گرانترین کیف دستی‌ های جهان

مد و زیباییاکسسوری

- 98/03/13
گرانترین کیف دستی‌ های جهان

مواواد


قیمت: ۳.۸ میلیون دلار (حدود ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان)

مواواد «Mouawad»، برند ساخت جواهرات و ساعت است که دفتر مرکزی آن در دوبی قرار دارد. این برند، پس از این که شروع به ساخت کیف‌های دستی برای خانم‌ها کرد، بسیار مشهور شد. گرانترین کیف این برند به نام الماس‌های هزار و یک شب، با ۴۵۱۷ الماس (۴۳۵۶ الماس بی رنگ، ۶۵ الماس رنگی و ۱۰۵ الماس زرد) و طلای ۱۸ قیراطی آراسته شده و به قیمت فوق العاده بالایی، چیزی حدود ۳٫۸ میلیون دلار به فروش رسید. این کیف در کتاب گینس به عنوان گرانترین کیف سال ۲۰۱۰ ثبت شد. برای ساخت این کیف، ۱۰ طراح حرفه‌ای استخدام شدند و به مدت ۸۸۰۰ ساعت روی این کیف کار کردند.

هرمس


قیمت: ۱.۹ میلیون دلار (۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

هرمس کیفی روانه بازار کرد که برای طراحی آن از یکی از مشهورترین طراح‌های ژاپنی در جهان، گینزا تاناکا، کمک گرفته است. مطمئنا از همکاری هرمس با چنین طراحی، چیزی جز یکی از منحصر بفردترین کیف‌های جهان انتظار نمی‌رود. این کیف از طلای سفید و ۲۰۰۰ الماس ساخته شده است که آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف جهان کرده است.

علاوه بر همه اینها، الماس‌هایی که در طراحی زنجیر این کیف دستی به کار رفته، به گونه‌ای ست که شما می‌توانید آن را باز کرده و به عنوان گردنبند یا دستبند در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. یک سنگ قلبی شکل ۸ قیراطی نیز روی این کیف کار شده که آنهم قابل جدا شدن و استفاده کردن است. در واقع این کیف به گونه‌ای طراحی شده که به غیر از کیف دستی، کاربرد‌های دیگری هم داشته باشد. این کیف دومین کیف گران قیمت در جهان است

لانا مارکز


قیمت: ۴۰۰۰۰۰ دلار (حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان)

لانا مارکز «Lana Marks» برند محبوب ستاره هاست. این برند نیز در سراسر جهان شناخته شده است و روی فرش‌های قرمز و در دست افراد مشهور، به وفور دیده می‌شود. برند لانا مارکز برای محصولات چرمی خود که در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگونی، که ۱۵۰ نوع تخمین زده شده است، معروف هستند. بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مشهور مثل کیت وینسلت، آنجلینا جولی و دیگران از کیف‌های این برند استفاده می‌کنند. معروف‌ترین مدل کیف این برند کلئوپاتراست که با ۱۵۰۰ الماس گرانبها طراحی شده است. این کیف در حراجی به قیمت ۱۰۰ هزار دلار فروخته و نامش به عنوان گرانترین کیف جهان ثبت شد.

شنل


قیمت: ۲۶۱۰۰۰ دلار (حدود ۳ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان)

شنل «Chanel» یک خانه مد معروف در فرانسه است که همه دنیا محصولات لوکس اش را می‌شناسند. این برند در سال ۱۹۰۹ تاسیس شد. بسیاری از افراد مشهور مثل نیکول کیدمن، کرا نایتلی یا کیم کارداشیان از محصولات این برند استفاده می‌کنند. گرانترین کیف این برند، ساخته شده از الماس و طلا و به قیمت ۲۶۱ هزار دلار به فروش رسید.

این کیف طراحی کلاسیک داشته و از چرم مرغوب با ۳۳۴ الماس ساخته شده است. حتی زنجیر این کیف نیز از طلای سفید است که تمام این ویژگی‌ها روی هم آن را تبدیل به یکی از گران‌ترین کیف‌ها زنانه کرده است. تنها ۱۳ عدد از این کیف ساخته شده که ۵ تای آن در آمریکا قرار دارد.
advertising