تکنیک های بسیار مهم برای آرایش کردن پوست برنزه

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 98/05/27
تکنیک های بسیار مهم برای آرایش کردن پوست برنزهیکی از مهم ترین تکنیک های آرایش پوست های تیره انتخاب پرایمر مناسب است، شما اگر رنگ پرایمرهای پوست را درست انتخاب نکنید آرایش شما مصنوعی می شود مثلا کرم پودرتان را حتما باید تیره و به رنگ پوست انتخاب کنید در غیر این صورت حتی اگر کرم شما یک درجه روشن تر از پوستتان باشد آرایش شما غیر طبیعی خواهد شد.

برای برجسته سازی نواحی مورد نیاز صورت از هایلایترهای طلایی مایل به قهوه ای یا برنز رنگ استفاده کنید که این رنگ هایلایترها مخصوص پوست های تیره است. از سایه های خیلی تیره استفاده نکنید زیرا مناسب پوست های تیره نیستند. سایه های روغنی و پاستیلی انتخاب های مناسبی برای پوست های تیره هستند و البته استفاده از مرطوب کننده ها نیز اهمیت زیادی دارد مثلا مرطوب کردن پشت چشم ها قبل از سایه زدن و مرطوب کردن پوست قبل از کرم زدن.

پیشانی، بینی و چانه جزء ناحیه هایی از صورت شما هستند که می توانید هایلایت کنید.

سایه هایی به رنگ های شن و ماسه ای، برنز و قهوه ای مخصوص پوست های تیره هستند و سایه های نارنجی، شکلاتی و طلایی ویژهٔ آرایش شب برای پوست های تیره می باشند. ولی اگر تمایل داشتید یک رنگ متفاوت از سایه انتخاب کنید که علاوه بر این که متفاوت باشد مناسب پوست های تیره هم باشد می توانید ازسایه های براق و رنگ های مرواریدی روشن انتخاب کنید.
advertising