انواع روسری مشکی و با چه مانتویی ست می شود

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/06/18
انواع روسری مشکی و با چه مانتویی ست می شودرنگ مشکی برخلاف تصور خیلی ها فقط رنگ لباس برای شرکت در مراسم عزاداری نیست ، بلکه همه برند ها بهترین و محبوب ترین رنگ برای انتخاب روسری مجلسی را رنگ مشکی میدانند.

حتما شنیده اید که میگویند بالای سیاهی رنگی نیست ، به خاطر همین تیرگی و شدت رنگ مشکی با همه رنگ های موجود در طبیعت کنتراست زیبایی ایجاد میکند و باز به همین علت است که رنگ مشکی تقریبا به همه پوست ها می آید. روسری مشکی هم به صورت هایی به رنگ روشن و هم به صورت هایی به رنگ تیره می آید ، چون با پوست صورت که هر چقدر هم سبزه باشد کنتراست دارد و پوست صورت را بازتر و روشن تر نشان میدهد و باعث میشود همه خانم ها با روسری مشکی مجلسی شیک تر به نظر برسند . البته مسلما انتخاب طرح و مدل روسری مشکی و نحوه ست کردن با بقیه لباس ها به شیک تر و زیبا تر به نظر رسیدن کمک خواهد کرد.

انواع روسری مشکی


روسری های مشکی شامل روسری های عادی و روسری مشکی مجلسی می شود.
روسری های مجلسی سیاه رنگ اغلب از برند های مطرحی مثل ماچو ، هرمس گوچی و کوکو و یا از شرقی که معمولا کارشده و نگین دار است . روسری های ساتن نسبت به انواع نخی روسری مجلسی تر هستند و برای مراسمات رسمی کارایی بهتری دارند .
در عوض روسری ها نخی راحت تر و خنک تر هستند ، معمولا قوراه بزرگند و از روی سر لیز نمی خورند که این بخصوص برای مهمانی ها مختلط مزیت بزرگی محسوب میشود. بنابراین بسته به نیاز خود و مجلسی که میخواهید در آن شرکت کنید جنس و طرح روسری مجلسی خود را انتخاب کنید .

روسری مشکی را به چه مانتویی ست کنیم ؟


در مورد ست کردن رنگ روسری مشکی با بقیه لباس ها شما انتخاب های زیادی دارید ، چون رنگ مشکی با همه رنگ ها ست میشود و با آنها زیبا دیده میشود اما چند انتخاب زیر ممکن است به شما کمک کند تیپ بهتری با رنگ مشکی بزنید:
انواع روسری مشکی و با چه مانتویی ست می شود

روسری مشکی با مانتو مشکی:


گفتن ندارد که این تیپ یک استایل خاص و همه پسند است که در هر جایی که تصور کنید هم در عزا هم در عروسی ، هم در مهمانی هم در محیط های کاری و اداری ، هم در دانشگاه و هم در دورهمی ها و عید دیدنی ها کاربرد دارد. اما به عنوان یک توصیه سعی کنید روسری مشکی ساده را با مانتو ساده مشکی ست نکنید و حداقل یک از این دو را طرح دار انتخاب کنید ، مثال از روسری های مشکی طرح دار مجلسی شیک موجود در بازار یا مانتو های مشکی با طرح های سنتی و کار شده غیر مشکی بهره بگیرید.

روسری مشکی با مانتو سفید :


مشکی و سفید از ترکیب های قدیمی و کلاسیک است اما اگر میخواهد روسری مشکی خود را مانتو سفید ست کنید بهتر است سراغ روسری های مشکی با طرح های ریز و درشت سفید بروید که هارمونی بهتر و زیبا تری برقرار شود به علاوه میتوانید در کنار این تیپ از کیف کفش مشکی رسمی زنانه استفاده کنید یا جسارت بیشتری به خرج داده و مثلا از کیف و کفش ست زرشکی یا قرمز شیک استفاده کنید.

روسری مشکی با مانتو رنگی:


همه رنگ ها درکنار مشکی زیبا هستند و اصولا رنگ مشکی باعث میشود همه رنگ ها شفاف و زیبا جلوه کنند بنابراین محدودیتی در این باره وجود ندارد اما رنگ هایی مثل قرمز اناری ، سبز یشمی ، آبی فیروزه ای ، زرد اوکر یا خردلی رنگ هایی هستند که در کنار مشکی بسیار شیک و زیبا جلوه می کنند و میتوانند به عنوان رنگ مانتو در کنار روسری مشکی و کیف و کفش مشکی استفاده شود.

روسری مشکی با مانتو به رنگ های خنثی:


اگر دوست دارید در محیط های رسمی تیپ محافظه کارانه تر و سنگین تری بزنید در کنار روسری مشکی مانتوهایی به رنگ های خنثی مثل طیف گسترده رنگ خاکستری ، انواع کرم و شیری و سفید بپوشید که تیپ شما در عین شیک بودن کاملا رسمی و موجه نشان می دهد اما اگر ترکیب نهایی به نظر شما بیش از حد ساده بود از اکسسوار و زیور آلات رنگی و یا ست کیف و کفش به رنگ های متضاد استفاده کنید.
advertising