چطور با چادر خوشتیپ به نظر برسیم

مد و زیباییتیپ بانوان

- 98/06/01
چطور با چادر خوشتیپ به نظر برسیم

مدل مانتو زیر چادر


با توجه به اینکه به فصل تابستان نیز نزدیک میشویم بهتر است از مانتو های نازک استفاده کنید، زیرا چادر به علت رنگ تیره به اندازه کافی گرما را به خودش جذب میکند، اگر از زیر هم لباس ضخیم بپوشید باعث میشود که عرق کنید و این باعث به هم ریختن آرایش و ظاهر شما میشود، پس توصیه میشود از لباس های نازک تر استفاده کنید تا بعد از گذشت مدتی ظاهرتان خستگی را نشان ندهد.

مدل شال یا روسری زیر چادر


دقت کنید به علت اینکه رنگ چادر مشکی است، بهتر است از رنگ های روشن برای شال و روسری تان استفاده کنید و همچنین از رنگ هایی که با کفشتان جور در می آید. اگر به طور معمول از چادر استفاده نمیکنید ، بهتر است روسری هایی با جنس نخ انتخاب کنید زیرا خوب روی سر می ایستد و لیز نمیخورد، به هیچ وجه از روسری های ساتن استفاده نکنید زیرا علاوه بر نگه داشتن چادر ، نگه داشتن روسری نیز به کار شما اضافه میشود که بسیار سخت است.

مدل کفش زیر چادر


اگر قرار نیست که زمان زیادی را بیرون باشید و کفش پاشنه بلند نیز پاهایتان را اذیت نمی کند، بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید، علاوه بر اینکه شما را کشیده تر نشان میدهد همیشه نیز شیک تر هستند. اما اگر مجبور هستید که از کفش های اسپورت استفاده کنید حواستان باشد که از پایتان بزرگتر نباشند، کفش هایی ظریف، ظرافت بیشتری به شما میدهد و با چادر هم بیشتر جور در می آید.
advertising