فال پی ام سی این هفته از شنبه 27 اردیبهشت تا جمعه 2 خرداد

خواندنیطالع بینی

- 99/02/26
فال پی ام سی این هفته از شنبه 27 اردیبهشت تا جمعه 2 خرداد

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


هر حرفی را هر جایی و به هر کسی نباید زد خوددار باشید وگرنه از صحبت های شما به ضررتان استفاده خواهند کرد. اگر قصد فروش دارید بهتر است کمی صبر کنید، حالا زمان مناسبی نیست. به سفری رفته‌اید که بسیار به شما خوش گذشته حالا بهتر است با انرژی بیشتر به کار و تلاش بپردازید. از روزگار کمتر شکایت کنید.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


آنچه اتفاق افتاده تقصیر شماست، شما از روز اول می دانستید وارد شدن در این رابطه کار درستی نیست اما چشمتان را روی واقعیت‌ها بستید، به جای بد اخلاقی با دیگران به فکر چاره باشید. یک سفر پیش رو خواهید داشت دیداری غیر مترقبه با یکی از اقوام خواهید داشت به شدت از آنان احساس رضایت خواهید کرد اعتماد بی از حد به همه کس درست نیست.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


گمشده ای که مدت‌ها دنبالش می گشتید را پیدا خواهید کرد، مژدگانی بدهید. در گزینش دوست تازه واردی که این روزها به جمع آشنایان شما پیوسته بیشتر دقت کنید. از حرف نسنجیده نا رفیقان باکی نداشته باشید و حسادت رقیبان مایوستان نکند آن‌ها دقیقا دنبال همین هستند تلاش ستودنی شما در هر شرایطی که باشید پله‌ی موفقیت ‌تان است.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


به سخن خبر چین‌ها توجهی نکنید و هر حرفی را بدون تحقیق و بررسی نپذیرید، شک نکنید که خبرچین پشت سر شما هم حرف میزند. در مورد مشکل جسمیتان بهتر است پزشک معالجتان را عوض کنید، سر خود برای خودتان نسخه نپیچید. برای تصمیمی که گرفته‌اید احترام قائل شوید تا دیگران هم برای رسیدن به هدفتان با شما همراه شوند.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


حواستان به دوستانی که شما را حمایت می کنند باشد، این روزها چنین دوستانی نایابند. تکلیف تعلیقی که در کارتان افتاده همین روزها مشخص می شود. از خریدی که کرده‌اید نهایت سود را خواهید برد و این بسیار خوشحالتان می کند. یکی از نزدیکانتان را رنجانیده اید، شاید حق با شما باشد ولی زخم زبان زدن فقط کدورت ایجاد می کند.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


قولی که داده بودید یا نذری که داشته‌اید را هر چه زودتر ادا کنید. این اواخر خودتان را غرق کار کرده‌اید قدری بیشتر وقت خود را صرف خانه و خانواده‌تان بکنید. یک درد قدیمی کمی شما را آزار می دهد، بهتر است با مدیتیشن آرامش را به روحتان برگردانید. برای حرف کسی که شناختی از شما ندارد ارزشی قائل نشوید، دیگران هم به او اهمیتی نخواهند داد.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


شما نمی توانید جلوی حرف زدن دیگران را بگیرید اما جلوی شنیدن و توجه کردن خودتان را چرا. برای انجام کاری باید از شخصی اجازه ای دریافت کنید، با آن سرسری برخورد نکنید کار خودتان به تاخیر می افتد. در مورد مسئله ای به سراغ شما خواهند آمد تا نظرتان را بپرسند، راست بگویید تا وجدان و خیالتان راحت و آسوده باشد.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


در محیط کار یا خانواده مسئله ای پیش آمده که به شدت ناراحتتان کرده، پرخاش و بد اخلاقی در شان شما نیست اگر بخواهید می توانید به همین رویه ادامه دهید اما خودتان هم خوب می دانید که این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و حالتان را بهتر نمی کند. از شما درخواستی شده آن را بی جواب نگذارید، اگر سهل انگاری بکنید خودتان پشیمان خواهید شد.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


به طور جدی به آینده خود فکر کنید و به این منظور از قوه تخیل خود کمک بگیرید، این هفته با خیالی راحت به انجام کاری که در نظر دارید بپردازید ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود ولی برای سوق دادن فکر دیگران به سمتی دیگر لازم است لبخند به چهره بنشانید و حفظ ظاهر کنید. دوری گزیدن از مشکلات سودی به حالتان ندارد با آن‌ها مقابله کنید.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


مدتی است که قصد دارید به یکی از عزیزان خود هدیه ای بدهید، به دلیل مشغله کاری این کار را به تعویق انداخته‌اید بیش از این دست دست نکنید. بچه‌ها را دست کم نگیرید مراقب رفتارتان با آن‌ها باشید. به جمعی نا آشنا دعوت خواهید شد و حضورتان را بسیار گرامی خواهند داشت این دعوت را قبول کنید. برای خرید بهتر است عجله نکنید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


یکی از نزدیکانتان در تحقق بخشیدن قولی که به شما داده، دست دست می کند قهر و دعوا و استفاده از زبان تند فایده ای ندارد، گاهی اوقات صبر بیش از حد هم نتیجه عکس خواهد داشت بهتر است خیلی دوستانه و با زبانی نرم قضیه را به او گوش زد کنید و از وی جواب بخواهید. برای رفتن به جایی دو دل هستید، با خودتان صادق باشید تا راحت تر تصمیم بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


فکری از سرتان بیرون نمی رود، اگر این فکر این همه پریشان ‌تان می کنند یک پاسخ نه بدهید و خیال خودتان را آسوده کنید. حقی از شما گرفته شده است ولی با زبان نرم تری هم می‌توان مقصر را متوجه خطا و اشتباهش کرد. این روزها درگیر یک اسباب کشی یا جابجایی شغلی هستید که وقتتان را بسیار به خودش مشغول می کند، تنوع چیزی خوبی است.
advertising