فال پی ام سی این هفته از شنبه 6 مهر تا جمعه 12 مهر

خواندنیطالع بینی

- 98/07/08
فال پی ام سی این هفته از شنبه 6 مهر تا جمعه 12 مهر

فال هفتگی PMC متولدین فروردین:


به اطرافیانتان بیشتر توجه کنید. ملاقاتی در یک میهمانی خواهید داشت، از بدخواهان دوری کنید و راز دلتان را با کسی که درست نمی شناسیدش در میان نگذارید. شما در خانه مورد توجه افراد خانواده تان هستید. همین روزها هدیه ای دریافت می کنید. از وضع مالی و زندگی خوبی برخوردارید. شغل و کار جدیدی خواهید داشت.

فال هفتگی PMC متولدین اردیبهشت:


از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید.شنیدن حرفی از کسی که برایتان مهم است خستگی از تنتان می برد. در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست، دست بکار شوید و شادی بیافرینید. برای یک میهمانی تدارک خواهید دید. شخصی حامل پیام مهمی برای شماست او را در محلی عمومی ملاقات خواهید کرد.

فال هفتگی PMC متولدین خرداد:


اضطراب نداشته باشید موفقیت همگام شماست. به زودی باید تصمیم گیری مهمی انجام دهید، بر سر دوراهی قرار می گیرید و نظر خوبی نسبت به اوضاع ندارید، باید بدانید که تردید عامل شکست است هرچه زودتر تصمیمی را بگیرید و راهی را انتخاب کنید و با دقت، سرعت عمل، وقت شناسی و علاقه آن را پی بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین تیر:


منتظر شخصی هستید تا کاری را برایتان انجام دهد. در محیط کار با مشکل تازه ای روبرو خواهید شد که با سرعت عمل شما برطرف خواهد شد. بهتر است هرچه زودتر راه و روشی پیدا کنید تا با مردم مهربان تر باشید و آسان تر و بی دردسر تر کار کنید.اصول مدیریت را یاد بگیرید. به قولی که به خودتان می دهید بیش از پیش پایبند باشید.

فال هفتگی PMC متولدین مرداد:


در جمعی حرفی می شنوید که به نظرتان خوشایند نیست، صبور باشید و سوء برداشت نکنید. کارهایی در دست دارید که باید سر وقت مشخص تحویل داده شوند. شما قدر دان محبت دیگران هستید اما بهتر است که علی رغم اعتمادتان حرف دلتان را با کسی در میان نگذارید، دلتان را خواهند شکست.

فال هفتگی PMC متولدین شهریور:


متاسفانه مردم با حرف دل شما درست برخورد نخواهند کرد. در امور کاری یا مالی موفقیت همراهتان خواهد بود. دوران ناراحتی تان پایان یافته است، مشکلات تمام شده و کارهایتان به خوبی پیش خواهند رفت. بک بار دیگر در خلوت خود به پیشنهادی که به شما شده فکر کنید ببینید آیا باید راهتان را ادامه بدهید یا پیشنهاد را بپذیرید.

فال هفتگی PMC متولدین مهر:


روحتان زلال و پاک است، شما زود رنجید و این هفته با عصبانیت دست به کاری خواهید زد که پشیمانتان می کند. حواستان باشد با کسی که فقط حامل خبری برای شماست درست حرف بزنید و او را نرنجانید، این شخص سالهاست که با شما دوست است و سخنانش از روی مهر و محبت است.

فال هفتگی PMC متولدین آبان:


شما در هر جمعی که هستید این روزها حواستان جای دیگریست، به دنبال گمشده ای هستید و دلتان آرام نمی گیرد. این هفته برای انجام معامله خرید یا فروش زمان مناسبی نیست. خبر خوشی به گوشتان می رسد و شادمانی و برکت غیرمنتظره ای برایتان در راه است، این شادی را با عزیزانتان قسمت و نذرتان را ادا کنید.

فال هفتگی PMC متولدین آذر:


همانطور که از دوستان و بستگان در هنگام لزوم توقع کمک و حمایت دارید، لازم است به موقع دست یاری به سوی شان دراز کنید. برای انجام کار مهمی که مدتهاست به آن فکر می کنید، به درستی از تجربیات شخصی در اطرافتان استفاده خواهید کرد حواستان باشد کاری را که به شما سپرده شده سر موقع تحویل بدهید وگرنه بدقولی کار دستتان خواهد داد.

فال هفتگی PMC متولدین دی:


به زودی با مشکلی که امیدوار بودید خودش خود به خود حل شود و مدتهاست از آن فرار می کنید روبرو خواهید شد، برخلاف انتظارتان شما قادرید به راحتی مسئله را حل کنید این مدت بیهوده خود را عذاب داده اید. در مورد مسئله عاطفی پیش آمده همین حالا قبل از آنکه سر رشته امور از دستتان خارج شود همه چیز را تحت کنترل خود بگیرید.

فال هفتگی PMC متولدین بهمن:


فردی را که به نحوی آزارتان داده است به حالش خودش واگذار کنید اتفاقات آینده چشمان او را به روی واقعیت باز خواهد کرد. در مورد اقدامی حقوقی به خودتان جرات بدهید. با اطرافیانتان به همان شکلی رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند حواستان باشد خط قرمز دیگران را رد نکنید تا خط قرمزتان را رد نکنند.

فال هفتگی PMC متولدین اسفند:


از کسی که آبروی دیگران و خودش برایش مهم نیست دوری کنید. خریدی غیر ضروری را فعلا به تعویق بیاندازید و مبلغش را پس انداز کنید، شما به زودی به پول احتیاج خواهید داشت. در کار دیگران سرک نکشید و بیش از اندازه کنجکاوی نشان ندهید و گرنه به تدریج دوستانتان را پراکنده می کنید. به یک سفر کوتاه خواهید رفت.
advertising