردنبند معمولی باشد چه شال رنگی و چه یک جفت گوشواره ی بزرگ. و به یاد داشته باشید: گاهی اوقات کم زیاد است.نیازی نیست که یک دست خود را پر از جواهر کنید، حداقل ها نیز می توانند به یاد ماندنی باشند.

ویژگی یک لباس شیک پوش


از پوشیدن لباس های لک، سوراخ، پرز دار، دکمه های افتاده و... خودداری کنیدشاید فکر کنید که جزییات در ظاهر شما اهمیت چندانی ندارد، اما کاملا برعکس است. حتی اگر شما تیپ کاملی داشته باشید اما گوشه ای از لباس تان لک باشد، به بیانی تمام زحمت هایتان را هدر داده اید. بنابراین از پوشیدن لباس های لک، سوراخ، پرز دار، دکمه های افتاده و... خودداری کنید زیرا هر چقدر هم که کوچک باشند، باز به چشم می آیند.

خانم های شیک پوش برای استایل خود برنامه ریزی می کنند


نمی توانید همه چیز را برنامه ریزی کنید، اما اجازه ندهید که شنبه صبح ها مچ شما را در حالی که آمادگی ندارید بگیرند.همان طور که برنامه ی غذایی و ارزش غذایی هفتگی خود را در آخر هفته برنامه ریزی می کنید، اگر به دنبال منظم تر شدن هستید، پوشش خود را برای داشتن روز های بی استرس و بی پشیمانی درمورد لباس خود ، برنامه ریزی کنید.هر وقت درباره این که چه لباسی بپوشید مستاصل بودید، در نظر بگیرید که به کجا می روید و چه کسانی را خواهید دید. در هنگام شک، بدانید که همیشه بیش از اندازه ی لازم تیپ زدن اشتباه است. این که تنها آدمی باشید که شلوار جین پوشیده است بسیار بد است.

رنگ های خاکی و قهوه ای مخالف شیک پوشی


از پوشیدن لباس هایی به رنگ خاکی خودداری کنید. اگر چه پوشیدن لباس های قهوه ای یا کرم رنگ، به این دلیل که به سادگی با دیگر رنگ ها ست می شوند، ساده است، اما اگر می خواهید شیک تر به نظر آیید، لباس هایی با رنگ های پاستلی و بولد به تن کنید.

مدل لباس های طرح دار یک خانم شیک پوش


در مورد لباس های طرحدار نیز باید با دقت بیشتری عمل کنید. برخی از طرح ها مانند طرح پلنگی، سبکی کلاسیک دارند و هیچگاه از مد نمی افتند اما برخی دیگر ممکن است از جذابیت تان بکاهد. به عنوان مثال اگر طرح گل را انتخاب می کنید، از گل های رنگ پریده و محو با رنگ های خنثی دوری کنید، به جای آن طرح های هندسی و راه راه با رنگ های پررنگ و روشن را انتخاب کنید تا بر طراوت و زیبایی ظاهر شما بیافزاید.روی لباس های پایه ای که تیپ جدید ایجاد می کنند سرمایه گذاری کنید.

استایل شیک مونوکروم سفید


هر کسی جرات این که لباس هایی سر تا پا سفید به تن کند را ندارد، از این رو که این رنگ لباس به سادگی کثیف یا لک می شود. اما اگر می خواهید شیک بودن تان را ثابت کنید، این تیپ را امتحان کنید. البته مراقب باشید که هنگام خوردن غذا تمام زحمات تان نقش بر آب نشود.

جنس لباس خانم های شیک پوش


جنس لباس نیز از گزینه هایی است که می تواند بر کیفیت ظاهر شما تاثیرگذار باشد. بنابراین هنگام انتخاب لباس، به جنس آن توجه کنید. لباس های پلی استری انتخاب خوبی برای شما نیستند، بنابراین دور آنها را خط بکشید و به جایش به دنبال لباس های پشمی، نخی یا کتانی باشید.

نحوه آرایش خانم های شیک پوش


اگر اهل آرایش نیستید که هیچ، اما اگر عادت دارید که هر روز آرایش کنید، بهتر است که از آرایش زیاد خودداری کنید. هر چه آرایش تان کمتر و طبیعی تر باشد، زیباتر است. البته ناخن ها را فراموش نکنید. ناخن های بدون لاک بسیار زیباتر از دست هایی با لاک های نصفه نیمه و کنده شده است.

کفش خانم های شیک پوش


وقتی صحبت از کفش می شود، رنگ نقش بزرگی را در سبک آن ایفا می کند. همچنین پاشنه ی کفش ها نیازی ندارند که به بلندی آسمان باشند. گاهی اوقات کفش های پاشنه صاف هم می توانند جذاب باشند و برای پاها هم مفید هستند.دفعه ی بعد که شلوار جین با تی شرت پوشیدید، یک جفت کفش پاشنه تخت لاجوردی یا آبی پررنگ بپوشید تا باعث شود تیپ شما فورا از صفر به صد برسد.هر چند وقت یک بار، یک عامل تعجب بسیار عالی نیاز دارید. چه یک جفت بوت بالای زانوی شگفت انگیز باشد، یا یک لباس سنتی که از کمد مادرتان قرض گرفته اید، یا یک کیف دستی رشک آور. چیزی در انبار خود برای روز هایی که می خواهید واقعا شیک بودن را به نمایش بگذارید، نگه دارید.

لباس زیر مناسب یک فرد شیک پوش


زنان شیک پوش، می دانند که دقیقا پایه و اساس لازم برای داشتن تیپی عالی، لباس زیر است. به علاوه، هیچ چیز به اندازه ی خطوط مشخص لباس زیر، تیپ را از چشم نمی اندازد. درباره ی خطاهای احتمالی خود و دلایل آن ها استراتژیک عمل کنید و قبل از ترک کردن خانه یک نگاه سریع به آینه در نور طبیعی بیندازید
advertising