ماسکی که راز اصلی زیبایی پوست زنان کره ای است

مد و زیباییآرایش و زیبایی

- 97/12/12
ماسکی که راز اصلی زیبایی پوست زنان کره ای استزنان کره ای و آسیای شرقی از پوست شفاف و زیبایی برخوردارند که بدون شک با مواد طبیعی و ماسک های خانگی طبیعی امکان پذیر است.

راز زیبایی زنان کره ای و شرقی


داشتن زیبایی بی عیب و نقص چیزی است که زنان در سرتاسر دنیا در آرزوی داشتن آن هستند ، یک اصل مهم برای زیبا بودن ، پوست براق و روشن است که موجب ایجاد اعتماد به نفس می گردد در حقیقت ، با مدرن شدن زندگی انسان ، زنان بیشتر در معرض شرایط منفی که به پوست مرتبط است قرار می گیرند .
ماسکی که راز اصلی زیبایی پوست زنان کره ای است

رمز و راز زیبایی و شفافیت پوست زنان کره ای


اگر شما در خیل عظیم زنان امروزی قرار دارید ، قطعا برای داشتن زیبایی درونی و بیرونی اشتیاق دارید ، این بدین معنی است که در کنار رشد دانسته هایتان ، مایل هستید که از زیبایی دائمی نیز برخوردار باشید ، زیرا زیبایی یکی از عواملی است که شما و سطح اعتماد به نفستان را نشان می دهد.

حتما شما هم مایلید بدانید که چطور زنان کره ای پوستی شفاف و بدون لک و جوش دارند. در این بخش نکات اصلی این اصل زیبایی و لطافت پوست آنها را خواهید خواند.

برای داشتن پوستی به صافی و زیبایی زنان کره ای و ژاپنی باید :



یک ماسک پارچه ای آماده کنید


ماسک ورقه ای یا ماسک پارچه ای در کشور های آمریکایی چندان محبوب نیست، اما برای زنان کره ای یا ژاپنی به دلیل شرایط پوست آسیایی واقعا لازم است در واقع ، استفاده از ماسک پیچیده نیست ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط ماسک را بیرون بیاورید ، آن را باز کنید و سپس روی صورت خود قرار دهید . ماسک پارچه ای شامل خاصیت ضد پیری و جدیدترین تکنولوژی مراقبت از پوست است .

بسیاری از متخصصان به شما توصیه میکنند از ماسک درمان لک تیره استفاده کنید ، زیرا این ماسک دارای مقدار زیادی ویتامین C و عنصر برای نگهداری آب مورد نیاز پوست شما در تمام طول روز است . اما به یاد داشته باشید که در مورد استفاده از ماسک صورت به روال زیبایی فوق نگاهی بیاندازید تا بیشترین اثر را داشته باشد.

استفاده از نعناع، به منظور کاهش لکه های پوستتان


"برای مراقبت از پوست باید تغذیه مناسب باشد !" اگر قصد دارید بهترین اسرار مراقبت از پوست آسیایی را برای درمان لک های تیره ناشی از آکنه یا آفتاب سوختگی روی پوستتان را پیدا کنید، باید به روش طبیعی روی بیاورید .

مشخصات لک تیره ، کبودی و شکل متورم است ، پس این دلیل ایجاد عدم اعتماد به نفس در زنان نیز است . نگران نباشید زیرا درمان در اطراف شما وجود دارد . حتی نعنا ، استفاده از نعنا برای بهبود وضعیت پوست و به ویژه در کشور های آسیایی جدید نیست ؛در این جا دستورالعمل استفاده از نعناع برای داشتن پوست شاداب وجود دارد:

در ابتدا ، باید برگ نعنا تازه را تهیه کنید ، و آن ها را خرد کرده تا خمیر شوند .
سپس این ماسک را روی پوست صورت خود بمالید .
در حالی که 15 دقیقه منتظر هستید، میتوانید کاری انجام دهید .
پس از آن ، ماسک را با آب تمیز بشویید .
هر روز این دارو را استفاده کنید ، نتیجه آن را واضح خواهید دید، اما مراقب باشید ، اگر پوستتان کمی حساس است، باید قبل از مصرف آن را روی دستانتان آزمایش کنید .

استفاده از آب برنج برای تمیز کردن پوست


با استفاده از این نوع آب برای تمیز کردن پوست ، پوست سریع تر نرم می شود ، به شرطی که از روال مناسب پیروی کنید.در ابتدا ، برای روش مناسب گرفتن آب برنج ، باید نصف پیمانه برنج ( یاسمن ، قهوه ای ، دانه کوتاه سفید ، دانه بلند سفید ) و دو فنجان آب تهیه کنید .

حالا ، اجازه دهید برای به دست آوردن آب برنج مورد نظر اقدام کنیم ، باید برنج خود را در یک فنجان آب بشویید، تا تمام خاک آن پاک شود .سپس ، این مقدار از آب را در یک کاسه سر پوشیده همراه با آب قرار دهید . شما باید 10 تا 15 دقیقه برنج را بخیسانید .

آن را بگردانید یا برنج را کمی بمالید ، تا زمانی که آب کدر شود . با انجام این کار ، تمام عناصر مغذی مانند مواد معدنی و یا ویتامین های برنج به آب وارد شوند که باعث ایجاد یک محلول مغذی برای پوست شما می شود .تمام ! حالا شما آب برنج مورد نظر را دارید .

در مرحله دوم شما باید در مورد روش جوشاندن بدانید، زیرا شما می توانید آب برنج را با جوشاندن برنج نیز تهیه کنید . برای انجام این کار ، باید برنج را با آب بیشتر از حد طبیعی بجوشانید . وقتی برنج شروع به پختن می کند ، باید آب زیادی را بگیرید ، یا هم چنین می توانید منتظر پخت برنج بمانید و از عصاره آن برای آب برنج استفاده کنید . این نوع آب تا حدودی غلیظ شده ، بنابراین نیاز به مخلوط کردن مقداری آب با آن برای تهیه آب کدر دارید . برای نگهداری ، فقط باید آن را داخل یخچال نگه دارید و از آن برای تمام هفته استفاده کنید . به یاد داشته باشید قبل از پاکسازی پوست آن را تکان دهید .

شما باید از آب برنج به عنوان یک پاک کننده استفاده کنید، که بدین معنی است که شما باید آن را به آرامی روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا از این طریق به پوستتان نفوذ کند .
advertising