روش های شارژ و نگهداری از سنگ آونتورین

مد و زیباییجواهرات

- 97/11/07
روش های شارژ و نگهداری از سنگ آونتورینگاهی اوقات سنگی در اختیار شما قرار می گیرد تا شما بتوانید از آن انرژی بگیرید . شاید این سنگ قبل از شما مورد استفاده شخصی بوده که دچار بیماری و ناراحتی خاص بوده است . این سنگ از نظر فیزیکی به شما آسیب نمی رساند ، ولی امکان دارد که افکار پریشان و انرژی منفی شخص قبلی را همراه داشته باشد و آن انرژی منفی شما را آزار دهد. بنابراین باید سنگ ها مجدد شارژ شود.
آب ، آتش ، خاک و نمک دریا از عوامل پاک کننده سنگ هستند . شما می توانید سنگ مورد نظرتان را در حدود یک تا چند ساعت در آب جاری قرار داده و شارژ کنید یا آن را داخل خاک بگذارید و سپس آن را بشویید. گاهی هم می شود سنگ را روی شعله شمع قرار داد یا اینکه از نمک خشک دریا برای شارژ کردن آن استفاده کرد.
روش های شارژ و نگهداری از سنگ آونتورین

نحوه مراقبت و نگهداری از سنگ آونتورین


سنگ آونتورین را می توان یکی از خوش رنگ ترین و جذاب ترین سنگ ها در بین دیگر سنگ های قیمتی دانست، این سنگ که در رنگ های سبز، زرد و پرتقالی یافت می شود، تاثیر مستقیمی بر روی چاکراهای بدن دارند.

روش اول شارژ و نگهداری سنگ آونتورین


یکى دو بار آن را در آب جارى بشویید و چندین ساعت در برابر نور مستقیم خورشید قرار دهید.

روش دوم شارژ و نگهداری سنگ آونتورین


برای تطهیر و پاکسازی این سنگ به مدت یک روز کامل باید آن را در میان برگ های درختان قرار داد .این سنگ علاوه بر آلرژى هاى پوستى، اگزما، آکنه ها. آونتورین باعث گشاده رویى، خونسردى، صبورى، شوخ طبعى و آرامش است. ارتعاشات آونتورین مشکلات قلبى و عصبى را برطرف مى کند.
advertising